Re: orpg i am mummy

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  9  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/28/2016 02:35 PM

Djennah
Ik neem de botherhammen aan en eet ze voorzichtig op. Als alles op heb kijk ik nar liz. 'Ik ben beter hé meid'zeg ik tegen der. 'Dus wil je mischien minder bezorgt zijn?'Vraag ik zachtjes terwijl me handen op me buik gedrukt hou en even naar me zus kijk. Als we klaar zijn lopen we naar de kamer om hem te gaan verfen. 'gewoon wit?'Vraag ik aan liz. 'Wil mijn kant in iedergavel een muur wit en een muur heel licht groen'zeg ik tegen liz en kij naar me buik die snel groeit.

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 04/28/2016 02:39 PM

Liz

We lopen naar boven en gaan de muren verfen. Ze wil wit en licht groen. ''Ik doe de groene kant wel,'' zeg ik tegen der. Ik pak de groene verf pot en ga aan het werk. Opeens krijg ik ontzettende last van mijn buik. ''Ik stop even hoor, ik buikpijn.'' Ik ga op een stoel zitten en de pijn wordt gelukkig al minder.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/28/2016 02:43 PM

djennah
'Is de kleine je aan het trappen?'Vraag ik lachend terwijl verder ga met verven en even naar het kamertje kijk hier moeten we twee persoonskamertje van maken. 'Al ze over gaan op een groot bed zullen we echt moeten verhuizen zo groot is dit kamertje niet'Zeg ik even zuchtend en kijk naar me zus, we schelen maar 1 jaar. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 04/28/2016 02:46 PM

Liz

''We hebben niet zoveel geld weet je nog?'' ''Volgensmij is de kleine me aan het trappen ja.'' Ik voel aan me buik, maar het is alweer gestopt. Ik pak de kwast weer en ga verder verfen. ''Ik pak even wat drinken.'' ''Wil jij ook?'' Ik loop naar beneden toe en pak 2 glazen ik doe er appelsap in en ik pak er ook meteen 2 koekjes bij.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/28/2016 02:48 PM

djennah
'Ja maar dan zijn ze ongeveer 3 jaar dus we heben nog bijna 4 jaar om te sparen'Zeg ik tegen liz en geef der een kusje terwijl van me drinken drink. Mijn vriend was niet meer in me leven hij ou geen papa worden dus moet alles helemaal zelf doen zonder enkele hulp alleen me zus dan maar het gaat luen denk ik bij me eigen. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 04/28/2016 03:21 PM

Liz

Mijn man heeft me verlaten toen die hoorde dat ik zwanger was, hij wou geen vader worden en is toen weggegaan bij mij. Sindsdien heb ik alleen mijn zus nog. Ik weet niet eens waar mijn ouders zijn.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/28/2016 03:27 PM

djennah
'Zullen we vanavond frietjes bakken?; Vraag ik aan liz en glimlach even zachtje en leg me hand op me buik. '' 3 maanden al nog 6 te gaan'zeg ik 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 04/28/2016 03:31 PM

Liz

''Ja ik vind het goed, daar heb ik wel zin in,'' zeg ik met een lachend gezicht. Ik loop naar beneden toe en zet alvast de spullen klaar. Zodat we straks meteen kunnen beginnen. ''Wil je er ook nog iets speciaals bij?'' roep ik naar der. Ik snij alvast wat aardappelen en leg ze in een bak.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/28/2016 03:43 PM

djennah
'frikandel speciaal'Zeg ik tegen der en loop dan naar beneden toe ik zucht even de kleine trapt zo hard momentele. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 04/28/2016 03:46 PM

Liz

''Ik neem ook wel een frinkandel speciaal.'' Het bakken gaat altijd super sloom maar ik heb het ervoor over. Als het bijna klaar is dek ik de tafel snel en zet ik ook de sauzen erneer. Ook zet ik glazen en borden neer.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  9  |  »  |  Last

« Back to forum