ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||||

from LostSouls on 10/13/2019 11:45 PM

Alvira
Ik keek Saia na met een vijandelijke blik en liep vervolgens naar het lokaal waar alles doorheen werd gegooid. 'Moet je hem niet even laten?' hoorde ik Xavier zeggen. Ik schudde mijn hoofd en liep het lokaal in. Er vloog een tafel door het lokaal en ik rende snel op Mathías af. 'Mathias, tómalo con calma. No lograrás nada con esto.' zei ik. Hij ging door zijn knieën en ik knielde naast hem.

Mathías
Ik hijgde van al het gooien en voelde mijn hart tekeer gaan. 'Alles heb ik gedaan voor die meid. Werkelijk alles. Ik had op het moment dat ik te horen kreeg dat Rafael aan haar had gezeten hem willen laten omleggen, maar Easton zei dat ik het niet kon doen. Dan kon hij de held zeker uithangen.' Ik keek naar Alvira. 'Zij was de eerste die alles van me te weten kwam. Zij was de eerste waar mijn gevoelens oprecht waren. De eerste waar ik een toekomst mee zag.' Ik zakte tegen Alvira aan en voelde haar kalmerende armen om me heen. 'Nunca seré feliz otra vez.' Haar handen omvatte mijn gezicht. 'Luister. Je hebt nu je uitbarsting gehad. Je kan beter krijgen. Zij definieërt niet jouw leven. Dat doe jij zelf. Laat haar zien dat je haar niet nodig hebt. Laat haar dit niet winnen.' Als ze dat zegt knikte ik en kwam overeind. Prima, gevoelens werkte niet. Dan hoefde ik geen enkel gevoel meer te voelen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/14/2019 09:27 AM

Easton

Ik keek Saia na wat in de hell was er met haar gebeurt? Al vond ik het wel leuk dat bijna alle meisjes aan me voeten lagen. Mathias zijn kreet deed wat met me ik had niet verwacht dat Saia me die zoen zou geven.. voor whatever reason al denk ik dat ze ergens op uit is ach ja ik zat net pas hoer op school en ik hield wel van een beetje drama.. Ik was toch on my own. Ik zag Alvira achter Mathias aan gaan wat me verbaasde ik dacht dat die 2 alleen maar neukmaatjes waren geweest. Alsof ik niet door had dat Alvira me ergens voor gebruikte alle meisjes gebruikte me wel voor iets. 

Saia
Ik kwam Yara tegen die me met een woedende blik aan gaapte "waarom ben je in godsnaam terug gekomen?" Ik liet een ironische lachje gaan en liep dichter naar haar toe "waarom denk je?" Vroeg ik fluisterend in haar oor  "Ik kom pakken wat van mij is en wat nooit van jou zal wezen,"  ze verstarde "denk je echt dat Easton Salazar ook maar 1 vinger voor jou zal uit steken.. Ik moet hem niet hoor.. wilde alleen kijken hoe jullie sletten zouden reageren." Als ze me hord zeggen sletten Word haar blik wantrouwig "hoe bedoel je?" "O weet je het niet?" Zei ik alsof ik in schok was "Easton Salazar is Alvira's bitch." 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/14/2019 10:04 AM

Alvira
Als hij opstond hielp ik hem overeind en trok zijn kleren recht. 'Vergeet haar. Ze is vergif in je leven.' zei ik en hij knikte. Hij liep het lokaal uit en liet me achter in de rotzooi. Ik keek rond en begon maar wat tafels en stoelen overeind te zetten. Ik hield er niet van als mensen agressief werden. Tenminste de mensen die mij dierbaar zijn. Vroeger toen mijn vader die gok verslaving had dronk hij ook nog veel. Hij kon dan zijn handen niet thuishouden en heeft mijn moeder en 2 keer zelfs mijn broertje geslagen. Ik tilde een tafel op en zette die weer recht neer.

Mathías
Ik kon Alvira dankbaar zijn dat ze me heeft tegen gehouden, anders was dat lokaal nu helemaal gesloopt. Ik trok mijn stropdas aan en liep door de gangen naar de kantine waar ik een flesje water kocht. 'Dude, alles oké?' hoorde ik Xavier vragen. Ik knikte. 'Gaat prima met mij hoor.'zei ik schouder ophalend. Ik had mijn breek punt gehad. Nu moest ik luisteren naar Alvira.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/14/2019 11:23 AM

Easton

Ik stak op de parkeerplaats een joint op en had nergens zin in. Fijn Rafael zat achter slot en grendel, Saia had me gekust, ik neukte Alvira wanneer ze er zin in had. Ik stak zuchtend een hand door mijn haar terwijl Yara op me af kwam gelopen." Is het waar?" Vroeg ze met tranen in haar ogen ik keek haar in de war aan "wat waar?" "Ga je met Alvira?" Als ze dat zegt verslik ik me bijna in mijn joint "nee, waar heb je het over?" Ze schudde haar hoofd "laat maar" ze liep vervolgens weg en liet me in de war achter. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/14/2019 05:38 PM

Alvira
Zuchtend zette ik de laatste stoel recht en keek ik op als een huilende Yara binnen kwam gelopen. Ik fronste. “Wat is er?” Vroeg ik haar bezorgd. “Je bent een slet. Dat is er. Je vond Easton Salazar toch niks aan?” Zei ze. Ik fronste. “Dat vind ik nog steeds?” Ik zag dat ze boos was en voor ik het wist had ik een klap tegen mijn wang. “Je neukt hem. Doe je dat altijd als je iemand niet leuk vindt?” Ik keek haar boos aan. “Wat denk je nou? Dat omdat ik hem een paar keer heb geneukt dat ik meteen van hem hou? Je mag hem hebben.” “Jij vuile Puta.” Zei ze en begon aan mijn haar te trekken waarop ik begon te schreeuwen en terug begon te trekken aan dr haar. “Laat los vieze bitch” zei ik.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/14/2019 06:06 PM

Saia

Ik liep op de gang en horde geschreeuw het klonk meer als vechtende katten maar ik ging er op af. Als ik Yara met Alvira zie vechten kon een grijns zich niet verbergen. Algauw werd de klas gevuld met aanhangers die het begonnen te filmen.  

Easton

Ik zat nogsteeds buiten maar zag mensen rennen naar binnen. Ik fronste en kwam overeind als ik eenmaal bij het bloedbad aankom zie ik Alvira een paar stoten uitdelen aan Yara. Wat had die meid toch met bitch fights." Dit is jou fout" zei Paloma met een lachje terwijl ik Saia zag grijnzen dat het voor een keer haar niet was. Ik wilde ze uit elkaar halen maar zag algauw dat Xavier en Mathias aan kwamen gerend. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/14/2019 08:44 PM

Alvira
Ik voelde hoe mijn nagels afbraken en mijn lip bloedde door een van haar slagen. Ik voelde hoe Xavier me van Yara af trok en zag Mathías achter Yara staan. 'Qué hay de malo con todas tus estúpidas mujeres aquí?' riep ik naar haar en maakte me los van Xavier. Dit was nu al het tweede wijf dat me aanviel om een fucking jongen. Sloeg echt nergens meer op. 'Veel plezier met je nieuwe zure leven Yara.' zei ik en liep door de menigte het lokaal uit naar buiten waar ik een kalmerende joint op stak.

Mathías
Als ik hoorde dat er gevochten werd in het lokaal wat ik net overhoop had gehaald liep ik er naartoe. Ik zag dat Yara en Alvira elkaar in de haren waren gevlogen en liep snel op de twee af. Ik trok Yara van Alvira af. Ik keek haar na en liet Yara los als Alvira weg was. 'mujeres locas.' zei ik hoofdschuddend en keek naar Easton. Kwam allemaal door hem, maar goed. No feelings. Ik knikte naar hem en liep het lokaal uit. 'Ik zie je bij het avondeten.' zei ik alleen en liep vervolgens door naar de les.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/14/2019 11:05 PM

Easton

Ik snapte niet waarom Yara en Alvira in godsnaam in een gevecht waren belandt. Als iedereen mij aankijkt frons ik. Mijn blik ging naar Saia "vuile teef" zei ik met een grijns. Saia grijnsde breed naar me alsof ze op de hoogte was van dat ze mijn leven ruïneerde en de band tussen mij en mijn broer. Alhoewel Mathias niet echt een patser als ik was.. stond ik maar al te graag mijn mannetje ik zal niet janken om een wijf of me laten chanteren tenzij ik er iets aan heb. Ik liep naar buiten en zag Alvira bebloed ik wist geen houding aan te nemen aangezien blijkbaar een soort van aan Mathias zijn kant stond." Wij zijn klaar nu toch?" Zei ik tegen haar "het lijkt me niet verstandig om nog verder te gaan vooral hoe Rafael achter slot en grendel zit." Ik stak een sigaret op ik liep dichter naar haar toe "Alhoewel ik niet weet waarom je elke keer op dit prachtige gezicht wil klaar komen.." Alvira was een lekker wijf daar kon ik niet over liegen maar om me te chanteren kon ze wel iets anders bedenken dan aan me pik zuigen. Alle pretty faces lagen nu aan me voeten alsof ik een betovering op ze had gezet.. en sommige hier op school zullen een moord plegen als dit zo door ging.

Saia
Ik keek toe hoe Xavier en Mathias het handelde en zag Easton me aanstaren alsof ik net een vuurtje had aangestoken. Kutwijfen Yara dacht echt dat ik er zou laten gaan ongestraft. Mijn uniform zat te strak aan me lijf sinds ik afgekickt was en geen wrok meer voelde voor niemand was de oude Saia terug. De manipulerende bitch die niemand mag maar de beste feestjes geeft en het mooiste meisje van school is. Niemand kon Saia el Tiamp overtreffen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/14/2019 11:15 PM

Alvira
Als ik Easton hoorde nam ik nog een hijsje van mijn jointje voor ik hem weggooide. Ik ging nog dichter naar hem toe en keek hem aan. 'Wij zijn pas klaar als ik dat zeg, Salazar.' zei ik tegen hem en legde mijn hand tegen zijn borstkas. 'Maar prima, als jij je pik ergens anders in wil steken hou ik je niet tegen.' zei ik met een arrogant grijnsje waarna ik langs hem liep en verderop tegen het muurtje ging staan. Ik keek in mijn telefoon scherm naar mijn gezicht en veegde met de mouw van mijn uniform het bloed weg bij mijn lip en wenkbrauw. Ik leek eerder op een MMA vechter dan een student met veel geld. Eerst krabt tering Saia mijn gezicht open en nu laat Yara haar woede op me los. Ik heb nooit hoeven vechten dus erg goed was ik er niet in. Maar elke meid wist hoe ze moest krabben en aan haren moest trekken.

Mathías
Er zat een kortsluiting in mijn hoofd. Ik wou doen alsof het me allemaal niet interesseerde, maar dat deed het wel. Ik ben nooit goed geweest in alsof doen. Ik mocht dan wel rijk zijn, fake was ik absoluut niet. Als je dan het HIV feitje niet mee telt. Dat ga ik niet aan de grote klok hangen. Ik keek uit het raam en was nog de enige in het lokaal. Ik had alleen even rust nodig. Alvira had gelijk, Saia is niet mijn leven. Al helemaal niet de ongevoelige bitch die ze nu is. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/14/2019 11:27 PM

Easton

Ik liet een bespottend lachje gaan en liet dat wijf maar. Ik was al sinds klein een rondlopende naaimachine dus het zou me niet verbazen dat ze me een aantal keren weer zou gebruiken. Ik kwam zo toch alleen maar dichter bij al haar zwakheden. Er zat ook geen greintje liefde in me de enige die me liefde mag hebben is geld en seks. Toch voelde het alsof Alvira een sprankje Jaloezie vertoonde over dat ik mijn pik in iemand anders zijn reet mag dauwen. Ik zag Saia praten  met een aantal meisjes ik greep haar blik vast ik ben een onrust stoker.. maar waar ligt mijn grens. Eenmaal in mijn limo zat ik tegenover Mathias hij zei geen woord en ik zei geen woord want ik wist dat we dan zouden vechten. Ik was te hoog van mezelf om t3 zeggen dat die kus van Saia nergens opsloeg.. en hij weet van zichzelf dat hij beter zijn mond dicht kon houden want bij zijn eerste vraag zou ik een antwoord hebben waarbij hij me op me smoel wil slaan. 

Saia
Als ik Easton zie kijken alsof hij me wilt opeten walg ik diep van binnen. Maar het ging volgens plan iedereen kon Easton zijn aandacht krijgen. I k hoefde niet eens een hoer te zijn omdat te weten. Ik was Mathias niet vergeten maar het lot zegt mij dat ik en Mathias nu niet voor elkaar bestemd zijn. Vooral hoe meneer Salazar geheimen voor zijn kleine broertje achterhoud ik wist wel ergens dat die trut Alvira.. Iets wist wat niemand weet. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum