ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/12/2019 10:09 PM

Saia

Aan zijn hele houding kon ik de teleurstelling zien. Ik drukte mijn joint uit en kroop naar hem toe." Je bent schattig als je gekwetst bent" ik drukte een kusje op zijn neus en kwam vervolgens overeind. Waarna ik kort naar een foto van Easton en hem keek ze waren 14 ofzo toen ze stiefbroers werden. Easton  was dan ook wat groter en langer dan hem geweest.

Amine

Terwijl Easton de producten haalde die ik wilde zag ik vanuit mijn ooghoek een rat. Ik liep nonchalant naar buiten en zag toen Alvira Vargas gekleed in de goedkoopste kleren van vlooienmarkt ofzo. Ik bekeek het magere kind en liep op haar af "beunos dias." Glimlachte ik.. Ik haalde een briefje van 100 uit mijn tasje en stak die haar toe "armkind haal is wat nieuwe kleding voor jezelf." Nu ik Easton in mijn macht had kon ik maar beter op hem beginnen te letten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/12/2019 10:16 PM

Alvira
Als ik de bekende stem van Amine hoorde bleef ik stil staan en draaide me naar haar om. Ik keek naar de 100 euro die ze me toestak en keek haar vervolgens aan. 'No necesito tu dinero de sangre.' beet ik haar toe en keek door de ramen van de supermarkt naar Easton die met Gulio binnen stond af te rekenen. 'Laat me met rust, dan doe ik hetzelfde.' 

Mathías
'Ik ben niet schattig, en niet gekwetst.' zei ik en kwam overeind. 'Ik ga douchen.' mompelde ik en liep de badkamer binnen. Ik drukte mijn sigaret uit in de wasbak en zette de douche aan. 'Heeft je familie nog commentaar geleverd dat je met mij bent?' 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/12/2019 10:31 PM

Amine

Ik glimlachte vals "hoezo ben je hier?" Ik keek even naar Easton die binnen aan het afrekenen was. Ik trok Alvira mee een steeg in "hoezo ga je niet naar huis je happy family leven.. het liefst zou ik je onder de grond zien maar dankzij je vriendje ben je vrij van de mafia." Ik bekeek haar ze was jong en bloedmooi ik kon me nog herinneren dat Easton als 14 jarig jongetje zich aankwam sluiten bij mijn kartel. Vastberaden om zijn vaders vijanden 1 voor 1 om te leggen. 

Saia
"Nee mijn vader neukt zijn golddigger slet.. ik heb ruzie met Carlos en heb dus alleen jou want Yara.die stak een mes in me rug voor Alvira..  het meisje die iedereen als een prinses hierzo beschouwd." Ik was niet jaloers ofzo.. maar de Hugues broers waren beide ietsje meer beschermend over haar. Althans dat Easton ooit de jongen die me verkracht heeft in mekaar heeft gemept. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/12/2019 11:04 PM

Alvira
Als ze me een steeg in trok liep ik met tegenzin mee en trok me daar los van haar. 'Dus ik moet de jongen die me verraadde en met een pistool op mijn hoofd richtte nu dankbaar zijn?' zei ik spottend. 'Ik denk eerder dat jij dankbaar mag zijn dat ik het magazijn uit dat pistool haalde en niet leegschiet in jouw gezicht.' siste ik naar haar.

Mathías
Ik stapte onder de douche en zette het water iets heter. 'Ik snap jou haat niet naar haar. Alvira heeft jou nooit iets misdaan en jij hebt zowat haar leven geruïneerd. Althans zat je er niet ver van af.' zei ik vanuit de douche. Ik ging met mijn handen door mijn haar om het te wassen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/12/2019 11:32 PM

Saia

"Zij heeft mij nooit iets misdaan?" Herhaalde ik.. Ik kwam overeind "ze heeft aan je pik gezogen je lippen gekust dat heeft ze mij misdaan." Zei ik bezitterig " ik heb haar leven niet geruïneerd jij debiel.. dat heeft ze te danken aan haar scheinheilige familie." Zei ik boos tegen hem Mathias was me heel goed boos te krijgen maar hij vond het ook niet leuk als ik vraag of Easton onder mijn rokje wil kruipen heerlijk een trio. 

Amine

"Hij jou veraden?" Ik lachte bespottend " de enige die jou veraden heeft is je vader.. Als Easton geen medeleven met je had gehad zou hij je hele familie uitmoorden.. Jou vader heeft zijn vader voor zijn ogen neergeschoten toen hij pas 12 jaar oud was.. hij had alle recht om hem neer te schieten maar gaf jou de eer omdat je daadwerkelijk misschien toch wel wat betekend voor hem.. maar stap niet gelijk in de lovetrain die jongen is zo gebroken." Ik bracht mij  lippen naar haar oor "dat hij me elke dag een goeie beurt moet geven om me op te klaren en het feit dat jij nog leeft.. te laten bekoelen."  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/12/2019 11:44 PM

Alvira
Ik beet mijn kaken samen en voelde mijn woede steeds heftiger opborrelen. Ik duwde haar hardhandig tegen de muur en zette mijn arm tegen haar keel aan. 'Hij heeft al eerder de kans verpest mijn vader neer te halen dus die kans liet ik mij niet nog eens ontglippen. Daarnaast geloof ik geen woord van wat je zegt. Jij bent mijn baas niet meer. En al zou hij zijn gezicht in jou duffe doos willen douwen, het doet me helemaal niks.'zei ik tegen haar en liet haar vervolgens los waarna ik met mijn boodschappen het steegje uitliep. 'Laat me met rust.'

Mathías
'Toen het uit was heeft ze aan mijn lul gezogen ja. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat die ene keer alleen een zoen was.' zei ik geïrriteerd. 'Gaan we hier nu serieus weer over beginnen?' Ik deed wat shampoo in mijn haar en zuchtte. 'De pers was je voor anders had je alles gelekt en ontken het maar niet, ik heb het je zelf horen inwrijven bij Alvira.' 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/13/2019 07:30 AM

Saia

Ik raakte geïrriteerd en boos tegelijken tijd hij wist donders goed dat hij me nu aardig mijn lontje had aangestoken." Wat boeit het me ook wat fijn dat Alvira nog wat voor je betekend," ik trok mijn jas aan en zocht naar mijn schoenen.. niemand ging me belachelijk maken waar ik bijstond maar ik was volwassen ik zou mijn mond nu ook maar houden over Easton. 

Easton

Ik kwam naar buiten met de boodschappen terwijl Amine elegant kwam aangelopen ze fixeerde haar haar terwijl ik haar een ice tea gaf.," vanavond is het feest jongens.. we zijn namelijk op vluchtelingen bezoek." Grijnsde ze terwijl ik fronste en we een taxi pakte naar een hotel hier in de buurt. Eenmaal bij het hotel zag een contactpersoon van Amine al staan "blijf zitten" zei z e tegen mij en Gulio "Ik ga effe iets afhandelen."

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/13/2019 01:23 PM

Alvira
Ik haalde diep adem en liep snel terug naar het hotel waar ik alles opbergde. Zoals voorspeld was de jongen vertrokken. Ik plofte op het bed met een appel en staarde wat naar het plafond. Je hebt weer wat van je leven gemaakt, Alvi. Zuchtend ging ik weer recht overeind zitten en nam een hap van de appel. Ik keek naar mijn bureau waar alle drugs nog op lag en besloot nog een M te nemen. Ik slikte hem af met het stukje appel en zette de muziek hard aan. Wetende dat hier bij de appartementjes van het hotel nu toch niemand was om te klagen. Ik kleedde me uit tot op mijn lingerie en liep naar de badkamer waar ik de douche aan zette en even meedanste op de muziek.

Mathías
Ik rolde mijn ogen. 'Tuurlijk joh, loop maar weer weg. Doe je puur omdat je weet dat ik gelijk heb.' riep ik haar na vanuit de douche. Ik vertikte het om weer smekend aan haar voeten te gaan liggen om niet weg te gaan. In dat was ik veranderd. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/13/2019 02:00 PM

Saia

"Ik loop niet weg ik ben je schoothondje niet!" Zei ik boos tegen hem ik liep de badkamer binnen." Wat vind je ervan als ik je broer lekker doe of hoe heet hij ookalweer Xavier" ik bekeek hem in zijn naakte lichaam "nou?" Zei ik wat nerveus. 


Easton

"Je bent vrij om de buurt te verkennen.. Ik bel je als we weer werk hebben" zei Gulio terwijl hij me een handpistool gaf." Zie je vanavond" zei ik met een knik ik liep weg de stad in een lekker drankje doen met mezelf. Ik kon wel drank gebruiken mijn hoofd spacete al weken. Ik werd moe van het neuken van een oude vrouw ik miste Alvira's jonge kontje en goed gerijpte borsten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/13/2019 02:22 PM

Alvira
Ik kleedde me nu helemaal uit en stapte onder de douche zodra deze warm was. Ik begon wat mee te zingen en haalde een hand door mijn haar om ook dat nat te maken. Na een tijdje was ik klaar en kwam ik de douche uit en kleedde me om. Ik haalde een borstel door mijn haar en liep vervolgens naar de spiegel. Het waren inderdaad standaard kleren van de Zara. Niet wat ik gewend was. Alle woorden van Amine spookten door mijn hoofd, ook over Easton. Ik wist niet of ik het moest geloven. Easton Salazar die zijn vrijheid opgaf voor de mijne. Hij deed alleen iets wanneer er ook iets voor hem in zat.

Mathías
Ik kwam onder de douche vandaan en nam haar gezicht vast. 'Dan zou ik zeggen dat je van mij bent en dan ook echt alleen van mij.'zei ik en liet vervolgens haar gezicht abrupt los om mijn handdoek te pakken. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum