ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||||

from LostSouls on 10/17/2019 02:02 PM

Mathías
De volgende ochtend werd ik wakker met enorme hoofdpijn. Dat was ook wel te verwachten. Er lag een meid naast me waarvan ik de naam niet meer wist. Zachtjes kwam ik overeind en trok ik een boxer aan waarna ik naar beneden liep waar Xavier al in de keuken zat met koffie en een kater kop. 'Goedemorgen.'zei ik met een schorre stem en ging naast hem zitten. 'Dat was me een avond.' hoorde ik hem.

Alvira
Ik had nauwelijks geslapen. Mijn vader was vannacht dronken thuis gekomen en had weer ruzie staan maken met mijn moeder. Het was gelukkig niet helemaal uit de hand gelopen. Ik keek op mijn telefoon en scrolde wat door insta. Mathías en Xavier waren wezen stappen. Sabi was op date en Luna had een romantische avond met haar vriend. Ik zuchtte en kwam maar overeind. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/17/2019 02:30 PM

Easton
Ik liep naar beneden en zag dat Mathias en Xavier in de keuken waren. Ik schonk mezelf wat cornflakes in met wat melk en negeerde die 2. Het interesseerde me ook echt niet meer wat hun van me vinden. Als mijn telefoon af gaat en ik een bericht zie van Saia open ik het Ik fronste en zag dat haar familie vanavond een bijeenkomst hield. Mijn ouders zullen sowieso wel gaan en dat betekende dat 1 van ons mee moest gaan. Ik wist niet wat die meid in haar schild uitvoerde maar ik zou toch gaan. Ik nam happen van mijn cornflakes terwijl een half aangekleed meisje langs me liep ik bekeek haar maar wenden snel mijn blik weg. Dat was Mathias en Xavier hun probleem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/17/2019 02:40 PM

Mathías
Als Easton binnen komt gewandeld en ons totaal negeerd grijnsde ik. 'Zeggen we geen goedemorgen meer?'vroeg ik hem en nam Xavier zijn koffie die ik opdronk. 'Hey.' zei hij nep beledigd. Als niet veel later de meid van gisteren naar beneden kwam kwam ik overeind. 'Goedemorgen schoonheid.' zei ik tegen haar en sloeg mijn arm om haar schouders. 'De deur is die kant op, hier heb je een croissantje.' zei ik en begeleidde haar naar de deur. 'Nou, doei hè.' zei ik en gaf haar nog een klap op haar billen toen ze wegliep met een verbaasde blik. Zo los je dat op. 

Alvira
Inmiddels was ik aangekleed en wel en liep ik naar beneden waar mijn ouders in stilte aan het ontbijten waren. 'Goedemorgen.'zei ik en ging bij ze aan tafel zitten. 'Goedemorgen lieverd, goed geslapen?' vroeg mijn moeder. Ik beet op mijn lip en knikte maar. 'Ja hoor.' Ze hoefde niet te weten dat ik door hun problemen wakker lig. Het was tenslotte niet mijn enige probleem. 'Dr is vanavond een benefiet bij de familie Apaeraja.' zei mijn vader. Ik verslikte me nog net niet. 'Nou, dat is voor het eerst. Die familie is zo krenterig als maar zijn kan.'zei ik. 'Ik wil dat je er namens onze familie heen gaat.' Ik zuchtte. 'Je weet toch dat ik niet lekker lig met Saia? Die trut heeft toen mijn gezicht open gekrabd.' Mijn vader keek me doordringend aan. 'Kun je je onbenullige tiener probleempjes even aan de kant zetten voor je familieplicht?' zei hij geïrriteerd. Ik beet boos mijn kaken samen. 'Prima.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/17/2019 02:51 PM

Easton

Ik keek naar Mathias en moest me inhouden om hem niet neer te slaan. Hij keek op me neer nu Xavier er was. Ik kwam overeind en liep naar de deur om te vertrekken maar ik draaide me toch om.." puto's" zei ik tegen ze waarna ik het huis verliet richting school.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/17/2019 05:02 PM

Mathías
Zodra we ons hadden klaargemaakt voor school reden we in Xavier zijn auto. Ik haalde een zakje MDMA pilletjes uit mijn zak en stopte er een in mijn mond. 'Zo kom ik de dag wel door.'zei ik met een grijnsje. 'Heb je gister niet genoeg gehad?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Je leeft maar 1 keer.' Als we er zijn stapte ik uit en liepen we het gebouw snel binnen.

Alvira
Geïrriteerd was ik naar school vertrokken.Ik had mijn boeken in mijn kluisje gegooid en probeerde een beetje normaal over te komen. Ik hield mijn thuis zaken altijd al privé en nu al helemaal omdat het shit gaat.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/17/2019 10:19 PM

Saia

Ik was op school en zag Alvira lopen terwijl meisjes begonnen te giechelen." Zij is toch die slet die met Yara had gevochten?" "Ze paalt de Hugues" ik vouwde mijn armen overmekaar en merkte hoe irrelevant ik was geworden. Net alsof ik opnieuw begonnen hier was nu waren alle ogen voor een keer op iemand anders gericht. Nu ik wist dat haar familie bankrupt was en ze aan Easton zijn pik zoog om hem tevreden te houden kon mijn wraakzucht niet beter. Heerlijk om haar leven uit 1 te zien vallen. Mathias had geen woord tegen me gezegd sinds die kus met Easton.. niet eens gevraagd waar ik al die maanden ben geweest niet dat het me interesseerde. Wat ik en Mathias hadden is dood. 

Easton
Ik kwam op school Paloma tegen die het niet kon laten om me te vragen waarom ik en Mathias niet praten." Zijn ex heeft me gezoend en nu is hij boos" zei ik simpel "en dan vraagt hij zich af waarom Saia zo depressed was omdat hij Alvira heeft gekust." Zei ik simpel "het boeit me geen reet dat hij me nu haat.. Hij is niet mijn echte broertje hij kan de pest pleures krijgen," Als ik me dat allemaal hoor zeggen wist ik dat er alleen maar poep uit me mond kwam. Ik gaf nooit toe wanneer ik me gekwetst voelde of alleen. Ik zag vanuit mijn ooghoek Alvira die het natuurlijk gehoord moest hebben. Bovendien draait hier toch alles om seks en jaloezie.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/17/2019 11:16 PM

Mathías
Grappend, duwend en trekkend liepen we de school binnen. Ik trok me van niemand wat aan. Ik liep zo langs Alvira, Easton zelfs Saia gunde ik geen blik waardig. Ik was er klaar mee. Met al het gezeik. Ik liep naar mijn kluisje waar ik mijn boeken voor de eerste les uit haalde. Het werd waarschijnlijk niks want ik was echt aan het stuiteren van die MDMA.

Alvira
Ik beet op mijn lip en hoorde toevallig het gesprek tussen Easton en Mathías. Hij lulde zo hard uit zijn nek. Zodra Mathías eens echt in de problemen kwam dan zou het hem zeker boeien. Ik haalde een hand door mijn haar en herpakte mijn irritatie waarna ik verderop naar Sabi liep. 'Hoe was je date?' vroeg ik haar waarna ze uitbundig begon te vertellen, maar mijn aandacht alleen maar thuis hing.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/17/2019 11:23 PM

Saia

"Alvira Amor kan ik je spreken?" Vroeg ik haar terwijl ik haar met een speels lachje aankeek. Ik had al zolang niet tegen dat wijf gepraat maar ik moest en zal weten waarom Easton dat bedrag uitschreef.. Ik bedoel Easton Salazar die zijn portemonnee open trekt voor Alvira.. Ik bedoel Mathias is al  1 ding maar Easton neuken om hem stil te houden.. dat ging me t ver. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/17/2019 11:58 PM

Alvira
Ik rolde mijn ogen als ik Saia hoorde. 'Tuurlijk lieverd. Zolang jij je klauwen inhoud.' zei ik met een sarcastisch grijnsje. Ik knikte naar Sabi dat ze weg moest wezen en keek vervolgens naar Saia. Ik sloeg mijn armen over elkaar. 'Nou, wat is er? Ik heb niet de hele dag de tijd voor jou onzin.' zei ik en vroeg me af waarom ze me überhaupt wou spreken. Die teef kon alleen maar slecht over mij praten en nu wou ze opeens gezellig kletsen? No way.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/18/2019 07:24 AM

Saia

"Is je familie bankrupt?" Vroeg ik haar direct ik bekeek haar.. het zou me niet verbazen dat ze een vieze golddigger is en daarom zo aardig doet tegen Mathias en Easton gebruikt voor hun geld. Ik keek over haar schouder heen en zag Xavier en Mathias lol maken. Ik wist dat het een act was Mathias was diep ongelukkig maar ik wist dat als ik nu toe zou geven mezelf ongelukkig ging maken. Mathias was niet als ik koud en harteloos hij was meer dom en roekeloos maar geen slecht persoon.  Ik hield nogsteeds van hem maar als ik deze school wilde doorkomen moest ik offers maken. 

Easton
Ik liep tegen Xavier op "kijk uit waar je loopt Salazar." Ik keek hem verveelt aan "ga je nu huilen omdat ik tegen je opbotste Xavier?" Zei ik tegen hem hij beet ze kaken op elkaar "hoe vind je een stoot op je gore gezicht Easton?" Vroeg hij dreigend "even die arrogantie er uit slaan."

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum