ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 05/17/2018 11:30 PM

Lorenzo
Ik grijnsde bij haar kreuntjes. Het beste geluid in de wereld. Ik stopte en draaide haar abrupt om. Ik tilde haar op en gooide haar op het bed. Ik keek haar grijnzend aan en drukte mijn lippen weer op de hare terwijl mijn hand terug gleed in haar slipje. Ze was al goed vochtig wat een grijns bij me los maakte.

Anastasia
Ik kreunde als hij er aan begint en legde mijn handen op zijn hoofd. Mijn handen speelden met zijn haar terwijl ik mijn hoofd in mijn nek legde. 'You have the best tongue.' hijgde ik van inspanning en voelde al meteen een orasme opkomen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/18/2018 09:21 PM

Bowie
Ik grijnsde breed en liet mijn vingers in haar glijden. Ze smaakte geweldig en ik kon maar niet stoppen met eten. Als ze haar hoogtepunt bereikt grijns ik breed. En til ik haar op ik nam haar mee naar de woonkamer en zetten haar neer op de bank met haar ass naar me toe. Ik vond haar op deze positie neuken het leukst doordat ze een grote ass had en mijn vriend zich daar tussen kon vermaken. Ik plaatste nog even een paar zuigzoentjes op haar rug en nam mijn vriend vast waarna ik rustig in haar glee.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/21/2018 02:22 PM

Anastasia
Ik beet op mijn lip als hij me optilde en keek in zijn ogen. Ik glimlachte en voelde mijn rug binnen no time op de bank. Al snel draait hij me om in mijn favoriete standje. Ik steunde op mijn handen en bleef  voor me kijken. Ik voelde zijn vriend bij me binnen treden en liet een zacht kreuntje horen. Ik haalde diep adem en genoot van het vullende gevoel.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/21/2018 02:36 PM

Bowie 
School was weer begonnen en alles liep op railtjes. Zins Anastasia op zich zelf was gaan wonen ergens in New York. Hield ik mezelf bezig met andere dingen.. met de revalidatie van mijn vader die binnenkort gekroond zou worden als koning van France.. en hem overhalen om mijn duivel te ontketenen. Mijn vader was verschrikkelijk geworden hij was alleen maar bezig met zich zelf en volgens mij neukte hij mijn tante weer. Geen wonder dat Ana vertrokken is.. mijn zus en ik hadden een "open relatie" ik neukte nog steeds wie ik wilde maar bleef trouw aan haar als haar toekomstige verloofde. Zij was het belangrijkste meisje in mijn wereld.

Millie
Zins ik bij Lorenzo zo een beetje was ingetrokken hield de seks maar niet op. Waar het ook maar kon werd ik geneukt. En ik had er geen problemen mee ik hield ervan als ik zijn speeltje was. Zins Anastasia weg is was het stiller geworden vrijer.. Ik wist niet precies waarom ze weg was. Maar dat boeide me niet. Zuchtend liep ik ober de gang en zag ik Bowie "hey hi!" Riep ik. 

Tyler
Ik sloeg Teresa haar been over mijn schouder en neukte er oplost. Ik had alles aan haar gemist haar tieten lippen billen. Alles wat me altijd zo opgeilde als tiener. Die Clarence wist er niks van en had totaal geen idee dat ik elke dag van de week zijn wife neukte. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/21/2018 02:52 PM

Anastasia
Ik werd met barstende koppijn wakker en keek naast me. Een naakte jongen in een plas van bloed. Hij leefde wel nog. Ik had me vast geamuseerd. Zuchtend kwam ik overeind en gaf de jongen een stomp tegen zijn buik. 'Wake up. Je moet gaan.' zei ik brak en liep naar de badkamer en zette de douche aan. De jongen liep de badkamer in. 'Weet je zeker dat je niet wilt afmaken waar we gister mee begonnen?' vroeg hij en stapte op me af. Ik pakte hem bij zijn keel en keek hem recht in zijn ogen aan. 'Je vergeet alles wat er gister is gebeurd behalve de mind blowing seks. Je gaat naar huis verzorgt je wond en negeert alle vragen die erover naar je toe worden geslingerd.' zei ik tegen hem. 'Ik vergeet alles behalve de seks.' herhaalde hij en liep vervolgens de badkamer uit en verliet het penthouse. Ik rolde mijn ogen en stapte onder de douche. Mijn leven stond helemaal op zijn kop en ik probeerde gewoon zo min mogelijk na te denken. 

Lorenzo
Ik liep zuchtend door de gangen terwijl ik door mijn instagram scrolde. Uiteindelijk kwam ik bij de ontbijtzaal en merkte op dat ik de eerste was. Ik nam een broodje en dacht na over gisteravond. Ik had Millie alle hoeken van mijn vader zijn werkkamer laten zien. Het idee dat mijn vader ons kon betrappen hielp enorm. Ik grijnsde kort. 

Teresa
Na de big revealing zijn Tyler en ik eindelijk herinigd. Na zo lang in ongeluk geleefd te hebben gaf hij mijn leven weer zin. En vooral onze avontuurtjes. Ik kreunde als hij zijn tempo opvoerd. 'Tyler.' kreunde ik hees. In al die jaren heeft Clarence mij nog nooit zo laten genieten.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/21/2018 03:03 PM

Tyler
Als ze mijn naam kreunt ga ik steeds harder. Na een tijdje kwamen we allebei klaar en liet ik me naast haar neervallen. Hijgend kwam ik op adem en keek ik Teresa grijnzend aan "Dit was toch wat je wilde T?" Vroeg ik grijnzend terwijl ik overeind ging zitten en een joint opstak. De kinderen intresseeerde me op het moment niet Bowie liet ik zijn gang gaan en van Anastasia horde ik binnenkort wel weer iets.

Bowie
Ik zag Millie en glimlachte zwak." Hoe gaat het met Lorenzo?" Vroeg ik grijnzend terwijl ik niks meer horde van die 2. Lorenzo was begrijplijk maar Mills dat was een teleurstelling." Goed we wonen bijelkaar" ik keek haar verbaast aan "zo zo." Ik sloot mijn kluisje en nam diep adem "nog iets van je zus gehoord?" Ik schudde mij n hoofd "ze komt wanneer ze wild." 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/21/2018 03:12 PM

Lorenzo
Na het ontbijt stak ik nog een jointje op en zag net mijn ouders binnen komen als ik wou vertrekken. 'Lor.' zei mijn moeder. 'We moeten even met je praten over Millie.' Ik zuchtte. 'Geen tijd, ik moet naar school.' zei ik en liep gewoon de zaal uit. Eenmaal buiten rookte ik nog even mijn joint op en vertrok vervolgens in mijn auto naar school.

Anastasia
Nadat ik me helemaal klaar had gemaakt nam ik de lift naar beneden en reed in mijn Jaguar naar school. Ik was al een tijdje niet geweest. Niet dat dat uit maakte. Ik was Anastasia Lincoln. Als ik wou kon ik mijn diploma nu al meekrijgen. Zuchtend keek ik naar het gebouw en liep naar binnen. Mijn kop stond op resting bitch face en je hoorde de hele gang mompelen over mijn terug komst. Ik liep naar mijn locker waar ik een jointje in rolde en stak deze op. 

Teresa
Ik hijgde en keek naar hem als hij dat vroeg. 'Een fatsoenlijk seksleven? Daar droom ik al van sinds je verdween.' zei ik en staarde naar het plafond. Ik wou veel meer dan alleen geweldige seks, helaas ging dat niet. Clarence was nog steeds niet op de hoogte van het hele gebeuren omtrent Ana. Waarschijnlijk verlaat hij me als ik het vertel. Niet dat ik hem zou missen, maar het is slecht voor je reputatie als je man je verlaat.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/21/2018 07:05 PM

Tyler
Ik schoot in de lach "was hij zo slecht in bed.. als je wilt breng ik hem gewoon om het leven en neem ik al zijn land in." Zei ik met een grijnsje en duivels het verbaasde me dat Ze niet vroeg naar Bowie zijn moeder... Hoe ik überhaupt een kind heb gekregen met een mens. She cared only about me and my Dick.. niet dat ik het erg vond.

Bowie
Als ik ophef hoor kijk ik op en zag ik Ana. Ik fronste en liep op haar af "en ik dacht dat je in New York zou blijven zusje lief." Zei ik terwijl haar gezicht boekdelen sprak.

Millie
Ik zag Anastasia ook en aan haar hele gezicht merkte ik dat ze niet blij was dat ze terug is. Dat was niemand eigenlijk behalve haar broer en neef.. de rest was gewoon bang voor haar.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/21/2018 07:23 PM

Anastasia
Als Bowie naar me toe komt haalde ik mijn schouders op. 'Ik begon me te vervelen daar, had elke club al zowat gehad en het bloed is nergens zo zoet als de nekjes hier.' zei ik en sloeg mijn kluisje dicht. 'Hier nog iets gemist? Vast niet.' zei ik en liep alvast richting het klaslokaal van de eerste les terwijl ik nog een teug van de joint nam.

Lorenzo
Ik beet op mijn lip als ik aankwam en liep het gebouw binnen. Ik had zo geen zin om weer 8 uur lang lessen te volgen in dit miserabele gebouw. Ik keek rond de gangen om te zoeken naar Millie. Als ik haar op het eerste gezicht niet zie liep ik maar naar mijn kluisje waar ik mijn boeken wissel.

Teresa
Ik grinnikte even. 'Niet per se slecht. Er is gewoon niemand die mij zo kan laten genieten als jij.' zei ik en drukte nog een kus tegen zijn lippen. 'Ik wil nog even niks doen aan hem. Ik weet even niet meer wat ik met de situatie aan moet.' 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/21/2018 07:41 PM

Bowie
Net toen ik iets wilde zeggen liep ze er al vandoor. Ik nam diep adem en liep haar achterna aangezien ik in de zelfde klas als haar zat. We waren al in ons examenjaar dus het zoun iet lang duren voor we graduation hadden. Ik had geprobeerd om met Ana over onze vader te praten maar ze wilde niks van hem weten. 

Millie
Ik liep de les binnen en ging helemaal achterin zitten.. dat was het plekje van mij en Lorenzo. Als we geen zin hadden om te luisteren zoende we er gewoon op los. Losgeslagen was Millie salmizno.. van een primadona naar Lorenzo's bitch.

Tyler
Als ze dat zegt grijns ik "ik zal altijd de beste blijven.. dat was ik al zins high school" zei ik terwijl mijn vingers langs haar been gleden." Maar vertel me wat meer over mijn dochter i'd like to know things about her."

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum