ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 05/26/2019 11:11 PM

Dawn

Als Ben doet alsof hij nooit met een royal zou nemen zucht ik “van wat dan?” Vroeg ik haar toen terwijl ik haar bekeek en ik zag dat Benjamin zijn bloed had gebruikt om haar te healen.” Het verbaasd me dat Ben je gered heeft.. niet om lullig te zijn.. hij bemoeid zich namelijk niet veel met andere.” Ik keek even naar hem en hoopte niet dat hij zijn demon over hem liet heersen. Hij was namelijk een ramp als dat gebeurde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/26/2019 11:39 PM

Juniper
'Een of andere vampier. Hij rukte mij zo uit mijn auto en heeft zeker de helft van mijn bloed gedronken.' zei ik tegen haar. 'Ik kan blij zijn dat Benjamin zich dit keer wel besloot te bemoeien.' zei ik tegen haar en at nog wat van mijn pasta. 'Er is nog over als je wilt?' zei ik tegen haar en knikte richting de keuken waar de pan met pasta nog stond.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/26/2019 11:48 PM

Dawn

Ik schudde mijn hoofd “i’m good.” Ik vroeg me af of Juniper wel wist wie mijn broer was. Ik bedoel heeft Sam er nooit verteld dat hij gevaarlijk is, waarschijnlijk wel maar toch wilde ze zijn aandacht. Zo te zien was Juniper toch wel een ride or die typen wat goed voor Benjamin zal zijn.. vooral hoe ze mens is kan hij zichzelf leren om zijn anger onder controle te krijgen.” Wil je een lift naar huis.. Ben kan je brengen of je kam Sawyer bellen.” Als ik mezelf hoor zeggen Sawyer en Ben binnenkomt kijkt hij me aan met zijn lege ogen.

Benjamin

“Sawyer.. die zet geen 1 stap in de slumps ik breng haar wel.” Ik trok mijn jas aan en was lang niet meer naar de rijke kant van Moskou gereden.. bang dat ik mijn ouders of Lasol tegen kwam. Ik bekeek Dawn en zag dat ze het er niet mee eens was “ik weet al dat je Sawyer naait..” Zei ik toen om haar gerust te stellen dat ik niet door zou draaien.” Maar doe het de volgende keer wat discreter niet de hele school hoeft te weten dat je een hoer bent.” Zei ik grof tegen haar ik en Dawn waren misschien broer en zus.. maar er waren tijden dat ik haar helemaal verrot had uitgescholden omdat ze jongens over de vloer liet die niet goed voor haar waren.. en pijnlijke woorden drongen sneller tot haar door.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/26/2019 11:57 PM

Juniper
Als ik Ben zo tegen haar hoor praten schudde ik mijn hoofd. 'Ben.' zei ik op een toon dat liet merken dat ik het er niet mee eens was hoe hij tegen zijn zusje praatte. Op dat moment bedenk ik me dat ik me er niet mee moest bemoeien. Ik kwam overeind en pakte mijn spullen. 'Laten we maar gaan dan.'zei ik en glimlachte naar Dawn. 'Bedankt voor mijn telefoon.' zei ik nog tegen haar en liep naar beneden. Wat moest ik nu met die auto doen?  Sam ging mij killen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/27/2019 12:04 AM

Benjamin

Als ik merk dat Juniper het niet oké vond brom ik “sorry.” Ik liep naar buiten en zag mijn oude pico up naast haar kapotte Mercedes staan.” Ik breng hem wel naar de garage waar ik werk” zei ik toen tegen haar waarna ik instapte en ree richting Moskou. Ik zag algauw de hoge torens en villa’s uitsteken en kreeg er axiety van. Dit was de plek waar ik zou opgroeien tot een rat die boft met rijke ouders. Als ik de Lincoln mansion en zag dat ze een portier wacht hadden “verder dan hier ga ik niet.” Zei ik snuivend.

Dawn

Als hij zegt dat ik een hoer ben zucht ik.. misschien was ik dat ook.. maar zolang ik de aller fijnste jongens kon neuken was ik tevreden met elk naamwoord dat ik kreeg. Seks hebben was mijn escape.. want mijn eerste liefde wat ik ooit voelde voor iemand was helemaal weg. Fuck feelings just fuck and then get lost. Al betwijfelde ik nu of ik ooit gevoelens zou krijgen voor iemand,

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/27/2019 12:16 AM

Juniper
Ik stapte in de auto en glimlachte. 'Dankje.'zei ik tegen hem. Gelukkig. Al denk ik dat ik er zelf voor kwam aan het betalen. Hoe dichter bij we kwamen hoe nerveuzer Benjamin achter het stuur zat. Ik fronste en vond het rot voor hem dat hij blijkbaar zo iets rots had mee gemaakt dat hij er letterlijk lichte paniek van kreeg om hier in de buurt te zijn. 'Ik snap het. Bedankt voor alles.' zei ik en stapte glimlachend uit. 'Ik zie je op school morgen.' zei ik en deed de deur dicht. Ik liep het terrein op en zag Sawyer en Sam al bij de deur staan.

Sawyer
Ik kon verderop horen wat er gezegd werd. Gelukkig was mijn gehoor beter dan dat van Sam, want als hij hoorde dat ze met Benjamin was dan had je de poppen aan het dansen. 'Waar de fuck is mijn auto?'vroeg Sam boos. 'Ik kan het uitleggen, Sam. Just chill.'zei Juniper. Ik merkte dat Sam zijn agressie level steeg en hij wou richting June lopen maar ik hield mijn arm tegen zijn borstkas. 'Calm down.'zei ik en snapte niet goed wat er mis was met Sam de laatste tijd. Eerst waren die twee altijd onafscheidelijk.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/27/2019 12:18 AM

Benjamin

Ik keek haar na terwijl voor het eerst iemand opmerkte dat ik angstig was. Wat me wel iets deed. Ik ree de buurt uit terug naar mijn zusje die ik een hoer heb genoemd. Ze was wel mijn enige familie dus zou ik het goed maken met ijs en een goeie joint voor deze ene keer.

T’s?

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/27/2019 12:37 AM

Juniper
De volgende morgen kwam ik bij Sawyer achterop de motor op school. 'Kijk uit met die Benjamin, oké? Vooral als Sam in de buurt is.'zei hij tegen mij. Ik knikte en gaf hem de tweede helm. 'Komt wel goed en ik betaal echt voor de auto.'zei ik tegen hem. 'Sam moet zich niet zo aanstellen. Je had wel dood kunnen zijn.'zei hij. Ik knikte. 'Ik zie je straks.'zei ik en liep de school binnen.

Sawyer
Ik keek haar na en sloot mijn motor af. Met de helmen liep ik naar binnen en legde ze in mijn kluisje. Ik ging naar de aula en legde mijn voeten op de tafel en keek wat op mijn telefoon. Genoeg berichten van meiden, maar mijn interesse lag nog maar bij 1 iemand op dit moment. Geen idee waarom? Misschien moest ik gewoon weer proberen met een ander. Dan bleef ze uit mijn hoofd.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/27/2019 09:28 PM

Dawn

Met mijn tas op mijn rug bekeek ik de nieuwste pics van mensen om insta en zag dat Melissa en de rest van de meisjes me geblokkeerd hadden. Ik beet mijn kaken opelkaar maar deed alsof het me niks kon schelen. Ze waren gewoon boos omdat ik de mooiste jongen van de school neukte.. en wat dan nog heb geen relatie met hem. Al wilde ik niet dat hij een van die hoertjes zou neuken. Ik perste mijn lippen opelkaar en merkte dat Benjamin gister subtiel zijn excuses had aangeboden.. meestal deed hij dat nooit.

Benjamin

Ik stond voor de school een joint te roken en kwam Sam tegen met een andere bak een Volvo. Ik kon mijn lach niet inhouden.. karma ik gooide mijn joint weg en zag Juniper ik liep langs haar en begroeten haar voor het eerst “hoi.” Waarna ik naar mijn les liep.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/27/2019 10:14 PM

Juniper
Als ik een hoi hoorde keek ik om en zag dat het Benjamin was die het dit keer volkomen uit zichzelf zei. Ik kon niet anders dan glimlachen. 'Hey.' zei ik nog, geen idee of hij het gehoord had. Ik haalde een hand door mijn haar en liep naar mijn kluisje waar ik boeken voor het eerste uur nam. 

Sawyer
Zodra ik merkte dat de kantine leger en leger werd besloot ik ook maar om te gaan. Ik kon niet blijven spijbelen. Ik liep naar de klas in mijn eentje en ging ergens zitten. Echt vrienden had ik niet. Ik was sowieso iemand die liever op zichzelf was. Vrienden gaven meestal gezeik.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  39  |  »  |  Last

« Back to forum