Mijn vakantie
1 | 2 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: Mijn vakantie
from buffy_ on 08/15/2016 02:50 PMDat klinkt leuk en veel plezier in Duistland! ♥.♥ Ijs eten in Duitsland, klinkt als een mooie droom! (^_^)
Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!
from Violet. on 08/15/2016 12:15 AMIK BEDOELDE NORMAAL REAGEREN
Wanting to be someone else is a waste of the person you are.
from Beertje7 on 08/12/2016 09:06 PMKlinkt als een leuke vakantie
Veel plezier in Duitsland 
Ik ben voor het eerst naar Italië geweest

from Abrikoosje on 07/26/2016 03:24 PMOhja dat gaan we ook nog doen, en we gaan vast nog wel meer dingen doen. Maar ik heb ook met een paar vriendinnen afgesproken en dat soort dingen.
Volg je hart, want dat klopt. 
from EssieLovesYou on 07/26/2016 03:03 PMIJS ETEN IN DUITSLAND!!!!

from Abrikoosje on 07/25/2016 06:01 PMKlinkt super leuk, veel plezier alvast. Ik heb tot nu toe nog niks anders gepland maar misschien komt dat nog wel ;)
from Writer4ever on 07/25/2016 04:33 PMKlinkt leuk!
Hahah hopelijk geraakte alle kleren nog in de koffer om terug naar huis te gaan ;)
Ik ga helemaal op het einde van de vakantie (ik vertrek 22 augustus) naar Gran Canaria en ik kan echt niet wachten! Al hoop ik ook nog wat andere dingen te doen in de vakantie want tot nu toe ziet het er een beetje saai uit tot mijn vakantie 
Heb jij nog andere leuke dingen gepland?
from Abrikoosje on 07/25/2016 04:23 PMNormaal komen we met super veel kleren thuis en dat is gewoon niet normaal haha.

Reply