ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 66 | 67 | 68 | 69 | 70 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/11/2018 05:23 PMRoan
Ik rolde mijn ogen “het is je zusje ze wilt je vader ontmoeten.” Zei ik wat stroef ik had lang niet meer gepraat over zijn vader of zijn vader überhaupt gezien. Zins mijn moeder weg uit mijn leven viel.
from LostSouls on 11/11/2018 05:29 PMDylan
Ik beet mijn kaken samen. 'En waarom heb je mij daar voor nodig?' vroeg ik hem en keek naar mijn glas. Ik haalde een hand door mijn haar. Waarom moet ik daar vanaf weten. Hailey kan toch lekker zelf naar onze vader toe?
from walkingdead on 11/11/2018 05:32 PMRoan
“Ze wilt niet alleen gaan en je weet hoe mijn vader er over denkt als ik je vader bezoek.” Zei ik tegen hem “je kan Maddie mee nemen als je ookal rottig voelt om je vader te zien.” Zei ik tegen hem terwijl ik hier thuis nog dingen af te make had.
from LostSouls on 11/11/2018 05:43 PMDylan
Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ga Maddie hier niet in mengen. Ik ga wel met Hailey mee, maar ik beloof niets of ik met haar mee ga om daadwerkelijk een woord met die eikel te wisselen.' zei ik tegen hem en zuchtte. 'Waar is Hailey eigenlijk?' vroeg ik hem en kon een klein grijnsje niet onderdrukken, denkende dat ze misschien wel aan het bijkomen was van mijn neef die haar onder handen had genomen.
from walkingdead on 11/11/2018 05:57 PMRoan
“In mijn bed”. Zei ik tegen hem als hij zegt dat Maddie er niet in betrokken moet worden heb ik weer een weerwoord.” Dan stuur ik Max mee ik wil jou niet alleen met haar hebben.” Zei ik jaloers en hij wist hoe ik kon zijn.
from LostSouls on 11/11/2018 06:04 PMDylan
Ik rolde mijn ogen. 'Weet je Roan. Als je Max zo goed vertrouwd, laat hem dan lekker met Hailey gaan.' zei ik en kwam overeind. Ik liep de vergaderzaal uit en zuchtte geërgerd. Ik deed dit voor hem en Hailey en dan alsnog denkt hij dat ik er mijn plezier uit haal alleen omdat ik samen met Hailey zou zijn. Nou Newsflash... Hailey boeit me niets op romantisch gebied.
from walkingdead on 11/11/2018 07:53 PMRoan
Als hij wegloopt en mijn jaloezie me helemaal zo net had overgenomen zucht ik zcht.” Krijg de pleures” zei ik geïrriteerd ik kwam overeind en wist niet hoe ik dit aan Hailey moest vertellen.
Maddie
Ik zat best wel lang in de sauna en kwam er naar een uur pas uit. Ik zocht naakt naar een handdoek maar besefte dat ik die was vergeten in Dylan’s kamer. Ik beet op mijn lip wat als het personeel me naakt zou zien.
from LostSouls on 11/11/2018 08:03 PMHailey
Langzaam werd ik wakker en rekte ik me uit. Ik had nog wel in bed kunnen blijven liggen, maar waarschijnlijk werd ik daar alleen maar nog moeër van. Ik haalde een hand door mijn warrige haar en kwam overeind om mijn badjas aan te trekken.
Dylan
Ik stapte in de auto terug naar Moskou en zuchtte. Hij verneukte het nu voor Hailey met zijn stomme jaloerse gedrag. Ik begon te rijden en zette de muziek hard op zodat de rit hopelijk sneller zou gaan.
from walkingdead on 11/11/2018 08:25 PMMaddie
Ik beet op mijn lip en durfde er niet uit te komen hoelaat zou Dylan ookalweer thuis komen? Ik liep terug de sauna’s in en hoopte dat hij me hier zou vinden.. maar ook weer niet want ik was naakt.” Oja hij heeft me al naakt gezien” zei ik mompelend tegen mezelf.
Roan
Ik liep mijn kamer in en trok mijn shirt uit het was tijd voor een bad.” Ga je ontbijten of wil je samen douchen?” Vroeg ik “ik ruik namelijk naar seks en dat is niet bepaald fris.” Zei ik met een lachje terwijl ik nog niet van plan was om haar te vertellen dat ik weer jaloers werd over de gedachte dat ze alleen met Dylan zou zijn.
from LostSouls on 11/11/2018 08:40 PMHailey
Ik keek op als Roan de kamer weer binnenkwam. Ik grijnsde en deed mijn badjas dan ook meteen weer uit. 'Ik kan wel een keer een ontbijtje missen.'zei ik en liep naar hem toe. Ik drukte een kus tegen zijn lippen en liep al richting de badkamer. Ik bekeek mezelf eerst even in de spiegel. Mijn haar zat wel echt heel warrig.
Dylan
Eenmaal weer thuis liep ik binnen en ging ik door naar de living. Maddie was niet hier. 'Dounia, heb jij Maddie gezien?' vroeg ik als Dounia kwam om schoon te maken. 'Voor het laatst dat ik haar zag ging ze richting de spa.' zei ze. Ik knikte en liep naar de spa die ik hier in het kasteel had laten maken. Ik hield wel van een sauna en een zwembad en al dat geneuzel. Ik deed mijn schoenen uit en liep de deur door. 'Maddie?' riep ik en het galmde een beetje door de grote ruimte bij het zwembad.