Mijn vrienden weten dat (...)
First Page | « | 1 | 2 | 3 | 4 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
emmalee
Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta
from emmalee on 11/09/2015 08:36 PMIk heb een emmer voor je
EternalLove
from EternalLove on 11/09/2015 08:36 PMIk weet gewoon niet meer wat de waarheid met mij is, ik voel me zo'n fucking schijnheilige perrsoon nu door hen
from rosa13k on 11/09/2015 08:37 PMdat mag dan wel zo zijn maar dat hoeft niet te betekenen dat ze zomaar zulke dingen mogen zeggen en met je vertrouwen mogen spelen! Zoals je dit topic noemt: mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord staan. en kijk hoe ze tegen jou doen! jij staat op het punt om zelfmoord te plegen en je (fake-)vrienden zeggen gewoon 'ja, ik heb ook mn eigen problemen hoor!'. Noem je dat vrienden?
I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.
EternalLove
from EternalLove on 11/09/2015 08:38 PMKun je me even gewoon niet uitlachen?
Maar ze denken dat ik overdrijf en dat 't gewoon een uitkraamsel is voor aandacht "Want ja, ge kunt ook positieve aandacht krijgen, maar de negatieve is zeker makkelijker?" Zeiden ze letterlijk.
from Supermodelkaty on 11/09/2015 08:40 PMJij overdrijft niet, ze moeten zich eens inleven in jou. Dan zulllen ze zien dat je niet overdrijft.
I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care
from rosa13k on 11/09/2015 08:44 PMde waarheid is dat je een hart van goud heb en dat je niet zo moet twijfelen met de waarheid, probeer op een soort onderzoek te gaan, edwina, dat gaat je helpen (denk ik)!
onzin wat ze zeggen! wie gaat er nou aandacht zoeken met zelfmoord en wie gaat er liegen over zelfmoord! diegene die zoiets zou doen is echte een gestoorde gek dan (, behalve jij als je het zou doen maar ik weet dat je zoiets niet zou doen). serieus! what the!
I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.
EternalLove
from EternalLove on 11/09/2015 08:45 PMZe zullen 't nooit inzien
emmalee
from emmalee on 11/09/2015 08:46 PMEdwina; een emmer om je op te vangen.
from Supermodelkaty on 11/09/2015 08:47 PMMisschien niet, maar ze moeten wat meer moeite doen. Vriendschap is niet zo makkelijk en als iemand hulp nodig heeft, geeft die het wel aan. Jij hebt alles aangegeven, maar ze doen er niks aan. Jij hebt je best gedaan en dan verpesten ze dat. Zij hebben er zelf voor gezorgd.
I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care
EternalLove
from EternalLove on 11/09/2015 08:48 PMIk kan m'n 'onderzoek' niet eens meer alleen aan...
Nja, ze zeggen van dat als ik 't echt meende het al lang zou hebben gedaan en als ik echt hulp wou, ik al direct mijn ouders zou hebben ingelicht. Maar ze snappen niet dat ik 't niet kan