ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 65 | 66 | 67 | 68 | 69 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/11/2018 03:24 PMMaddie
Als hij dat zegt besloot ik er niet verder op in te gaan ik zag aan hem dat het gevoelig lag.” Dan trouwen zonder toestemming ook goed” zei ik glimlachend ik nam zijn hand vast. Ik had zoveel het gevoel dat Dylan de ware was ookal had hij meer ervaring in de liefde en seks dan ik. Ik accepteerde hem als hoe hij is “je bent echt een lekkerding weet je dat.” Zei ik om van onderwerp te veranderen.
Roan
Ik nam een hees en schudde mijn hoofd “mijn vader maakt me af als hij hord dat ik mijn oom bezoek inplaats van hem... Dylan mag je dan geneukt hebben maar hij is ook jou broer dus zou ik er mee kunnn leven.. hij heeft Maddie en als hij iemand heeft is hij ook echt loyaal.” Zei ik terwijl ik mijn neef kende
from LostSouls on 11/11/2018 03:40 PMHailey
Ik zuchtte even. 'Oké, ik vraag hem.' zei ik en ging terug op de bank zitten. Ik had er nu al geen zin meer in. 'Wat als hij me wegstuurd?' vroeg ik Roan. Ik ben al eerder afgewezen toen ik werd afgestaan, waarom zou het nu anders zijn? Het was nu zelfs alleen maar moeilijker.
Dylan
Als ze dat zegt lachte ik. 'Gelukkig maar, anders was je er misschien wel vandoor gegaan met Vincent.' zei ik met een lachje en ik drukte een kusje op de rug van haar hand als ze die van mij vast nam. 'Ik weet dat het vroeg is om te zeggen aangezien we vandaag pas echt hebben uitgesproken hoe we ons tegenover elkaar voelen, maar Maddie ik hou echt heel veel van je.'zei ik serieus tegen haar en trok haar op mijn schoot.
from walkingdead on 11/11/2018 03:53 PMRoan
“Hij zou je nooit wegsturen.. hij ziet nog liever mijn vader onder de grond dan jou wegsturen.” Zei ik tegen haar ik plaatste mijn hand op haar wang “je bent nu hier bij mij en ik zou je nooit wegsturen laat staan je eigen vader.” Ik drukte een kusje op haar voorhoofd al ben je het kind van mijn vaders aartsvijand of was je een vreemde ik zou alsnog voor je vallen.”
Maddie
Als hij dat zegt bloos ik “ik hou ook van jou.” Ik zoende zachtjes met hem mee en liet mijn geest onder dompelen in Dylan zijn liefde voor mij.
from LostSouls on 11/11/2018 03:58 PMHailey
Ik glimlachte zwakjes als hij dat zegt. Ik sloeg mijn armen in een omhelzing om hem heen. 'Dankje.' zei ik en liet hem vervolgens los. Ik keek in zijn ogen met een glimlach en drukte een kusje tegen zijn lippen. Ik nam de joint die op het randje van de asbak lag en nam er een hijsje van voor ik hem terug legde. 'Ik zei toch dat je niet zo oppervlakkig was als dat je denkt.'
Dylan
Ik glimlachte tegen haar lippen en streelde over haar rug. Ik voelde me weer net zo een verliefde puber op school die maar niet van zijn vriendin af kon blijven. Dat gevoel had ik echt al heel lang niet meer gehad en ik was helemaal vergeten hoe geweldig het voelde om verliefd te zijn.
from walkingdead on 11/11/2018 04:18 PMMaddie
De volgende morgen liep ik in mijn badjas richting de sauna Dylan was al weg dus ik vermaakte mezelf in het grote kasteel wat binnenkort ook van mij was. Het voele toch een beetje raar dat Dylan van me hield op de manier van hoe hij van zijn vorige vrouw had gehouden. Maar het was wel een geweldig gevoel ik deed mijn badjas uit en stapte in de sauna waar ik lekker ging liggen.
Roan
Ik werd moeizaam wakker en keek naast me waar ik Hailey zag liggen. Gister was de seks enig geweest dat ik er zelfs rugpijn aan overhield.” Babe” fluisterde ik zachtjes in haar oor. Vandaag had ik een afspraak met Dylan die er vandoor was gerend met mijn bruid maarja dat terzijde had ik hem nodig ik wist niet hoe hij ging reageren op het feit dat Hailey haar vader wilde ontmoeten.
from LostSouls on 11/11/2018 04:25 PMHailey
Als ik gefluister hoor draaide ik me protesterend om. Door de seks van gisteravond had ik nauwelijks geslapen. Zuchtend draaide ik me weer om en wurmde ik mijn lichaam in de armen van Roan. 'Ik ben moe.'zei ik als teken dat ik nog niet op wou staan. Ongeacht hoe laat het al was.
Dylan
'Welkom terug, heer Dylan.'zei een van Roan zijn bediendes. Ik knikte enkel en liep door naar de vergaderzaal. Ik schonk me een whiskey in ook al was het daar nog aan de vroege kant voor. Ik beet op mijn lip en dacht aan gister met Maddie. Ze betekende zoveel voor me in zo een korte tijd.
from walkingdead on 11/11/2018 04:29 PMRoan
Ik grinnikte en liet haar liggen ik kwam overeind en deed wat arm bewegingen aangezien alles vastzat. Ik horde geklop op de deur en deed open “heer Dylan is aangekomen koning Roan.” Ik knikte “stuur hem naar de vergaderzaal ik kom er aan.” Ik liep snel naar mijn kast en trok wat netjes aan e fixxerde mijn haar in de spiegel ik rook nog steeds naar seks maar dat boeide me niet.
from LostSouls on 11/11/2018 04:39 PMHailey
Ik hoorde achter mij dat Roan vanalles aan het doen was. 'Waar haal je de energie vandaan.'mompelde ik in mijn kussen terwijl ik me omdraaide en weer terug in slaap viel.
Dylan
Ik ging zitten en bekeek de kunst die aan de muur hing tegenover mij. Aan hoe lang het duurde voor hij hier was dacht ik wel dat ik of zijn slaap of een potje seks had verstoord. Maar ach. Hij kon me verwachten dus niet mijn schuld.
from walkingdead on 11/11/2018 04:52 PMRoan
“Koning zijn” zei ik grijnzend “ben zo terug.” Zei ik tegen haar terwijl ik snel moest doen en Dylan al zag zitten.” Neef” zei ik subtiel “hoe gaat het met mijn ex bruid?” Ik ging tegenover hem zitten en keek hem aan.
from LostSouls on 11/11/2018 05:13 PMDylan
Als hij eindelijk de zaal binnen kwam nam ik een slokje en keek ik hem aan. 'Beter dan toen ze nog je bruid was.'zei ik met een grijnsje. 'Waarom moest ik komen? Ga je mijn hart nog eens pletten met die koude handjes van je?' vroeg ik grinnikend aan hem en dronk mijn glas in een keer leeg.