Idee: maandmodel
First Page | « | 1 | 2 | 3 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
frouke
Re: Idee: maandmodel
from EvanescentDevill on 08/09/2015 08:21 PMYeah
from Anelore33 on 08/09/2015 08:25 PMIk blijf bij mijn idee. Sommige meiden hebben hier meer vrienden die waarschijnlijk dan ook meer stemmen gaan krijgen. Ik vind ook nog altijd dat de admins nog iets alleen mogen beslissen.
from Supermodelkaty on 08/09/2015 08:26 PMIk vind het wel mooi idee. Maar netzoals EternaLove en Anelore33 ben ik bang voor vriendjespolitiek. Maar dat komt ook geeoon door mijn gevoelens en gedachtes. Maar ik vind het wel mooi, hoe de mods/admins het doen. Heel erg eerlijk en da vind ik belangrijk.
I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care
from Sophie on 08/09/2015 08:28 PMHmm ik denk niet dat de hele sfeer hier zal veranderen door het aantal dat zich hier zal aanmelden, maar misschien moeten we gewoon afwachten. Wanneer moeten ze een nieuwe superpas kopen?
You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that.
frouke
from frouke on 08/09/2015 08:38 PMMisschien kunnen we ook gewoon stemmen, en de admins maken de final decison. Dan is het nog steeds eerlijk toch?
from Anelore33 on 08/09/2015 08:48 PMStemmen verloopt niet altijd eerlijk.
from Supermodelkaty on 08/09/2015 09:35 PMI'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care
from Violet. on 08/09/2015 09:36 PMDAT IS EEN LEUK IDEE
Wanting to be someone else is a waste of the person you are.
from Ellytjevdb on 08/09/2015 10:15 PMHet is opzich wel een leuk idee :)
Ik denk niet dat we op deze site moeten vrezen voor vriendjespolitiek. (Zodra het wel zou gebeuren, kan het alsnog afgeschaft worden toch?)