ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 61 | 62 | 63 | 64 | 65 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/08/2018 07:12 PMMaddie
“Weet je wat ik trouw gewoon niet.” Ik trok mijn korset los “ik wil Dylan.. deze opgezette huwelijk is alleen om jou terug te pakken.” Ik trok mijn pin los en gooide mijn hakken uit “ik wil weer samen met hem kunnen dansen.” Ik trok mijn jurk omhoog “en in Moskou piano kunnen spelen tot ‘s avonds laat.” Ik keek Hailey aan “ik trouw nog liever met de vloer dan Roan.. hij is tenslotte niet mijn type.” Ik liet haar achter in de zaal waar ik werd klaar gemaakt en holde op blote voeten door de gangen van het kasteel waar ik Dylan zag met de ringen. Ik keek hem recht aan en rende toen op hem af ik nam hem bij zijn stropdas en kuste hem teder en zacht. Waarna ik zijn lippen weer losliet “let’s runaway.” Zei ik zacht tegen hem terwijl ik de ringen uit zijn hand sloeg en zijn hand vastnam als de verlore bruid en haar beest rende we zo naar buiten.
Roan
Ik stond te wachten maar merkte dat het lang duurde ik keek op mijn horloge en nam diep adem.
from LostSouls on 11/08/2018 07:33 PMDylan
Ik hoorde de stem van Maddie en keek op. Als ze me naar zich toe trekt en me zoent glimlachte ik breed tegen haar lippen. Ze vraagt om weg te rennen en ik twijfelde eigenlijk geen een moment. Zelfs niet omdat Roan me verteld had dat zijn gevoelens voor haar echt waren. Ik wist van binnen wel dat het niet zo was. Ik kneep zachtjes in haar hand en rende met haar mee. Ik snapte er niks meer van. 'Maar je haatte mij toch?' vroeg ik onder het rennen.
Hailey
Ik keek haar glimlachend na. Nu wist ik tenminste dat ze gelukkig zou worden. Ik besloot om maar naar de tuin te lopen waar een mooie bloemen boog was gemaakt voor de bruiloft. 'Ik moet jullie helaas teleurstellen. De bruiloft gaat niet door.' zei ik en haalde mijn schouders op. 'De bruid houd van iemand anders.'zei ik en keek naar Roan hoe het bij hem aan zou komen.
from walkingdead on 11/08/2018 07:43 PMMaddie
“Dat maak jij ervan” zei ik terwijl ik stopte en in zijn ogen keek “je bent de grootste loser die ik ken.” Zei ik tegen hem terwijl ik naar hem keek.” Maar de enigste loser die mij ooit gelukkig gaat maken” zei ik terwijl ik zacht in zijn hand kneep “of moet ik toch keren naar mijn bruidegom.” Zei ik terwijl ik al terugliep afwachtend op zijn reactie.
Roan
Als Hailey dat aankondigd zucht ik zacht “ik wist dat dit zou gebeuren.” Ik deed mijn stropdas iets losser en liep het altaar af “ruim maar alles af n maak plaats voor een banquet.. en nodig wat hoeren uit.” Zei ik tegen Max terwijl ik langs Hailey liep en haar alsnog negeerde.
from LostSouls on 11/08/2018 07:51 PMDylan
Een grote grijns verscheen op mijn gezicht. Als ze terug naar Roan wou lopen pakte ik haar bij haar hand en trok haar naar me toe. Ik drukte mijn lippen teder tegen de hare en glimlachte. 'Jij gaat nergens meer heen.' zei ik tegen haar en drukte nog een kus tegen haar lippen voor ik haar weer mee trok om te rennen. Bij de voordeur tilde ik haar op omdat ze geen schoenen aanhad en liep ik snel met haar naar mijn auto waar ik haar in zette.
Hailey
Ik zuchtte als hij weer langs liep zonder een woord te zeggen. Ik liep achter hem aan. 'Wat is het verschil tussen mij en een hoer? Een hoer deel je ook met meerdere mannen en als je dat met mij moet doen word je boos. Je speelt niet fair.' zei ik tegen hem. 'Anyway, ik ga weg. Je kunt je troon hebben. Ik wil hier niet meer zijn en ik zal geen pogingen meer doen om je kroon te stelen. Mocht ik dat wel doen kun je me vermoorden.' zei ik en stopte met hem achterna te lopen om richting de lounge te lopen.
from walkingdead on 11/08/2018 07:59 PMRoan
“Waarom wil je dat ik je als een hoer zie?!” Zei ik geïrriteerd tegen haar “als ik bezitterig over je doe verwacht je dat ik je laat neuken met andere..en wanneer ik het doe ben je jaloers?” Zei ik belachelijk tegen haar “ik deel mijn zusje niet en neuk ik er liever niet.” Zei ik tegen haar “dan ga je maar mij intresseerd het niet meer.”
Maddie
Als het personeel me ziet in een trouwjurk kijken ze me een beetje vreemd aan.” Lang verhaal” zei ik terwijl Dalia mijn jurk bekeek “je ziet er wel echt heel mooi uit.” Zei ze “toch heer?” Zei ze met een glimlachje.
from LostSouls on 11/08/2018 08:14 PMHailey
Ik snoof van ongeloof. 'Ik ben niet jaloers Roan. Ik wil je duidelijk maken dat ik je bezit niet ben. Als jij gewoon eerlijk zou zeggen wat je voelde was dit allemaal niet nodig geweest!' riep ik boos naar hem. Snapte hij het nu echt niet? Ik rolde mijn ogen. 'Ik pak mijn spullen al.'zei ik en liep langs hem door richting de trappen.
Dylan
Eenmaal bij het kasteel verwelkomt het personeel haar meteen. Ik glimlachte en zag meteen aan haar dat ze hier gelukkiger was. 'Ze is prachtig.' reageerde ik op Dalia. Ik haalde een keer diep adem en keek rond in de grote hal. Het voelde steeds meer terug als een thuis.
from walkingdead on 11/08/2018 08:36 PMRoan
Ik greep haar bij haar arm “wat wil je nou van me?” Vroeg ik “alleen seks?” Vroeg ik haar “of wil je dat ik mijn gevoelens in de vrije loop gaan.. dan is er geen weg meer terug.”
Maddie
Als Dylan dat zegt bloos ik en kijk ik naar mijn voeten “het bed is al opgemaakt heer.” Zei Dalia met een knipoog naar mij terwijl ik bog maagd was. Ik bloosde en keek vanuit mijn ooghoek naar Dylan.
from LostSouls on 11/08/2018 08:45 PMHailey
Als hij me tegen houd draai ik me om en keek hem aan in zijn ogen. 'Ik wil dat je eerlijk bent en me laat zien wat je voelt.' zei ik tegen hem en keek kort naar zijn lippen. De lippen die ik miste om te zoenen. Niet alleen omdat onze seks zo goed was. Ik wou hem gewoon. Al zou ik mijn hele leven Celibatair moeten zijn. En het had me een week van negeren gekost om erachter te komen.
Dylan
Ik gniffelde. 'Dankje Dalia.' zei ik en zag haar een buiging maken en vertrekken. 'Maak je niet druk. Alles op eigen tempo.' zei ik en trok haar tegen me aan. Ik drukte een kus tegen haar lippen om haar vervolgens weer aan te kijken. 'Ik ben blij weer hier te zijn. Met jou.'
from walkingdead on 11/08/2018 08:51 PMRoan
“Ik wl je niet zien met een ander.. dat is hoe eerlijk ik kan zijn.” Zei ik tegen haar ik liet haar arm los en nam diep adem.” Je kan blijven” zei ik tegen haar “ik word nog is eens gek als je met een ander neukt je had geluk dat Dylan mijn neef is anders zou ik niet weten wat ik zou doen.” Ik nam diep adem en keek haar aan.
Maddie
Als hij dat zegt schud ik mijn hoofd “ik ben niet bang on seks te hebben met je.. het is meer dat ik geen ervaring heb.” Zei ik blozend ik klonk zo stom ik had nog nooit überhaupt gezoend mijn eerste zoen ging dus naar Dylan.
from LostSouls on 11/08/2018 09:06 PMHailey
Ik zuchtte. 'Ik weet dat je me niet met een ander wilt zien. Ik zeg je ook al heel lang dat ik niet je eigendom ben.'zei ik tegen hem. 'Maak me de jouwe. Als je om me geeft en me niet met iemand ander wilt zien. Spreek je gevoel uit en maak me de jouwe.' zei ik tegen hem en bleef hem recht aankijken.
Dylan
Ik glimlachte. 'Dat maakt toch niet uit.' zei ik tegen haar en streelde met mijn duim langs haar zachte wangen. 'Denk je dat ik er wat van kon mijn eerste keer? Dat is altijd spannend.'zei ik en glimlachte. 'Ik denk dat jij beter bent dan dat je denkt. Je hebt me al verleid dus zover ben je al gekomen.'zei ik en grinnikte.