Mijn school doet mee aan de Filosofie Olympiade
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
EternalLove
Mijn school doet mee aan de Filosofie Olympiade
from EternalLove on 01/22/2016 05:32 PMEn ik wil dus echt zo verschrikkelijk graag meedoen.
Klein probleem: de essay mag niet geschreven worden in de moedertaal. DILEMMA
Ik heb natuurlijk niets te verliezen aangezien het een preselectie voor een internationale olympiade is MAAR DAN NOG grrrrr
Re: Mijn school doet mee aan de Filosofie Olympiade
from Supermodelkaty on 01/22/2016 06:05 PMProbeer het gewoon, het lukt je vast wel. :)
I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care
from Definitie on 01/22/2016 07:10 PMHé Edwinaaa! En probeer het! Schrijf het in het Engels en laat het verbeteren (:
Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.
EternalLove
from EternalLove on 01/22/2016 07:12 PMMaar het probleem is dus dat ik mijn diepgang nooit in het Engels kan neerzetten, ahahahah. Ik ken die woordenschat gewoon niet. Stel dat ik iets zou willen schrijven over bv. utilitaristen, dan zou ik sowieso schrijven "utilitaristion," maar dat klinkt dan eerder meer Frans dan Engels...
We krijgen de opdracht op de dag zelf, ik kan 't dus niet laten verbeteren :p
from Definitie on 01/22/2016 07:30 PMAh zo lastig
Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.
EternalLove
from EternalLove on 01/22/2016 07:42 PM"Tijdens de essay-wedstrijd wordt verwacht dat de deelnemers in een taal schrijven die niet hun moedertaal is, te kiezen uit Engels, Frans, Duits of Spaans. Het gebruik van woordenboeken is toegestaan, alle andere hulpmiddelen zijn verboden. (...)"
https://nl.wikipedia.org/wiki/Internationale_Filosofie_Olympiade
Er is nog hoop, omg! :o
frouke
from frouke on 01/22/2016 08:50 PMJe kunt het toch gewoon proberen?