ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  62  |  63  |  64  |  65  |  66  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/08/2018 09:17 PM

Roan
Ik zette mijn handen rustig op haar keel “jij bent al van mij.” Zei ik dominant tegen haar terwijl ik recht in haar ogen keek en haar vervolgens losliet. Ik keek haar fel aan “je bent van mij” zei ik “accepteer nou maar dat ik geen diepgang heb.” Zei ik tegen haar terwijl ik de bovenste knoopjes van mijn bloes open knoopte en mijn stropdas lostrok.

Maddie
Als hij zegt dat ik hem verlijd heb glimlach ik zwak. Ik bracht mijn lippen naar zijn oor “dan weet je half nog niet hoe verleidelijk mijn lichaam is” ik ging weer recht staan en glimlachten zwak.” Ik zie je zo wel verschijnen” zei ik.. ik keek even om me heen en zag niemand mijn jurk gleed op de grond terwijl ik voor Roan’s honeymoon een witte lingerie droeg ik spreiden mijn vleugels en liep toen sexy weg naar zijn kamer. Like.a Victoria secret model.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 09:26 PM

Hailey
Als ik zijn handen om mijn keel voelde beet ik op mijn lip en keek ik hem aan. 'Je onderschat jezelf.' zei ik tegen hem en keek naar zijn blote borstkas die tevoorschijn kwam. Ik maakte de rest van zijn knoopjes los en keek hem vervolgens met een zwakke glimlach aan.

Dylan
Ik grijnsde van oor tot oor wanneer ze dat zei. Van onzekerheid naar ongelofelijk verleidelijk in 2 seconden. Ik bekeek haar hoe ze weg liep. Haar billen deinden heerlijk op het ritme van haar lopen en eigenlijk kon ik niet meer wachten. Zelfs haar engelen vleugels trokken me aan.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/08/2018 09:44 PM

Maddie
Ik trok mijn vleugels weer in en verdween toen glimlachend zijn kamer in “ga je nou nog staan kwijlen daar of ga je me onderhanden nemen?” Vroeg ik grijnzend.

Roan
Ik keek haar met een lachje aan “ik zie je wilt neuken?” Vroeg ik “is dat echt het enige niet iets anders..zoals bonding time tussen broer en zus?” Zei ik terwijl mijn borstkast al te zien was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 09:58 PM

Hailey
'Rustig, ik maak alleen je knoopjes los.' zei ik en schudde mijn hoofd met een grijnsje. 'Trouwens, seks is een hele goede manier om te bonden met elkaar.' zei ik en liet kort mijn hand over zijn borstkas glijden om vervolgens van hem weg te lopen om een goed glas bourbon in te schenken voor ons.

Dylan
Als ze dat zegt word ik wakker geschud en liep ik achter haar aan. Ik liep mijn kamer in terwijl ik mijn jasje uittrok en mijn blouse los begon te knopen. Eenmaal in mijn kamer trok ik haar tegen me aan en drukte ik mijn lippen tegen de hare.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/08/2018 10:15 PM

Maddie
Ik kuste mt hem zo intens dat het gewoon hemels leek. Mijn handen trokken zijn bloes uit terwijl mijn handen langs zijn rug gleden en ik zo het zachte matras voelde van zijn hemelbed. Ik stopte even met zoenen en keek hem aan in zijn ogen.” Be gentle” zei ik zacht en blozend.

Roan
“Dat vind jij” zei ik tegen haar terwijl ik tegenover haar ging zitten.” Wat dacht je eigenlijk ik zou bijna met je beste vriendin trouwen.. had je dan echt geen gevoel erbij?” Vroeg ik terwijl ik een glas inschonk met whiskey.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 10:38 PM

Hailey
Ik zuchtte. 'Natuurlijk vond ik het verschrikkelijk. Wat moet ik dan doen? Als een klein kind gaan stampen op een altaar?' vroeg ik hem en beet op mijn lip. 'Ik denk trouwens niet dat Maddie en ik nog beste vriendinnen zijn.' zei ik en beet op mijn lip. 'Ze deed heel afstandelijk ook al voor het hele gedoe met Dylan.'

Dylan
Ik had vlinders door heel mijn lichaam. Dit had ik al heel lang niet meer gevoeld. Ik liep met haar richting het bed en til haar hier voorzichtig op het bed. Ik ging boven haar hangen en drukte mijn lippen weer tegen de hare. Na een paar kussen liet ik mijn lippen met een spoor afdwalen naar haar borsten die ik een voor een kus. Ik hielp haar uit haar bh en likte kort langs beide tepels voor ik weer met kusjes door ging naar haar vriendin. Ik hielp haar uit haar string en kuste eerst sensueel haar dijen voor ik begon met wat mondwerk.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/08/2018 10:48 PM

Roan
“Ja natuurlijk dat gebeurt er als je haar iemand laat neerschieten waar je vervolgens mee onder de lakens duikt.” Zei ik grijnzend “ze is waarschijnlijk zo omdat ze verliefd is op Dylan en voor heen liep ze nog te zeuren over je toen ik haar liet arresteren.” Zei ik tegen har “ze ziet nu een hele andere kant van je en dat heeft Dylan waarschijnlijk bij mij ook.” Zei ik zuchtend “ik zou het wel grappig vinden als je zou tampen.” Zei ik met een lachje.

Maddie
Ik voelde mijn tepels helemaal stijf worden ik had nog nooi zo iets gevoelt. Ik beet op mijn nagels en met mijn linker gleed ik door Dylans haar.” Holyshit” zei ik kreunend bij zijn kusjes afwachtend op wat er komen zal. Vlinders vlogen in mijn buik van opwinding ik was smoorverliefd op hem dat ik hem zelfs mijn maagdelijkheid liet afnemen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 11:07 PM

Hailey
Ik zuchtte. 'Het was ook niet de bedoeling dat ik me zo over jou zou voelen. Het was de bedoeling om je kapot te maken en de heerschappij van de hel over te nemen.' zei ik tegen hem. 'En ik zou nooit stampen op een altaar. Ik maak mezelf liever niet belachelijk.'zei ik en keek naar hem terwijl ik een slok nam van de Bourbon.

Dylan
Ik merkte aan haar lichaam dat ze heel gevoelig was. Daar kon ik wel iets mee. Ik liet mijn tong langs haar gevoelige plekjes likken en liet mijn handen haar borsten masseren. Niet te geloven dat ik dit eindelijk met haar kon doen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/09/2018 08:44 PM

Maddie
Ik voelde zijn tong dingen doen die ik niet gewend was en merkte dat ik er gevoelig voor was. Ik liet zachte kreuntjes gaan en voelde mijn climax samentrekken. Ik kwam klaar op zijn tong en keek hijgend naar hem “wow” zei ik zacht en met een glimlach.

Roan
Ik keek naar haar en kwam toen overeind “hoe voel je eigenlijk als je bij mij bent?” Vroeg ik zacht.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/10/2018 12:31 AM

Dylan
Ik merkte dat ze al redelijk snel kwam wat me tevreden liet glimlachen. Ik likte haar schoon en ging terug omhoog om haar een tongzoen te geven zodat ze zichzelf ook nog een beetje kon proeven. Ik glimlachte tegen haar lippen en keek haar vervolgens aan. 

Hailey
Ik keek op van die vraag en glimlachte. 'Ik voel me goed. Alsof ik bij je hoor te zijn. Alsof ik er moet zijn. Jij laat me goed voelen. Als ik bij jou ben is het alsof ik op wolkjes loop.'zei ik en keek naar hem. Zeer zoetsappig dit.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  62  |  63  |  64  |  65  |  66  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum