ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 63 | 64 | 65 | 66 | 67 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/10/2018 12:49 AMMaddie
Als ik mezelf proef bij het zoenen laat ik mijn handen over zijn rug glijden. Ik keek hem aan in zijn ogen mijn wijsvinger Glee langs zijn lippen “je lippen zijn zo sexy” zei ik zacht tegen hem. Terwijl ik zijn broeksriem ondertussen open maakte mijn lippen plaatste ik weer terug op de zijne terwijl mijn rechterhand weer door zijn haar Glee zoekend naar meer.
Roan
Als ze dat zegt grijns ik breed “als op wolkjes lopen.. dan bedoel je zekers de goeie orgasmes die ik je geef.” Zei ik grijnzend tegen haar terwijl ik naast haar ging zitten.” De eerste keer dat ik je neukte dacht ik dat je maagd was” zei ik “als je had gezegd dat je nog maagd was had ik je nooit geneukt.” Ik had het dan voor iets anders bewaard.
from LostSouls on 11/10/2018 12:59 AMHailey
Ik lachtte. 'Waarom? Bang om je zus pijn te doen?' vroeg ik met een grijns. 'Het gaat me niet alleen om de seks. Natuurlijk is de seks tussen ons geweldig. De beste seks dat ik ooit gehad heb, maar het gaat me ook om jou. Hoe je bent.' zei ik tegen hem en dronk mijn glas in een keer leeg voor ik het nog eens vulde.
Dylan
Ik grijnsde als ze zei mijn lippen sexy te vinden. 'Jij bent sexy.'reageerde ik en drukte mijn lippen meteen weer terug tegen de hare. Haar handen door mijn haar zorgden voor kippenvel op mijn huid. Ik hielp haar met mijn riem en mijn broek uit te doen. Van alle interactie stond mijn vriend al recht overeind.
from walkingdead on 11/10/2018 01:11 AMRoan
Als ze dat zegt zie ik pas in dat ze al echt een vrouw was geworden.” Doet je het straks dan geen pijn als ik kinderen moet baren met een andere vrouw?” Vroeg ik terwijl ik haar broer was en zulke dingen niet horde te zeggen. Maar mijn hart het niet kon laten om het haar te vragen ik legde mijn hand op haar been en bracht mijn lippen naar haar oor “wat als ik je zwanger maak?”
Maddie
Ik draaide ons om en verdween onder de dekens met hem ik zette zijn vriend in me en bewoog rustig. Want het deed best wel pijn vooral omdat hij zo goed geschapen was. Ik maakte zuigzoentjes in zijn nek en zette zijn handen op mijn heupen om me te sturen. Wauw dat ik nu echt seks had met de jongen die me ontvoerde me zag als zijn slaaf. Ik wilde hem alleen maar meer.
from LostSouls on 11/10/2018 01:23 AMHailey
Ik beet op een lip. 'Tuurlijk wel.'zei ik. Wat dacht ie dat het deed om hem met Maria te zien of nog erger met Maddie. Als hij zij hand op mijn been legde slikte ik even. Mijn hoofd draaide naar hem als hij die vraag steld. 'Dan krijgen wij een kindje en is de cirkel weer rond.' zei ik. Onze hele familie was een schande. De Lincoln familie was pure incest. Ik keek in zijn ogen. 'Trouw met mij. Niemand hoeft te weten dat ik een Lincoln ben. Iedereen denkt toch dat ik Deverox heet.' zei ik tegen hem met een glimlachje.
Dylan
Als ze de rollen omdraaid en zo goed als de leiding nam grijnsde ik breed. 'Ik zei toch dat je beter bent dan je denkt.' zei ik en liet mijn handen van haar heupen iets meer naar haar heerlijke billen glijden waar ik in kneep en een zachte pets op gaf met mijn rechterhand.
from walkingdead on 11/10/2018 08:01 AMRoan
Als ze dat zo zegt glimlach ik zwak “dat gaat niet zomaar.. de lincolns zijn door de jaren heen iets strenger geworden... mijn vader moet je eerst erkennen als een Lincoln.” Zei ik zacht “je bent het al maar je moet je zegmaar geaccepteerd worden om de Lincoln naam te dragen.” Met Maria was het ookal een hele gedoe laat staan met Hailey ik dacht ineens aan mijn oom “heb je ooit is je vader willen ontmoeten?” Vroeg ik haar toen zacht mijn oom was niet zo aardig tegen Dylan maar misschien tegen haar wel hij woonde nu in Frankrijk nog steeds zoekend voor Dylan’s moeder.. hij kon gewoon niet zonder haar leven.
Maddie
Ik kreunde luid het gevoel van zijn vriend was zo opwindend ik begon sneller te gaan. Hij was echt goed geschapen ik kon hem uren blijven rijden. Geen wonder dat Hailey hem neukte. Ik voelde zijn handen en had het gevoel dat ik klaar zou komen “o God Dylan.” Zei ik kreunend terwijl ik mijn nagels in zijn ABS zetten “neuk me.” Voor mijn 1ste keer was dit iets wat ik niet van mezelf zou verwachten kreunend en vol lust vragend om meer.
from LostSouls on 11/10/2018 10:58 AMHailey
Ik zuchtte. 'Dan houd het op. Ik word toch nooit geaccepteerd hier.' zei ik lichtelijk geïrriteerd. Waarom kon mijn leven niet gewoon een keer mee zitten? Ik keek naar hem als hij die vraag stelde. 'Dylan heeft me verteld hoe verschrikkelijk die man is dus nee. Ik zit niet bepaald te wachten op nog meer teleurstellingen in mijn leven.'
Dylan
Ik gromde van genot en als ze smeekt om meer draaide ik ons om. Ik begon haar meteen op een hoog tempo met diepe halen te neuken. 'Fuck, Maddie wat ben je geil.' zei ik hijgend en genoot van haar heerlijke lichaam.
from walkingdead on 11/10/2018 12:00 PMMaddie
Hijgend kwam ik op adem terwijl Dylan zich naast me liet vallen. Ik keek glimlachend naar hem en was nog nooit zo blij geweest. Hij had me geweldig geneukt ik bedoel ontmaagd. Ik kroop naar hem toe en zoende hem zachtjes op zijn geweldige lippen “je was geweldig.” Zei ik tegen hem terwijl ik in zijn mooie ogen keek al had ik nog zoveel vragen voor hem over waarom hij Hailey had geneukt.
Roan
Als ze dat zegt schud ik mijn hoofd “al kan ik niet met je trouwen we maken alsnog kinderen.” Zei ik simpel tegen haar “hij is niet zo erg.. alleen er is een reden waarom Dylan hem niet mag.” Zei ik tegen haar ik zette mijn lippen kort in haar nek en liet mijn rechterhand door haar haren gaan “ik zorg dat Dylan de troon overneemt en ik alsnog met je kan trouwen.” Zei ik zacht tegen haar terwijl ik alles voor haar over had.
from LostSouls on 11/10/2018 12:18 PMHailey
Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, ik wil niet dat je dat voor me opoffert.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip als ik zijn lippen in mijn nek voelde. Ik haalde diep adem. 'Wat is die reden dan?' vroeg ik hem.
Dylan
Ik glimlachte breed als ze dat zegt. 'Weet ik.' grapte ik en lachte. 'Jij was net zo geweldig.' zei ik en sloeg mijn arm om haar heen om haar dicht tegen me aan te trekken. Nu wou ik haar ook nooit meer voor niemand niet kwijt. Ik drukte een kusje in haar haar en streelde met mijn vingertoppen over haar arm.
from walkingdead on 11/10/2018 12:29 PMRoan
Als ze vraagt wat de reden is bijt ik op mijn lip.” Dylan zijn moeder is weggegaan een tijd terug toen hij net pas 7 was, toen zijn moeder er achter kwam dat mijn moeder zwanger was van zijn vader.. gingen ze scheiden alleen heeft Dylan zijn moeder nooit meer naar hem omgekeken.” Zei ik zacht “hij herinnerd jou vader te veel aan zijn moeder.. waardoor het te moeilijk voor hem werd om voor Dylan te zorgen,, dus zorgde mijn ouders voor hem.”
Maddie
Ik ging tegen hem aanliggen en nam diep adem “ik heb nog steeds vragen voor je.” Zei ik zacht tegen hem “was je al die tijd jaloers omdat ik met andere jongens sprak?” Vroeg ik.
from LostSouls on 11/10/2018 12:36 PMHailey
Ik beet op mijn lip. 'Arme Dylan.' zei ik en zuchtte. 'Ik heb mijn familie niet gekend dus voor mij was het niet zo erg als voor Dylan die gewoon slecht behandeld word en word achtergelaten.' zei ik en zuchtte. 'Misschien moet ik wel met mijn vader gaan praten om hem vervolgens een klap te verkopen.'zei ik en zuchtte.
Dylan
Als ze begint over jaloezie lachte ik even. 'Is dit een serieuze vraag? Maddie ik was stikjaloers. Waarom denk je dat ik mijn best heb gedaan elke man die voor je kwam te saboteren. Ik wou jou niet met iemand anders zien.' zei ik tegen haar.