ORPG||||
First Page | « | 1 ... 22 | 23 | 24 | 25 | 26 ... 79 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG||||
from LostSouls on 10/23/2019 08:44 PMAlvira
Ik haalde diep adem en startte de auto. Ik reed naar het grote huis van de Hugues en bleef daar staan. Wachtend op Easton. Hij moest weten wat hij nu had aangericht. Ik voelde een traan langs mijn wang glijden en veegde deze boos weg. Ik kon niet zwak zijn.
Mathías
Ik grinnikte en keek Saia na die meteen op een of andere fratboy afliep. Ik besteedde er verder geen aandacht meer aan en liep naar Easton die bij zijn moeder stond. 'Mooie rechtse.' zei ik met een grijnsje en zag de strenge blik van zijn moeder. 'Sorry, ik hou me in.' zei ik al en keek naar mijn vader die terug kwam lopen en opperde dat we zouden vertrekken. Ik keek met een grijns naar Easton en liep vervolgens met een grinnik naar buiten. De drugs maakte het hilarischer dan het eigenlijk was.
from walkingdead on 10/25/2019 08:49 PMEaston
Mijn ouders en Mathias liepen alvast naar binnen terwijl ik een sigaret opstak en bij dee gate bleef staan. Als ik ogen naar me voel kijken zie ik Alvira ijn tranen ik had er nog nooit zo miserabel gezien. Ik deed mijn aansteker in mijn achterzak en nam een diepe hijs "We weten allebei dat het nodig was.":
from LostSouls on 10/25/2019 10:13 PMAlvira
Als ze thuis kwamen wachtte ik tot Mathías en hun ouders binnen waren. Ik pakte het pistool uit het handschoenenkastje en stapte uit. 'Ik had het perfect onder controle. Door jou domme actie was mijn kans verkeken.' zei ik en richtte het pistool op hem. Ik beet mijn kaken samen en keek naar de nonchalante eikel die voor me stond.
from walkingdead on 10/25/2019 10:38 PMEaston
Als Alvira haar pistool op me richt gooi ik me sigaret weg. En loop ik langzaam en koel op haar af bij iedere stap dat ik maakte horde ik haar benen bewegen en haar zweterige handen om het ijzere ding . Ik voelde de koele uiteinde van het wapen uiteindelijk op mijn borst rusten en vervolgens op de grond kletteren. Ik nam haar zonder iets te zeggen tegen me aan "está bien, no te juzgaré." Mijn hand lag op haar achterhoofd terwijl ze tegen me borstkast aanleunde.
het is oke ik zal je niet veroordelen
from LostSouls on 10/26/2019 10:03 AMAlvira
Ik voelde hoe ik trilde van top tot teen. Als Easton dan ook nog eens recht tegen het pistool aanliep slikte ik en merkte dat ik dit sowieso niet kon. Ik liet het op de grond vallen en legde mijn handen tegen zijn borstkas terwijl ik terug begon te snikken. Eigenlijk heeft hij me alleen maar gered. Als ik hiermee door was gegaan was er no way geweest dat ik was weggekomen met het schieten op mijn vader.
from walkingdead on 10/26/2019 11:05 AMEaston
Het begon te regenen terwijl ik haar tranen mijn shirt nat voelde maken. Zelfs een tijger kan veranderen in een kuiken. Alvira Vargas je zou toch echt wel moeten weten dat Easton Salazar het nooit toe zou laten om zijn ergste vijand het leven van zijn seksbuddy miserabel te zien maken. Ik deed mijn jas om haar heen en bracht haar naar het deel van mijn huis waar mijn ouders of Mathias niet kwamen. Ik deed het licht aan in 1 van de luxe kamers en bekeek haar "Je kan hier blijven." Als ik mijn maid zie lopen wenk ik haar om schone kleren te halen van mij zodat Alvira ze kon aantrekken.
Saia
Ik kreunde het uit en kwam boven op de prins van Cambridge klaar Elias van der Woodsen. Ik liet me hijgend naast hem neervallen "dat was geweldig." Zei ik grijnzend hij glimlachte "dat vond ik ook." Zijn Britse accent maakte zijn Spaans alleen maar geiler al wist ik dat ik hem neukte puur omdat ik er zin in had. Het liefst zat ik ergens op de keukentafel in Mathias zijn bungaloo opgegeten te worden alsof dinner werd klaar gemaakt. Ieuw nee ik haten Mathias ik kwam spits overeind en keek over mijn schouder naar de prins die inslaap gevallen nou ja het was toch niet dat ik en Mathias ooit weer terug bijelkaar zouden komen.
from LostSouls on 10/26/2019 11:21 AMAlvira
Door zijn jas om me heen voelde ik me meteen al wat beschermd en liep ik met hem mee naar het zwembadhuis. Ik wist dat hier eigenlijk nooit iemand kwam. Ik glimlachte en knikte. 'Dankje.' zei ik. Als ik nu terug zou gaan zou hij helemaal flippen wetende dat ik gepraat zou hebben. Ik hoopte maar dat mama en Daniël veilig waren nu. Ik hield veel van mijn familie, ook van mijn vader. Maar niet van deze kant van hem.
Mathías
Ik keek door de gordijnen naar buiten en zag Alvira daar staan met Easton. Ik schudde mijn hoofd en liep maar naar mijn kamer waar ik op bed plofte en naar het plafond staarde. Ik voelde me leeg. Met mijn hand in mijn zakken voelde ik dat ik nog een MDMA pilletje over had. Ik pakte deze uit mijn zak en nam hem in. Ik snapte wel waarom mensen verslaafd raken. Het verdoofd.
from walkingdead on 10/26/2019 11:26 AMEaston
Ik gaf haar een knik "het is laat morgen hebben we school, ik laat mijn maid wel een uniform regelen." Ik nam haar pistool uit mijn achterzak en plaatste het op het nachtkastje naast haar bed. Ik draaide me toen naar haar om en keek in haar ogen "voordat je een pistool op me richt zorg dan eerst dat hij gevuld is." Ik liep toen langs haar " de volgende keer zal je niet twijfelen."
from LostSouls on 10/26/2019 11:33 AMAlvira
Ik keek naar hem en knikte. Als hij het pistool weer neerlegde en vertelde dat ie niet was geladen liep ik erop af en opende het magazijn dat inderdaad leeg was. 'Verdomme Paolo.'zuchtte ik geïrriteerd en leg hem terug op het nachtkastje. Als vervolgens zijn maid binnenkomt met wat kleren van Easton glimlachte ik bedankend naar haar en nam een trui die me natuurlijk veel te groot was. Ik trok mijn jurk uit en legde deze op de stoel in de kamer waarna ik de trui over mijn hoofd trok. Hier stond ik dan. In enkel een string en een trui van Easton Salazar.
from walkingdead on 10/26/2019 11:37 AMEaston
Als ze zegt Paolo pik ik het op ik bekeek haar in mijn sweater. Ik had er nooit zo naar gekeken een vrouwen lichaam ik zag het altijd als een seks object Alvira's billen kwamen er goed onderuit. Ik draaide me toen om en legde mijn hand op de klink van de deur " goodnight Alvira." Zei ik met een knik.. tommorow we will be enemies again.