ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||||

from LostSouls on 10/09/2019 10:08 PM

Mathías
Ik luisterde mee en als ze dat zegt word ik alleen maar bozer. Ik kwam overeind. 'Ja joh. Ga maar.' zei ik tegen hem. 'Kijk wel maar uit als ze je verleid want dan komt iedereen commentaar leveren als je dr in mee gaat.'zei ik. Beide zei ik hard genoeg zodat ook Saia mee kon luisteren. Ik liep naar de achtertuin en griste een pakje sigaretten van een kastje. Ik kon er niet tegen dat ik Saia verloor. Naast dat ze de liefde van mijn leven was, was ze ook de enige die mijn ziekte begreep. Mensen zitten niet te springen op iemand met HIV. Niemand wist het behalve mijn familie en Saia. Zelfs mijn scharrels vertelde ik het niet. Besmettelijk was ik toch niet meer.

Alvira
'Hoe zit het nu tussen jou en Easton?' vroeg Yara. 'Hoezo? Heb je een oogje op hem?' vroeg ik haar. 'Hij is helemaal van jou hoor. We haten elkaar dus denk maar niet dat dat iets word. Ik beet op mijn lip. 'Misschien probeer ik wel wat met hem. Al lijkt hij er niet altijd voor open te staan.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/09/2019 10:46 PM

Saia

Als ik Mathias hoor geef ik geen antwoord en wacht ik rustig af tot Easton zijn smoel open trekt." Is meneer kleuter al weg?" Vroeg ik terwijl Mathias overdreef hij overdreef met alles en dat was nou het probleem." Noem hem geen kleuter daar gaat hij nog is huilen van," zei Easton grinnikend soms vroeg ik me af waarom Easton hem naar beneden haalde ongevraagd nogwel. Als ik hem zie aan komen lopen steek ik mijn handen in mijn zaken "Je weet toch dat raf achter je aan komt?" Zei ik tegen hem "dat weet ik, en dat boeit me niet." Zei hij nonchalant ik kende Easton helemaal niet en kon hem ook niet pijlen maar mijn geweten zei dat hij heel veel geheimen heeft... duistere geheimen die Mathias nog in gevaar kunnen brengen." Nou kom je me bedanken ofzo?" Vroeg Easton door Easton was breed en had een mooi koppie ik snapte waarom Alvira haar woorden op hem heeft gezet. Yara leakte alles aan me door de seks in Alvira's limo het kwartetje hoe hij en Mathias switchte van partner." Ik ga een tijdje weg" zei ik toen tegen hem ik haalde een sleutel uit mijn zak het was het sleuteltje van mijn kampeer huis waar ik en Mathias vroeger seks hadden." Als je een verstop plek nodig heb ben je daar veilig" ik stuurde hem de locatie. Rafael zou voor hem komen en ik kon op zijn minst een steuntje bijdragen "verder heb ik je niks te zeggen Salazar." Ik draaide me om en liep naar mijn rover.

Easton
Ik keek Saia na en zei toch wat tegen haar "waar ga je heen?" Ik wist al waar ze heen ging maar precies waar wist ik niet. Ze draaide zich on "het lieve vrouwen huis een afkick kliniek."  Ik snoof en nam diep adem "succes Saia." Ze knikte "Gracias" en racete toen weg. Saia was misschien niet het type waar je van kan houden maar ze was wel op de hoogte van alles.. indirect probeerde ze Mathias te beschermen en ik had er door. Het weekend ging snel voorbij ik had geen woord uitgewisseld met Mathias op school dat hij ookal als een flikker. Het was dus Easton Salazar on his own ik keek rond in de kantine en merkte dat Saia's afwezigheid effect had Paolo verkocht niet meer goed, er waren geen heten feestjes, Yara zat aan Alvira's kont vast geplakt want Alvira was natuurlijk de nieuwe it girl.. de it girl die elke dag geneukt werd in haar limo en door wie.. Easton want Easton houd wel van heten seks die hem aan het lijntje houd.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/09/2019 11:00 PM

Mathías
Het hele weekend had ik niks uitgevreten. Ik had alleen maar aan Saia gedacht en gezopen. Ik had alle contact met familie vermeden en dan vooral Easton. Niet dat het hem interesseerde. Het was nu weer tijd voor school en ik wist wel dat ik te laat ging komen, maar goed. Het interesseerde me niet meer zo. Het was alsof ik weer bij square one was. Geen vriendin, overmatig drankgebruik wat helemaal niet verstandig is met mijn medicijnen, maar goed. Ik trok mijn stropdas aan en kreeg hem maar niet recht. Achja, boeiend. Ik liep naar beneden waar ik ontbijt oversloeg en door ging naar school met mijn auto. 

Alvira
Ik zat met Yara, Sabi en Luna en lachte om een grapje van Luna. Het kon op dit moment niet beter gaan met me eigenlijk. Ik was aan de ene kant wel blij dat mijn vader me in dit wereldje had betrokken. Ik voelde me machtig. Natuurlijk had ik nog niet alle macht, maar het was goed onderweg. Na die pokeravond snapte ik ook wel wat mijn vader er zo leuk aan vond. Het was een spannend spel. Ook eigenlijk een soort machtspelletje. Daar hield ik wel van. Als ik verderop Easton zie kwam er een grijnsje van af waarna ik op mijn lip beet en vervolgens naar Yara keek. We hadden het eigenlijk niet meer over haar Crush gehad, maar als ze zou weten dat ik Easton neukte was het zo voorbij.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/10/2019 08:09 PM

Easton

Ik stond bij mijn kluisje en zag dat Paolo zijn troep probeerde te verkopen. Ik liep op hem af " de zaken gaan niet meer zo goed he," ik wees naar de stash in zijn eastpack tas." Waar bemoei je mee?" Zei hij fel ik fluisterde snel iets in zijn oor zijn gezicht begon op te klaren." Het zou me een worst wezen ik doe mee hoeveel verdien ik?" Als zoon van de directrice wist ik dat Paolo wel een zakcentje kon gebruiken we waren geen vrienden ik had namelijk geen vrienden.. maar ik kon prima mensen omkopen met geld. Misschien had Alvira wel gelijk ik was nog slechter dan een rijke." Genoeg ik bel je nog wel" ik liep vervolgens op Alvira af maar mijn aandacht ging naar Yara "al iets gehoord van Saia?" Ze maakte een gemakzuchtig geluidje "wie wilt wat weten over die drugs addict, heb er nooit meer gezien sinds vorige week." Mijn blik ging toen naar Alvira Ik gaf Yara een knik en liep vervolgens naar buiten. Ik liep tegen Mathias op en bekeek hem van top tot teen "hoelang ga je dit blijven volhouden?" Vroeg ik.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/10/2019 11:14 PM

Alvira
Als Easton deze kant opkomt beet ik op mijn lip. Hij sprak Yara aan over Saia. Ik haalde diep adem en hield me er verder buiten. Als hij weg liep bekeek ik hem nog even. 'Sinds wanneer heeft hij zo een interesse in Saia?' vroeg Sabi. Ik haalde mijn schouders op. 'Sinds wanneer tonen wij interesse in hem?' kaatste ik haar terug. Ze hield haar mond dicht en ik kwam overeind. 'Ik moet mijn boeken nog halen.'zei ik en liep in de richting waar Easton liep. Als ik hem hoor praten met Mathías bleef ik om het hoekje staan om het gesprek te volgen. Als ik dan hoor waar Mathías over sprak beet ik op mijn lip. Ernstig, maar wel iets wat ik kan gebruiken. Ik liep vervolgens door naar mijn kluisje.

Mathías
Als ik naar binnen wilde lopen, loop ik eigenlijk al meteen tegen Easton aan. 'Wat maakt het uit. Ik heb toch geen leven meer.'zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Zodra die remmers niet meer werken zal het toch niet meer lang duren.' Ik voelde me ook echt ellendig. Saia was echt mijn wereld en nu ze weg was voelde ik mij super leeg. Alsof mijn leven geen zin meer had. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/12/2019 09:12 PM

Easton

Als hij dat zegt steek ik bijna mijn armen naar hem uit maar schiet ik in zelfverdedeging ik balde mijn handen  tot vuisten." Ga je nu lopen janken als een verwend joch want dan ben ik weg," zei ik tegen hem Ik liep dichter naar hem toe "toen je het had boeide het je niet en nu het weg is ben je ineens een wrok.. Mathias je bent de school rijkste jongen en het enige waar je aan denkt is je rank en je pik.. geen wonder dat Saia weer aan de drugs is en je hier heeft achtergelaten." Ik was boos op hem.. boos dat de school me negeerde.. boos dat mijn moeder met zijn vader is getrouwd.. Ik was boos omdat niks hier echt aanvoelde. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/13/2019 01:07 AM

Mathías
'Ik dacht dat ik een broer erbij kreeg, maar dat is alleen maar van toepassing als het jou uit komt. Val dood.' siste ik naar hem en liep naar binnen. Ik sloeg tegen een kluisje aan waardoor er een paar geschrokken geluiden van studenten klonken. Ik liep door naar de toiletten en ging daar in een hokje zitten waarna ik een jointje opstak.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/13/2019 08:46 AM

Easton

Ik keek hem na en beet mijn kaken op elkaar." Kutzooi!" Siste ik.. Ik liep naar buiten om even adem aan te halen het was inmiddels al weer 2 maanden dat Saia weg is en ik Rafael bewusteloos had geslagen. Ik keek op mijn mobiel en ging door de berichten van mij en Alvira hoe ze me teaste en me lokte naar haar limo wanneer ze er zin in had. Misschien moest ik daarachter ook maar een punt zetten ik zat me leven hier te vergooien.. terwijl ik vroeger totaal niet zo was. 

Saia

Ik kwam aan in Madrid terwijl Carlos me afzetten bij school. Mijn haar was kort geknipt en ik was weer clean. In het te huis was ik volledig van de drugs afgebleven. Ik wist niet of ik er nu ook van af kon blijven maar dat interesseerde me n iet het enige wat me interesseerde was.. Easton Salazar. Ik schoof een pluk haar achter mijn oor en liep de school binnen terwijl van alle kanten werd gefluisterd. Niet dat het me interesseerde of deerde want iedereen wist wie ik was. Paolo kwam algauw aangelopen ik keek door hem heen en liep hem met een schouderduw voorbij. Als ik Easton zie en Alvira in mijn zicht doe ik het ene wat niemand zou verwachten ik drukte mijn lippen recht op die van Easton.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/13/2019 06:25 PM

Alvira
Ik sloeg mijn haar naar achter en keek naar Luna. 'Wat zei je toen?' vroeg ze. 'Dat hij kon opflikkeren. Ik neuk toch niet met de eerste de beste die ik in een club tegen kom.' Zei ik spottend. Ik hoorde wat ophef verderop in de gang. Het was Saia. Mevrouw was terug. Als ik haar recht op Easton af zie stappen en hem zie zoenen voelde ik toch een onverwachtse steek van jaloezie en bezitterigheid. Hij was mijn speeltje. Mijn bleek gleed naar Mathías die niet veel verderop in de gang stond. In zijn ogen kon je de woede zien. Net als dat je zag dat zijn ziel in duizenden stukken brak. Hij liep boos op de twee af en ik ging snel voor hem staan. 'Niet doen.'

Mathías
Ik lachte om een grapje van Xavier en keek op bij gefluister. Hoorde ik nou Saia haar naam? Ik keek om en zag hoe ze de school binnen kwam wandelen. Mijn hart maakte een sprongetje, maar ontplofte zodra ik Saia met Easton zag zoenen. Ik haalde diep adem en balde mijn vuisten. Ik liep op de twee af om Easton een mep te verkopen, maar Alvira ging net optijd voor me staan. Ik keek naar haar en merkte dat ik mijn woede toch kwijt moest. 'Vergeet niet dat hij degene was die je een fucking drugshoer noemde, Puta!' riep ik en liep vervolgens boos de gangen door naar een open lokaal waar ik een stoel oppakte en deze door het lokaal gooide.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/13/2019 09:28 PM

Easton

Ik was helemaal in mezelf tot dat ik zachte lippen op de mijne voelde. Als ik zie dat het Saia is en ze aan mijn stropdas trekt. Komt er zo een erge schok door mijn lichaam dat ik niet eens kan na denken. Ze was veranderd de wallen onder haar ogen waren weg haar haar zag er plek fijn uit. Kort gezegd ze was super lekker. Als ik Mathias hoor sluit ik mijn ogen kort "wtf was dat?" Zei ik in schok tegen Saia haar ogen stonden speels.. de ultieme bitch was terug." Een bedankje voor je goeie werk" ze zette mijn stropdas goed "Rafael zit achter de tralies." 

Saia
Ik horde wat Mathias zei maar het deerde me niet. Hij was nu mij toen ik horde dat Alvira zijn lippen had gekust in de club. Nu Raf achter de tralies zat kon mijn leven niet beter het was dankzij Easton. Als er iemand is die me heeft gered is hij het wel. Als Alvira Mathias probeerd te kalmeren en me een blik toewierp wist ik dat ik haar uit haar holletje had gelokt." Je neukt haar?" Zei ik tegen Easton die flabber gasted was "als ik jou was zou ik me maar niet bemoeien met haar..  vraag maar aan Mathias wie ze slet ze vroeger was."  Ik liet hem arrogant achter in de gang en zag iemand lang kijken. Mijn blik kruist met die van Xavier ik zwaaide wat arrogantjes naar hem.. iedereen wist dat voor mij Alvira Mathias zijn bitch was... Xavier had een relatie met haar totdat Mathias voor hem opfokte door hier op school te komen en nu Alvira haar poten op Easton had gezet was er een soort van love triangel aan de gang. Ik was Queen b en wist zo een beetje alles iedereen die me ooit heeft gebruikt of me een benaming heeft gegeven zal boeten. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum