ORPG||||
First Page | « | 1 ... 21 | 22 | 23 | 24 | 25 ... 79 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG||||
from LostSouls on 10/18/2019 10:03 PMMathías
Ik grijnsde breed en keek naar Easton. 'Tuurlijk, Ik ben altijd in voor een spelletje.'
Alvira
Die avond reed ik op mijn stiletto's naar de villa van Saia waar alles al was opgemaakt en er mooi versierd uit zag. Ik was niet de eerste uiteraard. Ik mijn ouders moesten er vast al zijn en ik voelde even aan mijn been waar het pakketje van Paolo zat verstopt in een holster. Ik was ziedend op mijn vader. Mijn oog was blauw geslagen door hem maar ik heb het goed kunnen camoufleren met make up.
from walkingdead on 10/19/2019 11:06 AMEaston
Mathias en ik liepen met onze ouders mee naar binnen. Mijn haar was goed naar achter gekamd en ik had een heerlijk pak aan die mijn figuur actueerde. Ik keek om me heen en zag al een aantal mensen maar geen Saia. Ik nam een glas champagne aan van een ober en zag algauw dat mijn moeder aan het praten was met een uitbundig wijf. Lekker blond en een MILF "mag ik je vragen waarom je zo naar mijn stiefmoeder staart?" Ik keek op bij het horen van Saia ze zag er goed uit "Is dat je stiefmoeder?" Zei ik bespottend "je papa houd zo te zien wel van golddiggers."
Saia
Ik rolde mijn ogen en keek Mathias aan die het weer goed had gemaakt met Easton blijkbaar want anders waren ze niet samen hier. Als ik zie dat Alvira er ook was grijns ik "nou welkom, ik hoop dat jullie een handje bijdragen aan een goede trustfund hier." Ik liep toen weg en zag dat mijn vader aan het praten was met mevrouw advocaat Alvira's moeder.
from LostSouls on 10/19/2019 02:08 PMAlvira
Ik zuchtte als ik uit kwam bij Mathías, Easton en Saia en nam een glas champagne waarna ik zonder wat te zeggen weg liep richting mijn moeder. Haar blauwe plekken waren niet zo goed verborgen als die van mij. 'Mamí, donde esta papi?' vroeg ik haar. Ze vertelde dat die aan het praten was met zijn zakenpartners verderop. Als ik hem zie beet ik boos mijn kaken samen. 'Dankje.' zei ik en nam een slokje terwijl ik hem in de gaten hield.
Mathías
We kwamen binnen en ik glimlachte. Ik had wat M meegenomen. Niet dat Easton dat wist, want dan kreeg ik weer commentaar. Als Saia zich bij ons voegde en Easton aan sprak over zijn stiefmoeder grijnsde ik. 'Ze kruipt vast nog onder je als je het probeert ook.'zei ik met een grijnsje en keek vervolgens op naar Alvira die eigenlijk geen woord met ons wisselde en met haar hoofd bij iets heel anders leek te zitten.
from walkingdead on 10/20/2019 09:04 PMEaston
Ik keek het prinsesje na en focuste me grijnzend op Mathias waarna ik Alvira zag. Ze leek onaangenaam afwezig als ik meneer Vargas verder op zie. Kan ik het niet laten om de man aan te spreken ik liep rechtstreeks op hem af terwijl hij nog in gesprek was met mijn stiefvader." Ola padre.. waar hebben de heren het over?" Vroeg ik met een grijnsje "ah Easton dit is meneer Vargas zijn dochter zit bij je in de klas." Ik grijnsde breed "dat klopt" hij keek me intens aan alsof hij me ieder moment kon schieten." Ik ben Easton Salazar" Ik stak mijn hand uit "aangenaam kennis te maken."
Saia
Ik zag dat Easton aan het praten was met Alvira's vader en bekeek Mathias hij stond daar maar in zijn eentje. Ik liep op hem af en keek hem aan "wij praten niet meer maar aangezien het mijn feest is zal Ik je voorstellen aan wat mensen." Ik keek hem nauwelijks aan bang dat hij door mijn koude ziel kon kijken.
from LostSouls on 10/20/2019 09:10 PMAlvira
Ik liep door de menigte naar buiten en voelde kort aan mijn been. Hopende dat niemand door had wat ik onder mijn jurk droeg. Ik haalde even diep adem en nam een champagne glas van het dienblad dat werd rondgebracht. Als Easton zich ermee ging bemoeien beet ik mijn kaken op elkaar. Aan de ene kant wel goed dat hij ruzie ging zoeken. Dan bleef ik in de clear. Ik dronk mijn glas leeg en keek op als ik Sabi naast me hoorde. 'Wat heb jij op je gezicht?' vroeg ze. Ik fronste en keek in mijn telefoonscherm. Shit! 'Niks, ik moet even mijn make-up bijwerken.' zei ik en liep door naar de toiletten terwijl ik mijn vader in de gaten bleef houden.
Mathías
Ik bekeek wat mensen en zuchtte. Wat waren deze dingen toch altijd saai. Dit was niet eens een feestje te noemen. Zelfs met drugs op was dit niks. Als Saia bij me komt zuchtte ik. 'Doe wat je niet laten kunt.'zei ik onverschillig. Dan hield mijn vader misschien ook eens op met zeuren.
from walkingdead on 10/20/2019 11:30 PMEaston
Ik zag Alvira achterdochtig kijken "excuseer mij," ik liep op Alvira af voor ze de wc in verdween pakte ik haar pols vast en trok ik haar naar me toe.. waardoor zze me recht aankeek. Als ik een dik blauw oog zie frons ik "wie heeft dat gedaan?" Vroeg ik bijna pissig voor geen reden.
Saia
Ik snoof en liep samen met hem naar een tafel al raakte ik geïrriteerd omdat ik Easton en Alvira uit het oog was verloren. Als ik dan uiteindelijk op de gang terecht kom kijk ik Mathias aan "waarom loop je eigenlijk vrijwillig mee?" Vroeg ik "Je haat me toch?"
from LostSouls on 10/20/2019 11:40 PMAlvira
Als ik opeens een hand om mijn pols voelde schrok ik op. Het was Easton en ik kon niks anders dan proberen de brok uit mijn keel te slikken. 'Het keukenkastje nu goed?' zei ik en maakte mijn pols los terwijl ik over zijn schouder naar mijn vader kijk. 'Ik ben er mee bezig.' zei ik enkel en draaide mijn gezicht van hem weg zodat hij niet naar mijn blauwe oog keek. 'Ik moet mijn make-up bijwerken zodat ik dit soort vragen niet krijg. Mag dat of ga je ook nog mee de toiletten op?'
Mathías
Ik haalde onverschillig mijn schouders op. 'Mijn ouders tonen dat ik goede wil heb zodat ze me met rust laten.' zei ik en keek om ons heen. 'Nou, wie wil je me voorstellen?' vroeg ik haar en gaf haar niet meer aandacht dan dat ze verdiende.
from walkingdead on 10/22/2019 09:50 PMEaston
"Alvira" zei ik tegen haar "voor de laatste keer wie heeft dit gedaan?" Ik blokkeerde de deur voor haar en keek haar diep aan." Kom mij niet vertellen dat een keukenkastje je zo een dik blauw oog kan geven.. geef me een naam en ik zorg er voor dat hij onder de grond ligt." Ik had een hekel aan mannen of jongens die vrouwen sloegen ik heb vroeger mannen over de vloer zien komen die mijn moeder gewoon sloegen als ze moesten betalen voor de service. Mijn moeder was vroeger in de prosutitie.. na dat mijn vader overleden was waren we blut we woonde in een bordeel en ik moest gewoon de kast in wanneer ze klanten hielp. Tot dat mijn vader zijn erfenis achterliet en we steenrijk zijn geworden." Mi padre" ik keek achterom en zag een kleine Alvira staan in een jongens versie "neem niet eens de moeite om nu een scène te maken." Zei hij nonchalant ik keek de kleine etter belachelijk aan "kijk en leer" ik gaf hem mijn champagne glad en liep recht op Vargas af waarna ik hem zo een harde poeier op zijn oog verkocht dat het wel paars en ontstoken moest zijn.
Saia
Ik knikte "si" ik wilde net op Alvira's vader aflopen maar als Easton langs vliegt met zijn vuist schrik ik en val ik tegen Mathias aan." Dios mios!" Zei ik met een kleine gil Alvira's vader schreeuwde het uit terwijl gasten geschrokken zich snel rond meneer Vargas verzamelde. Easton werd al snel aan zijn kraag mee genomen door zijn stiefvader met zijn moeder er achter aan mijn blik ging snel naar Alvira die er verbijsterd bijstond.
from LostSouls on 10/22/2019 10:34 PMAlvira
Ik slikte en hield mijn mond. Als ik dan Daniël zijn stem hoorde sloot ik geërgerd mijn ogen om hem vervolgens boos aan te kijken. Als Easton zijn glas aan Dan geeft en richting mijn vader liep werden mijn ogen groot. 'Easton, laat het. Ik heb het onder controle!' zei ik en liep achter hem aan maar stond direct stil van verbijstering als hij mijn vader een klap gaf. Ik voelde gewoon hoe ik wit weg trok. Voor eventjes kon ik niet bewegen en nauwelijks ademhalen. Mijn moeder rende meteen op hem af en mijn blik volgde Easton die werd meegetrokken door Mathías zijn vader. Ik moest hier weg. Al helemaal met dat ding onder mijn jurk. Ik liep naar buiten naar mijn auto en sloeg tegen het stuur. Ik tilde mijn jurk bij de split op en haalde het pistool met de holster van mijn been die ik snel in het dashboard kastje legde. Waar kwam die actie vandaan? Sinds wanneer boeide het Easton Salazar ook maar iets wat er met mij gebeurde?
Mathías
Ik liep achter haar aan en keek wat rond. Als Easton in versnelde pas Saia zowat omliep ving ik haar een soort van op en keek ik Easton na die vervolgens Alvira haar vader een ram tegen zijn kop geeft. Ik fronste en keek naar mijn vader die meteen ingreep en hem apart nam. Ik kreeg in de gaten dat ik Saia nog vast had en liet haar los. 'Leuk event joh.'
from walkingdead on 10/22/2019 11:14 PMEaston
"Easton!" Zei mijn moeder kwaad tegen me "wat denk je wel niet?" Mijn moeder bleef maar schreeuwen terwijl mijn stiefvader stil bleef." Ik weet het niet" zei ik simpel tegen mijn moeder "Ik kreeg gewoon de neiging." Ik keek haar diep teleurgesteld aan ze deed nogsteeds alsof mijn vader nooit heeft bestaan." We praten er thuis verder over" zei mijn stiefvader toen "Ik ga mijn excuses aanbieden," zei hij zonder me aan te kijken. Mijn stiefvader was geen slecht persoon hij hield van mijn moeder.. maar het veranderde het feit niet dat hij nooit mijn vader zal worden. Ik weet eigenlijk niet waarom ik het deed.. Ik mocht de Vargas familie niet maar Alvira leek echt diep ongelukkig.. alsof ze met wat boeide of iets in me losmaakte wat het ook mag zijn. Die vuist op zijn oog deed me goed.
Saia
Ik ging rechtstaan en strijkte mijn jurk glad "ach hou je kop." Zei ik tegen hem ik deed mijn haar in een staart terwijl mijn vader iets in mijn oor fluisterde ik grijnsde en draaide me om naar Mathias." Je kan gaan" zei ik alleen en liep vervolgens langs hem naar Elias Van der Woodsen "babe," zei hij glimlachend terwijl hij me algauw in zijn armen nam "het was een hell net hier maar mijn vader heeft het al opgelost de fund gaat goed." Zei ik glimlachend hij drukte een kusje op mijn hand "alleen jij kan dat."