Re: orpg i am mummy

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  9  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/28/2016 05:00 PM

djennah
Ik ga dan aan tafel zitten met het eten en glimlach even. 'Lekker eten'Zeg i lachend en kijk naar der 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 04/28/2016 05:22 PM

Liz

''Ja het is zeker lekker.'' Als ik het op heb, zet ik mijn bord in de keuken.

6 maanden later.

Ik rij naar het ziekenhuis, Djennah ligt in het ziekenhuis en gaat bijna bevallen. Ik ren naar binnen toe, en vraag in welke kamer ze ligt. 303 zegt de vrouw aan de balie. Ik neem de lift en ga naar boven toe. Ik zie Djennah al in bed liggen

 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/29/2016 03:35 PM

Djennah
Ik zucht even ik ben 2 wekken geleden met hoge koorts opgenomen maar ben nu dan 9 maanden en mijn vliezen waren inmiddels gebroken wat inhoud dat me kleine meisje geboren gaat worden maar dat kan 4 uur tot 34 uur duren dus dat is best wel even griezelig omdat het zo lang duurt. Ik zie uiteindelijk me zus binnen komen. 'Hoi'Zeg ik zwakjes en kijk even naar de muur ik voelde me nog steeds niet helemaal goed. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 04/29/2016 03:41 PM

Liz

Als ik binnenkom zie ik dat Djennah heel erg wit ziet. En voornamelijk heel erg zwak. ''Het komt goed,'' zeg ik. ''Ik ben bij je en het is zo gebeurd hoop ik.'' Ik zie dat de dokters binnen komen en even kijken of alles goed is. Gelukkig wel want ik weet hier niks van af.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/29/2016 03:47 PM

djennah
Ik kijk even naar liz. 'Ja hoop dat die kleine zo geboren i mijn kleine meisje, wil die van jou nog even blijven zitten?'Vraag ik aan liz en kij naar der buik terwijl even zucht en dan me hand op me buik hou. 'Heb nu 3 cm ontsluiting dus nog 8 cm'Zeg ik tegen liz en glimlach even zachtjes. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 04/29/2016 03:51 PM

Liz

''Ja de kleine die wil nog even blijven zitten, het is daar lekker warm denk ik.'' Ik heb wel vaker dingen gelezen over baby's als ze eruit komen dat ze het dan super warm hebben. Daarom huilen ze ook altijd zo, maar gelukkig zijn ze daarna altijd stil. ''Wanneer gaat het gebeuren?''

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/29/2016 03:59 PM

djennah

Ik kijk even naar liz en knik maar even. 'Het kan nog wel een paar uur duren'Zeg ik tegen liz en glimlach even moeilijk omdat het zo veel pijn doet echt niet normaal momenteel. Ik zucht dan even en kijk naar liz en puf even weer als een heftige wee voel en zucht even puffend.

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 04/29/2016 04:24 PM

Liz

''Ik heb een beetje honger,'' zeg ik tegen Djennah. ''Er is hier een snackbar, ik haal even een patatje voor mezelf.'' Ik loop weg en neem de lift naar beneden. Als ik bij de snackbar kom heb ik spijt dat ik wegging, maar ik heb ontzettende honger. Dus ik moet wel even snel wat eten. Gelukkig is de man snel klaar met het bakken en ik neem de zak mee naar buiten toe. Als ik bij het ziekenhuis ben heb ik het al bijna op. Ik loop naar binnen en loop naar de lift toe. Als ik weer bij Djennah kom ziet ze er wel heel bleek uit.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/29/2016 04:32 PM

Djennah
Ik zucht even. 'Bevallen doe ik nooit meer'Zeg ik en draai me op me zij neer en zucht even huilend en puffend omdat alles zo veel pijn doet en totaal niet fijn is. '5 cm dus zijn op de helft'puf ik huilend, de dokter komt weer even binnenom te onderzoeken ik vind het echt niet prettig al die onderzoeken maar het moet wel een. Ik kijk naar de dokter die zegt dat nog wel even gaat duren voor de baby er is. 

Reply Edited on 04/29/2016 05:04 PM.

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 04/29/2016 05:11 PM

Liz

''Het komt echt goed,'' zeg ik tegen Djennah. Maar ze heeft zo veel pijn dat ze het niet kan geloven wat ik zeg. En dan moet ik ook nog bevallen. Ik wil helemaal geen kind maar ja..

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  9  |  »  |  Last

« Back to forum