Morgen laatste examen!
First Page | « | 1 | 2
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: Morgen laatste examen!
from Ellytjevdb on 06/22/2015 07:52 PMSucces! Welke richting volg je, anders kan ik zeggen dat het toch geen hoofdvak is en niet telt :p
Economie talen, zit in het 3de jaar :)
EternalLove
from EternalLove on 06/22/2015 08:04 PMEconomie talen, zit in het 3de jaar :)
Dan is het geen hoofdvak :p
Het grappig aan dat is dat ik samen zit met talen (Humane wetenschappen + Economie talen + Wiskunde talen) en ons klasgemiddelde is ook niet god voor wetenschapsvakken :p
from Ellytjevdb on 06/22/2015 08:43 PMDan is het geen hoofdvak :p Het grappig aan dat is dat ik samen zit met talen (Humane wetenschappen + Economie talen + Wiskunde talen) en ons klasgemiddelde is ook niet god voor wetenschapsvakken :p
Ja, ik weet dat het geen hoofdvak is, maar daar kijken ze toch ook wel naar. Als je er niet doorbengt of zegmaar vreselijk hard gebuisd, dan mag je (waarschijnlijk) niet over
EternalLove
from EternalLove on 06/22/2015 08:46 PMJa, ik weet dat het geen hoofdvak is, maar daar kijken ze toch ook wel naar. Als je er niet doorbengt of zegmaar vreselijk hard gebuisd, dan mag je (waarschijnlijk) niet over
Serieus?!! Wow, gelukkig telt bij mij alleen maar cultuur en gedrag... medelijden :o
from Ellytjevdb on 06/22/2015 08:54 PMSerieus?!! Wow, gelukkig telt bij mij alleen maar cultuur en gedrag... medelijden :o
Bedankt!
Ik vind het best belachelijk.. Ik volg toch geen wetenschappen? Waarom denken ze dat ik deze richting gekozen heb? :p
EternalLove
from EternalLove on 06/22/2015 09:00 PMBedankt! Ik vind het best belachelijk.. Ik volg toch geen wetenschappen? Waarom denken ze dat ik deze richting gekozen heb? :p
Ja, inderdaad! Echt idioot dat ze je daarvoor zouden laten zitten... Bij mij krijg je in het slechtste geval een vakantietaak mee
from Ellytjevdb on 06/22/2015 09:18 PMJa, inderdaad! Echt idioot dat ze je daarvoor zouden laten zitten... Bij mij krijg je in het slechtste geval een vakantietaak mee
Dat is bij ons met een klein tekort. Hopelijk dat het dat is en dat ik niet moet zakken naar een andere richting..
EternalLove
from EternalLove on 06/22/2015 09:51 PMDat is bij ons met een klein tekort. Hopelijk dat het dat is en dat ik niet moet zakken naar een andere richting..
Ik hoop met jou mee! Anders kom je gewoon naar mijn school ;)