ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 64 | 65 | 66 | 67 | 68 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/10/2018 12:54 PMMaddie
Ik keek hem aan en vroeg hem vervolgens een vraag dat hij volgens mij niet zag aankomen.” Waarom neukte je Hailey?” Vroeg ik hem terwijl ik wat rechter ging zitten hij zei hij was al die tijd jaloers.. dus moet er ook een uitleg zijn bij het feit dat hij zijn zusje bangde.
Roan
Als ze dat zegt word ik weer jaloers “tja.” Zei ik mompelend terwijl ik diep adem nam en een sigaret met wat wiet begon te draaien.
from LostSouls on 11/10/2018 01:08 PMHailey
Ik merkte aan hem dat hij het niet fijn vond als ik goed praatte over Dylan. Ik zuchtte en nam nog een glas drank.'Waar zijn jouw ouders nu eigenlijk? Normaal blijven vorsten toch gewoon in hun eigen kasteel ondanks dat ze aftreden? Ik zag ze ook niet op je kroning.'
Dylan
Ik zuchtte als ze die vraag stelde. Ik ging net als haar wat rechter zitten. 'Vincent was net aangekomen. Wij hadden die ruzie over dat je niet hier wou blijven en dat je met Jace terug zou gaan naar hier. Toen je tegen hem aanbotste hing je over hem heen alsof hij net zo goed meteen een ring om je vinger kon schuiven. Ik werd jaloers en liep dus naar boven. Het gevoel dat jij me niet wou werd alleen maar groter daardoor. Eenmaal boven zag ik Hailey op haar bed liggen en had eigenlijk nog niet echt met haar gepraat. Ze was zelf ook niet in de beste bui. We praatte wat en toen kwam van het een het ander. Als ik had geweten dat jij je net zo voelde over mij als ik over jou voelde dan had ik het nooit gedaan.'
from walkingdead on 11/10/2018 05:37 PMMaddie
Als hij dat allemaal zegt bijt ik op mijn lip “je bent ook zo dom.” Zei ik boosjes “ik probeerde de heletijd je aandacht te trekken” zei ik zacht tegen hem. Ik duwde hem weer op zijn rug en ging boven hem hangen.” Doe het niet nog eens want anders word ik boos” ik drukte mijn lippen zachtjes tegen de zijne en liet mijn handen door zijn haar glijden.
Roan
“Mijn moeder zit in een kist en mijn vader voert zichzelf dronken ergens in Amerika.” Zei ik tegen haar “hij is voor mij de ergste man op aarde.” Zei ik zuchtend terwijl ik naar haar keek. Mijn vader had mijn moeder in een kist gestopt omdat ze vond dat ik een te streng leven had. En de enige die toegang had tot haar kist was mijn vader.
from LostSouls on 11/11/2018 12:04 PMHailey
Ik beet op mijn lip als u dat allemaal zegt. 'Houdt hij dan totaal niet van je moeder?' vroeg ik hem en zuchtte. 'Onze moeder.' corrigeerde ik mezelf. 'Weet je waar ze ligt?' vroeg ik hem. Ik leek veel op mijn moeder, misschien haatte Roan zijn vader mij daarom nog meer?
Dylan
'Ik heb dat nooit door gehad. Ik heb de hele tijd gedacht dat je mij haatte. Met een oprechte reden ook nog, want in het begin heb ik je niet fatsoenlijk behandeld.' zei ik en legde mijn handen om haar middel.
from walkingdead on 11/11/2018 12:59 PMMaddie
“Ik haten je ook.” Zei ik zacht tegen hem “maar zins het kasteel en alles.” Ik plaatste weer een kusje op zijn lippen “ben ik verliefd op je geworden” ik kwam overeind en pakte een badjas uit zijn kast die ik vervolgens aantrok.” Ik heb nooit echt gedacht dat je zo goed bent in bed” zei ik glimlachend tegen hem “hmm je bent wel trouwbaar denk ik.” Zei ik net alsof ik twijfels had om me te verlofen aan hem.
Roan
“Hij haat alles behalve mij” zei ik tegen haar “hij wilde mijn moeder alleen voor zichzelf maar haar gedachte’s lagen alleen maar bij het feit dat je ergens rondloopt op de wereld.” Zei ik tegen haar “mijn vader maakte haar zo ongelukkig hij begon haar te isoleren in het kasteel.. ze zocht toen troost bij Dylan’s vader die ook natuurlijk zijn vrouw en kind kwijt is.. en toen.. verbande mijn vader haar uit onze levens.” Ik hield van mijn moeder de laatste keer dat ik haar gezicht zag was ik 15.
from LostSouls on 11/11/2018 01:05 PMHailey
Ik schudde mijn hoofd. 'Misschien word het dan eens tijd dat iemand hem realiteit laat inzien.' zei ik. Ik kon niet geloven dat ik dit zou denken, maar ik wou mijn moeder toch wel ontmoeten en als Roan zijn vader de enige manier was om haar te kunnen vinden, dan moest ik het proberen.
Dylan
'Tja.. ik ben ook zeer charmant.'zei ik met een lachje. Ik kwam zelf ook overeind en liep naar haar toe. Ik trok haar aan de badjas tegen me aan en drukte mijn lippen teder tegen de hare. 'Je moet niet denken, je moet doen.' zei ik met een grijnsje en sloeg mijn armen om haar heen.
from walkingdead on 11/11/2018 01:14 PMRoan
Als ze dat zegt kijk ik haar niet aan ik was bang voor mijn vader hij was nogal dominant en niet iemand waar je mee in 1 kamer wil zijn.” Ontmoet eerst je eigen vader” zei ik tegen haar in de hoop dat die haar wat meer zou uitleggen over onze familie. Niet alles ging zomaar.
Maddie
Ik grijnsde tegen zijn lippen aan “wil je nu dat ik voor je op me knieën ga en je vraag om met me te trouwen.” Zei ik met een lachje “dan ben ik wel echt een stuk charmanter dan jou” zei ik tegen hem met een glimlachje. Maar er schoot gelijk iets belangrijks door mijn hoofd “hoe zit het met je ouders?”
from LostSouls on 11/11/2018 01:50 PMHailey
Ik zuchtte. 'Oké.' zei ik en beet op mijn lip. Eigenlijk wou ik alleen mijn moeder ontmoeten. Weten waarom ze me heeft weggedaan. Ik geloof er namelijk niets van dat dat beter voor mij zou zijn geweest. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Roan. 'Hoe vind ik hem?' vroeg ik hem.
Dylan
Ik grinnikte. 'Ik ga je vragen. Op een moment dat je het niet verwacht. Op de meest romantische manier dat je ooit zou kunnen bedenken.' zei ik met een grijnsje en drukte een kus op haar voorhoofd. Als ze over mijn ouders begint slikte ik even. 'Wat bedoel je met mijn ouders?' vroeg ik haar en liet haar los zodat ik iets van kleren aan kon trekken.
from walkingdead on 11/11/2018 02:12 PMMaddie
“Zijn die aanwezig?” Vroeg ik “ik bedoel je bent een royal en als we gaan trouwen..” zei ik terwijl ik naar hem keek “heb je toch toestemming nodig?” Zei ik.
Roan
“Niet ver hij woont in Frankrijk.. ik zeg het niet graag maar je kan beter met Dylan gaan als je gaat.” Zei ik tegen haar “doet hem ook iets als zijn kinderen hem komen opzoeken.” Ik stond op met de joint tussen mijn lippen en stak die aan “hij is in ieder geval niet erger dan mijn vader.”
from LostSouls on 11/11/2018 03:00 PMHailey
Ik fronste. 'Hoezo is dat beter? Hij haat Dylan.'zei ik tegen hem en wist dat hij dit sowieso al met moeite voorstelde door wat er was gebeurd. Ik haalde diep adem en liep naar hem toe. Ik legde mijn armen om hem heen.'Kun jij niet mee?'vroeg ik in de hoop dat ik hem als back up had als ik niet meer zou durven.
Dylan
'Reken daar maar niet op. Mijn moeder... ze weet niet eens of ik nog leef of niet en mijn vader ziet me lever dood dan levend dus... Reken er maar niet op.'zei ik en haalde een hand door mijn warrige haar. Het was nog altijd wel een gevoelig plekje. Vooral mijn moeder. Mijn vader was gewoon een klootzak.