ORPG||||
First Page | « | 1 ... 64 | 65 | 66 | 67 | 68 ... 79 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG||||
from walkingdead on 01/14/2020 02:33 PMLuca
Ik liet een vrrbluft lachje gaan ze moest is weten hoe goed verzekerd ik was. Ik pakte mijn portemonee uit mijn achterzak en schoof haar 50 euro in haar hand voor de starbucks." Hou het wisselgeld maar" zei ik tegen haar ik keek vervolgens op mijn apple watch "ik moet gaan." Zei ik kortaf mijn oom zal het wel regelen met de verzekering. Ik holde vervolgens ergens naartoe opzoek naar een taxi ik moest nu wel echt naar een dealer die gele Porsches verkocht voordat Jane me onthoofde.
Jane
"Ugh hij is verschrikkwlijk" klaagde ik tegen mijn moeder "papa moet hem gewoon naar een kostsschool ver weg sturen." Ik wilde niet in mijn moeders bentley de stad door gaan ik kende het hier niet en wilde niet van de wef afkrassen net als Luca toen hij voor het eerst zijn volvo kreeg. Ik miste frankrijk en mijn vriendinnen ik was nu 17 en nog steeds single waarom was ik zo moeilijk met jongens. Luca was integendeel roekeloos met de meisjes hij neukte alles wat los zat laten we zeggen dat hij met wel heel veel dingen zwaar roekeloos is.
from LostSouls on 01/14/2020 04:08 PMZafira
Ik keek hem aan en mocht hem meteen een stuk minder toen hij me 50 euro toeschoof. Hij moest eens weten. Ik nam hem gewoon aan en stopte hem bij mijn bh bandje. 'Raak niet verdwaald.' zei ik tegen hem en zuchtte terwijl ik maar verder liep richting huis. Nog altijd het grote penthouse van het luxe Clairton hotel. Mam had toen het beter ging geinvesteerd in het hotel. Ze was nu de grootste investeerder van het gebouw wat haar praktisch de eigenaar maakte. Ik haalde diep adem en liep het hotel binnen. 'Goedemiddag Zafira.' zei de bellboy die deuren openhield en mensen hielp met koffers. 'Hey Abel.'zei ik tegen hem en nam de lift naar boven. Als mam hoorde wat er net gebeurde zou ze me de huid weer volschelden.
Mathías
Ik kwam thuis van Frankrijk. Dit was de eerste keer dat ik het huis in het echt zag van binnen. 'Ik ben thuis.'riep ik met een grijns. Het zag er al goed uit. Saia had goed haar best gedaan met de inrichting. Als ik stemmen, vermoedelijk, vanuit de woonkamer hoorde liep ik daar heen en trof Saia met Jane. 'Wat is er aan de hand.' zei ik en liep naar Saia die ik een kus tegen haar lippen drukte.
from walkingdead on 01/14/2020 09:14 PMJane
"Pap goed dat je er bent" zei ik "Luca is er vandoor met mijn auto." We woonde pas een week in Madrid en nu al ging alles fout. In Frankrijk kon hij zichzelf wat meer beheersen maar nu we hier woonde maakte hij mijn leven nog zuurder omdat hij zich verveelde.
Joshua
Ik zette mijn stropdas goed en was benieuwd hoe ze hun terugkeer hier vonden." Weet je zeker dat je njet mee komt?" Vroeg ik Alvira toen. Ze had alleen foto's van Mathias zijn kinderen gezien ik denk wel dat ze benieuwd is zowel als Zafira. Die helemaal niet weet hoe ze er uit zien.. Ik voelde me slecht tegnover Alvira dat ze haar nichtjes en neef niet kende. Het was Alvira haar keuze om ze maqr gescheiden te houden vooral hoe ze nog een beetje rauwde om Easton.
from LostSouls on 01/14/2020 09:32 PMAlvira
Ik zuchtte. 'Waarschijnlijk ben ik niet eens welkom.' zei ik tegen Joshua. 'Waar ben je niet welkom?' hoorde ik Zafira die nu in de deuropening stond met haar armen over elkaar gekruist. 'Uhm... misschien is kloppen een goed idee?' zei ik tegen haar en trok de dekens hoger op mijn lichaam. Ze rolde haar ogen. 'Het is geen verassing meer. Jullie houden me 's nachts wakker met jullie geneuks. Waar ben je niet welkom?' vroeg ze nogmaals. 'Taalgebruik Fier.' zei ik haar en keek naar Josh. 'Ik ga naar je oom en tante. Ze zijn net verhuist.' zei hij. 'Mooi, ik wil wel mee.' zei ze. Ik schudde mijn hoofd. 'Dat lijkt me geen goed idee.' zei ik haar. 'Misschien wordt ze oud genoeg om dat voor zichzelf te beslissen Al.'
Mathías
Ik keek naar Jane en grinnikte. 'Jullie lenen toch wel vaker elkaars spullen?' vroeg ik haar. 'Heb je nu je auto nodig? Je kan de limo nemen, of mijn auto.'stelde ik haar voor en keek rond. Het zou moeilijk zijn voor de kinderen. Ze waren alles in Frankrijk gewend, maar ik wilde hierdoor alleen maar zeker weten dat ze hier ook aan niks ontbreken. Ik verwende ze ook wat meer dan Saia. Van mijn part zouden ze ook naar de privé school gaan, maar daar was Saia echt op tegen dus daar hebben we maar een compromis op gesloten. 'Hij brengt hem vast ook weer terug.'
from walkingdead on 01/14/2020 09:52 PMJane
"Ik leen helemaal niks van hem denk je nou echt dat hij mijn auto heel thuis komt brengen?" Zei ik boos tegen mijn vader. Luca kwam op dat moment binnen en gooide de autosleutels op tafel "ben je me weer aan het zwart maken lief zusje?" Zei hij grijnzend ik keek hem bespottend aan "je auto staat op de oprit." Knipoogde hij terwijl hij pap een omhelzing gaf "welkom terug."
Luca
"Alles goed in frankrijk pap?" Vroeg ik terwijl ik Jane nakeek hopend dat ze het verschil niet zou zien. Ik drukte vervolgens een kusje op mijn moeders wang "de stad is prachtig." Zei ik toen slijmend.
from LostSouls on 01/14/2020 10:04 PMMathías
Als Luca thuis kwam en vertelde dat de auto op de oprit stond keek ik naar Jane. 'Zie je wel.' zei ik haar en knuffelde mijn zoon. 'Alles verloopt prima.' zei ik en keek op als de deur open bleef en Joshua binnen kwam. Met verrassend genoeg Alvira en haar prachtige dochter. Ze leek op Easton. Ik slikte en keek naar haar. Ze voelde zich niet op haar gemak. 'Alvira. Welkom.' zei ik en keek vervolgens naar Zafira. 'Jij moet mijn nichtje zijn.' zei ik en gaf haar een hand om mezelf voor te stellen. 'Ik ben je oom, Mathías.' zei ik en glimlachte. Eigenlijk qua bloed was ze niks van zowel mij als Joshua. Easton was een stiefbroer, maar hij voelde altijd al als een volwaardige broer. 'Fijn u eindelijk te ontmoeten.'zei ze netjes. 'Zeg maar je.'
Zafira
Ik keek het grote huis rond en keek vervolgens naar de jongen naast mijn kersverse oom. 'Dit is mijn onze zoon, Luca. Onze prachtige dochter Jane en onze jongste dochter Mackenzie is op dit moment op haar kamer.' glimlachte hij trots. Vervolgens ging mijn blik naar de mooie vrouw die bij hem stond. 'Je tante, Saia.' Ik gaf ook haar een hand. Ik vond het fijn ze te ontmoeten. Misschien willen hun meer kwijt over mijn vader. Mijn blik gleed vervolgens weer naar Luca.
from walkingdead on 01/14/2020 10:44 PMLuca
Ik keek op naar dat meisje die ik was tegen gekomen tijdens de crash." Pap wat is dit?" Vroeg ik toen alsof ik in de war was. Mijn moeder legde haar rechterhand op mijn arm "wie is zij?" "Luca dit is je nichtje en Easton's dochter Zafira." Zei oom Joshua alsof het normaal was dat hij ineens komt aankakken met een verloren nichtje." Geloof ik geen snars van oom Easton is dood gaan zonder kinderen, dat is wat jullie me hebben verteld." Ik schonk haar geen aandacht "doe niet zo naar Luca." Zei Jane toen die haar hand naar Zafira uitstak "Jane de slimste van de 3." Ik rolde mijn ogen "ik ga een sigaretje roken." Ik liep naar buiten en was helemaal in de war vooral omdat het universum haar hier naartoe had gebracht.
Jane
Ik keek Luca na en nam diep adem "dus hoe oud ben je?" Vroeg ik toen.
from LostSouls on 01/14/2020 11:36 PMZafira
'Warm welkom... thanks.'mompelde ik in mezelf. Als Jane zich wel fatsoenlijk voorstelde glimlachte ik. 'Zafira.' zei ik tegen haar en keek kort naar de deur waar Luca net door wegliep. Ik draaide me maar weer naar Jane. '17.'zei ik haar. 'Ik wist het ook niet. Ik wist dat ik nog wel familie moest hebben, maar mijn moeder heeft me niks verteld.' zei ik tegen haar en keek vervolgens naar mijn moeder. 'Niet dat je me ooit iets verteld als ik er naar vraag.' zei ik en keek vervolgens weer naar Jane. 'Je broer is niet bepaald het zonnetje in huis begrijp ik.'
Alvira
Ik keek Luca na en zuchtte. 'Ik zei toch dat het een slecht idee was om te komen.' zei ik tegen Joshua en keek vervolgens naar Mathías die zijn hoofd schudde. 'Het werd tijd Alvira. Je mag dan niet de tijd hebben gehad met East om daadwerkelijk te trouwen, maar je bent toch familie.' zei hij tegen mij. Ik glimlachte zwakjes en keek naar Zafira die het goed bleek te vinden met Jane. 'Ik praat wel met hem.' zei Mathías die naar buiten liep.
Mathías
Ik liep naar buiten en zag Luca met een sigaret tussen zijn lippen tegen de muur leunen. Ik nam zijn sigaret af en nam zelf een hijs ervan. 'Het is wel waar Luca. Oom Easton heeft zijn eigen dochter nooit gekend. Hij heeft nooit geweten dat je tante überhaupt zwanger was.'zei ik tegen hem. 'Het spijt me dat we het je niet eerder vertelde, maar het blijft een gevoelig onderwerp binnen deze familie.'
from walkingdead on 01/15/2020 01:54 PMLuca
"Het boeit me niet" zei ik simpel "maar ik ga haar nu niet ineens als familie zien" zei iktegen hem. Niet te geloven dst mijn vader nou echt dacht dat ik een wild vreems meisje ineens als familie zou zien." Was haar moeder een goldigger?" Vroeg ik toen nieuwsgierig "kan me niet voorstellen na de verhalen over mijn oom dat hij zomaar een kind baart."
Saia
Ik bekeek Alvira ik had haar in geen jaren gezien en hier was ze dan met haar dochter. Jane ging met Zafira aan tafel zitten terwijl ik over mijn vendetta met Alvira aan het nadenken was." Zijn jullie samen?" Vroeg ik toen aan Joshua hij woelde door zijn haren en keek me niet aan als of ik een verschrikkelijke vraag had gesteld. Ik was blij dat Jane volwasse er mee om ging maar Luca leek in dit geval ernstig op mij hij zou er niet mee akkoord gaan dat hij nu de open neef moet spelen. Mackenzie kwam toen ook naar beneden en keek verbaasd op "hebben we bezoek?" Ik knikte Mak was de gene die zich niet zo bemoeit met andere die leek niet op mij of op Mathiad. Zij had haar eigen karakter.
from LostSouls on 01/16/2020 12:31 AMMathías
'Het is je eigen keus hoe je ermee omgaat. Zolang je mensen maar met respect behandeld ook al vind je ze niet aardig of heb je totaal niks met ze.'zei ik tegen hem en gaf zijn sigaret terug na nog een hijs te hebben genomen. 'Alvira is een warm persoon. Ze had en heeft geld zat dus nee... Geen golddigger. Ze is de enige vrouw waar Easton echt van heeft gehouden. Ze hadden een moeilijke relatie, maar er was niemand anders die kon tippen aan het gevoel dat ze voor elkaar hadden.'zei ik tegen Luca.
Alvira
Als ik merk aan Joshua dat hij niet precies wist hoe te definiëren wat we met elkaar hebben zucht ik. 'Ja we zijn samen. Niet dat iedereen daar zo blij mee is.'zei ik tegen haar en keek naar Zafira die met Jane kletste. Het deed me aan de ene kant toch wel goed dat ze tenminste welkom was voor een iemand in de familie.