ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||||

from LostSouls on 10/07/2019 11:04 PM

Alvira
Ik beet op mijn lip en genoot van elke beweging die hij maakte. Ik zocht houvast en duwde mijn hand tegen het raam die helemaal beslagen was. Daar lag je dan. In enkel stiletto's en je vijand die boven je ligt te pompen. Als vader wist dat ik dit voor hem deed zou hij de stekker eruit trekken. Ik moest tijd rekken toch? Vroeger was ik zijn meisje en nu kreunde ik de naam van zijn vijand. Vroeger was hij het die me billenkoek was als ik stout was geweest. Nu was het Easton die zijn handen op mijn billen liet neerkomen. 'Ik wil het voelen.' zei ik hijgend. 

Mathías
Eigenlijk bezinkte het nog niet echt wat ze zei. 'Kom, naar bed met jou.'zei Xavier die me naar de logeerkamer bracht en me daar op bed gooide. 'Ik hou echt van haar man. Ik ga nooit meer iemand zoals zij vinden. Ik zal alleen maar rondneuken tot het einde van mijn dagen.' zei ik dramatisch waarna ik begon te lachen en voelde hoe mijn lichaam zwaarder werd en ik in slaap viel.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/07/2019 11:25 PM

Easton

De volgende morgen werd ik wakker in mijn eigen bed. Mijn gedachtes waren non stop aan het denken hoe ik Alvira Vargas had geneukt in the back of het l limo. Ik kwam wazig overeind en liep de gang op waar het naar kots rook "Ola Mathi!" Riep ik door het huis terwijl de geur niet te beren was. Ik had Alvira naakt in haar limo achtergelaten nog met diezelfde vervelende grijns bedankte ze me voor de fijne avond en dat ik nog lang niet van haar af was. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/07/2019 11:38 PM

Alvira
Ik werd wakker met een brede glimlach op mijn gezicht. Ik voelde me geweldig. Ik kwam overeind en trok een blouse aan en liep daarin naar beneden. 'Alvira Carina Vargas, Por favor, ponte algo de ropa!' zei mijn moeder. Mijn vader kwam net binnen gelopen. 'Wat? Pa wou toch dat ik het hoertje werd van Salazar?' zei ik en voelde voor ik het wist een klap tegen mijn wang van mijn vader. 'No contaminarás este apellido jugando a la puta con mi competidor y mi enemigo!' Zei hij. Ik legde mijn hand op mijn wang. 'Ya lo has hecho tú mismo, mi querido padre.' zei ik en liep de ontbijtzaal ook weer uit. Hij had me nooit geslagen. Vroeger was hij degene die me op mijn kont sloeg nadat ik mij had misdragen, maar voor de rest was ik zijn favorietje. Ik liep haast tegen mijn broertje aan. 'Wat is hier allemaal aan de hand?' vroeg hij me. Hij was net 1 jaartje jonger dan mij. 'Niks waar je je druk over hoeft te maken.' vertelde ik hem. 'Alvira, no soy estúpida!' zei hij. 'Is pap weer aan het gokken?' Ik schudde mijn hoofd. 'Laat het aan mij over, oké?'

Mathías
Kreunend werd ik wakker. Ik had dorst en barstende koppijn. Ik hoorde mijn naam ergens en voelde toen nog een vlaag van misselijkheid. Ik keek rond en zag dat ik in mijn eigen kamer lag. Xavier moest me zat zijn geweest. Als ik in de hoek keek zag ik dat Xavier daar in zijn stoel lag te slapen. 'Xavi.' zei ik en merkte dat ik weer moest kotsen. Ik kwam snel overeind en kotste in de emmer die hij blijkbaar al naast het bed had gezet. 'Mijn ouders werden gek van je gekots. Je bent 5 keer wakker geworden en toen dachten we dat ik beter hier kon blijven.' zei hij met een schorre stem terwijl hij zich uitrekte. Ik beet op mijn lip en veegde wat kots van mijn lippen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/09/2019 06:16 PM

Easton

Ik liep mijn broertjes kamer in en zag dat Xavier er ook was. Ik kon een grijns niet onderdrukken hij zou willen dat hij Alvira mocht neuken. Als ik mezelf dat hoor denken bedenk ik me ineens wat voor tievus wijf het is." Beunos dias stinkgat toch geen leuk avondje geworden?" Zei ik tegen Mathias terwijl ik Xavier negeerde. Ik stak een joint op en moest bedenken hoe ik de clubs langs de randstad zou ontwijken. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/09/2019 06:34 PM

Mathías
Ik keek op als Easton binnen komt. 'Ach man, flikker op.' zei ik. Nog altijd boos over gister. Wat dacht hij nou? Ik keek op mijn telefoon en zag dat ik vannacht Saia had gebeld. 'Fuck...' zei ik en keek naar Xavier. 'Wat heb ik tegen dr gezegd?' vroeg ik hem. 'Een halve liefdesverklaring.'zei hij. Ik wou mezelf echt voor mijn kop slaan. Vervolgens keek ik naar Easton en rolde mijn ogen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/09/2019 08:08 PM

Easton
´Aha nog steeds boos,´ ik liet hem maar hij zocht maar uit met zichzelf. Ik was tenslotte niet vergeten wat voor verwaand joch mijn broertje is. Ik kwam beneden de huishoudster tegen en zei tegen haar dat Mathias zijn kamer grondig bekeken moest worden. Ik liep toen naar de keuken en begon een ontbijtje voor mezelf te maken terwijl ik mijn joint oprookte. Ik dacht aan Alvira wat was haar motief nou.. ze zei eerst dat haar vader het met me  zou uitzoeken en nu chanteerde ze me.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/09/2019 08:53 PM

Mathías
Ik gaf Xavier een box en een knuffel. 'Thanks dat je bent gebleven man.' zei ik tegen hem en ik zag hem vertrekken waarna ik naar de woonkamer liep en op de bank ging liggen voor de tv. Vandaag werd een dag niks doen, want ik kon ook niks doen zonder weer te kotsen. Al was het nu wel al wat minder.

Alvira
Ik had me omgekleed en liep weer naar beneden waar Yara stond. 'Brunchen?'vroeg ze. Ik glimlachte naar haar. 'Vind Saia dat wel goed?' vroeg ik. Ze rolde haar ogen. 'Het maakt me niet meer uit wat Saia zegt over jou. Ik kan best bevriend zijn met beide.'zei ze. Ik glimlachte en gaf haar een knuffel. 'Nou laten we gaan dan.'zei ik en beet op mijn lip. Vanavond was een avondje met de beste en grootste Elite. Dit was elke week en dat was ook mijn vader zijn valkuil. Hij heeft vroeger een gokverslaving gehad en op deze avonden werd er gepokerd tot in de late uurtjes. Mijn vader ging niet meer. Hij komt dan teveel in de verleiding. Dus vanavond zal ik weer eens een Vargas laten zien daar.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/09/2019 09:00 PM

Saia
Ik pakte mijn laatste spullen in om daarna te vertrekken naar de slumps. Ik nam diep adem en keek naar de laatste berichten die ik had gehad. Easton´s naam glee voorbij wat we moest denken dat ik vanochtend de filmpjes had gezien waar hij Rafael pakslaag had gegeven. Ik moest hem eigenlijk bedanken al had hij het vast niet voor mij gedaan. Ik stapte mijn rover in en belde Easton op om naar buiten te komen ik wilde Mathias ontlopen..
Easton
Ik keek op bij het zien van Mathias die de tv aan deed als mijn telefoon vlak naast hem afgaat neem ik diep adem.´Kan je mijn mobiel aangeven of ben je daar te boos om?'' Vroeg ik hem verveelt terwijl ik de box wat zachter zetten en Con cultura begon te luisteren van Rosalia. Vanavond wist ik niet wat ik ging doen temminste ik had nog niks vernomen van Raf en zijn mannen. Ah ja ik was niet bang ofzo ik was meer bang dat hij er achter zou komen dat ik bij mijn moeder woon.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/09/2019 09:22 PM

Mathías
Ik keek op als Easton dat vraagt en nam zijn telefoon van het tafeltje. Ik zag dat het Saia was en beet mijn kaken samen. 'Wat moet jij met Saia?'vroeg ik en hield zijn telefoon zijn richting in en keek verder naar de tv. 'Fijn..'mompelde ik. Ik was Saia kwijt en dan raakte ik haar ook nog eens kwijt aan mijn broer die haar een drugsaddict noemde. Tuurlijk joh. Mijn leven kon toch niet erger. 

Alvira
We zaten bij een leuk restaurantje en ik keek op mijn insta. Er was al 2 dagen niks van Saia gepost. Ook Easton had sinds gisteravond niks meer gepost. Volgens mij probeerde hij oprecht wel de aandacht van hem af te halen na gisteren. 'Weet je het al?'vroeg Yara. Ik knikte. 'croissantjes met verse jus en ei.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/09/2019 09:44 PM

Easton

Als hij aangeeft dat Saia me belt frons ik." Ah ja misschien omdat ik Rafae op zijn plek heb gezet.. komt ze kwast bedanken." Wetend dat het hem kwaad zou maken omdat hij geen ene moer voor haar heeft gedaan behalve bijna haar onder invloed neuken  en een paar schouderklopjes. Ik nam mijn telefoon op en zette haar op luidspreker "ola" "ola Easton, kom effe naar buiten ik heb je nodig." Als ze zegt dat ze me nodig heeft frons ik.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum