ORPG|| WD
First Page | « | 1 ... 19 | 20 | 21 | 22 | 23 ... 39 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 06/08/2019 04:10 PMDawn
“Laten we zeggen i changed my mind.” Ik nam haar mee naar buiten en nam mijn telefoon uit mijn achterzak ik belde Melissa op om ons op te halen. Melissa was wat milder geworden in haar arrogantie sinds ze nu daadwerkelijk Joules daten.” Benjamin Heaven and Sawyer Lincoln can both burn” zei ik sissend terwijl ik Melissa’s Porsche aan zag komen rijden.” Stap in trutten, ik moet mijn slutty outfit nog hebben voor vanavond” ik grijnsde breed en keek Juniper aan “of ga je in je bed zitten huilen om Ben?” Vroeg ik haar.
Benjamin
Ik parkeerde mijn rover voor de bakker maar zag al snel Juniper en Dawn.. ik priemde mijn ogen en zag toen Melissa’s Porsche.” Waarom zit je zo te staren?” Vroeg Alexis terwijl ze uit wilde stappen maar ik haar terug trok op de passagiers zitplaats.
from LostSouls on 06/08/2019 04:44 PMJuniper
Als Melissa aangereden komt zuchtte ik. Echt geweldig kon ik het nog altijd niet met haar vinden, maar met wie wel? Ik keek om me heen om vervolgens in te stappen. 'Fuck it.'zei ik en ging op de achterbank zitten. Ik moest maar leren genieten. Ik kon niet de rest van mijn leven op de bank blijven hangen als een of ander zielig kind.
from walkingdead on 06/08/2019 05:03 PMDawn
Eenmaal in de stad kochten we de sletterigste outfitjes ever en zorgde ik ervoor dat Dawn een beetje blote huid had. Ik stifte haar lippen in 1 van de kleedkamers terwijl Melissa een outfitje paste met een blote rug.” Ooit zo dronken geweest dat je bent geëindigd met 1 van je familie leden in bed?” Vroeg ik haar terwijl ik haar wimpers upliften. Ik wel maar dat was een trio dus ik vond dat niet mee tellen behalve dat ik en mijn broer een wijf hadden gedeeld.
Benjamin
Als ik ze zie wegrijden kijk ik Alexis aan “is dat die Juniper?” Vroeg ze toen “die ene waar je over mekkerd in je slaap?” Ik beet op mijn onderlip “ja ze is Sawyers nichtje.. dat weet je toch.” Ze zuchten zacht “Sawyer en ik hebben alleen maar seks het is niet dat hij me voorstelt aan zijn familie.”
from LostSouls on 06/08/2019 05:06 PMJuniper
Ik liet het me maar gewoon overkomen en keek naar Dawn als ze dat zei. 'Ugh nee, ik moet er niet aan denken. De roddels zijn al erg genoeg.' zei ik en haalde diep adem. Als Dawn klaar is met mijn lippen keek ik in de spiegel en glimlachte. Het zag er beter uit dan dat depressieve behuilde gezicht. Ik trok mijn jurkje iets meer naar beneden en keek naar Dawn. 'Bedankt dat je me meenam. Ik denk dat ik dit echt even nodig heb.' zei ik tegen haar en glimlachte.
from walkingdead on 06/08/2019 05:13 PMDawn
Ik glimlachte zwak “tuurlijk geen probleem.” Niet veel later kwamen de club binnen en zag ik mijn visje al “Duncan.” Zei ik grijnzend terwijl hij me een kus op mijn wang gaf de spierbonk keek even naar Juniper.. verlekkerd. Wat ik Juniper niet had verteld was dat ik een derde wiel nodig had in bed.” Dit is Juniper Lincoln.. heb je M bij je?” Vroeg ik gelijk hij knikte en stak zijn hand eerst uit naar Juniper “Duncan James.. leuk je te ontmoeten schoonheid.”
Benjamin
Ik zat thuis met Alexis denkend aan waar Dawn Juniper mee naartoe had genomen. Aangezien ik wist dat Dawn de grootste slet kon uithangen wanneer haar hart was gebroken. Ik was zelf slachtoffer van haar geweest.. na dat Sam haar had gedumpt hadden we zo hard geclubt dat we een trio hielden met 1 of ander wijf die we tegen waren gekomen. Ik horde Sawyer binnenkomen maar hield wijselijk mijn mond.. ik had niks te bespreken met die stijfkop.
from LostSouls on 06/08/2019 05:24 PMJuniper
Eenmaal in de club keek ik om me heen. Tuurlijk was ik wel vaker in een club geweest, al kon ik niet zo los gaan als de rest hier aangezien ik makkelijk kon sterven aan een overdosis. Ik keek naar de knappe jongen waar Dawn mee begon te praten. Ik beet op mijn lip en bekeek hem. 'Inderdaad heel leuk.' zei ik met een grijnsje.
Sawyer
Ik kwam gefrustreerd binnen in de woonkamer en zag Benjamin zitten. Ik negeerde hem, anders kreeg hij de volle laag. Ik schonk een glas bourbon in en ergerde me kapot. Oom en tante wouden dat Juni nu iets van haar leven ging maken en uiteindelijk willen ze dus toch dat ze zou trouwen met Lasol. Ik heb het zo hard proberen tegen te houden, maar de keuze was blijkbaar al gemaakt.
from walkingdead on 06/08/2019 05:29 PMDawn
Duncan gaf ons de M terwijl het al snel op mijn geweten werkte “kom babe.” Zei ik tegen Juniper ik trok haar op de dansvloer en begon met haar te dansen mijn handen gleden langs haar heupen ik plakte mijn lippen uiteindelijk op de haren om Duncan lekker op te hitsen en beet vervolgens op haar onderlip. Dit is hoe je een gebroken hart heelde Melissa snapte ons terwijl ze tegen Joules aan stond te dansen.
Benjamin
Na een kwartier keek ik op mijn telefoon waar ik Melissa haar snaps zag. Als ik mijn zusje Juniper zie zoenen en er 1 of andere jongen zich erbij voegd. Voel ik een wind van woede over me heen vliegen. Al was het ram geil om ze zo te zien. Alexis kwam de kamer binnen en plofte op Sawyers schoot “hey babe.” Ik kwam overeind en snoof kort “ik ga even weg.” Zei ik schuchter.
from LostSouls on 06/08/2019 06:03 PMJuniper
Ik ging glimlachend met Dawn de dansvloer op en was kort verbaasd als ik haar lippen tegen de mijne voelde. De MDMA begon bij mij ook al te werken en ik voelde me meteen veel vrolijker en ook heel hitsig. Ik grijnsde tegen Dawn haar lippen en zoende geil met haar mee. Als Duncan iets bukte en er vervolgens een trio zoen van maakte wist ik niet meer in wiens mond mijn tong zat, maar ik vond het helemaal niet meer erg.
Sawyer
Ik keek Benjamin na en rolde met mijn ogen. 'Hey.' zei ik en dronk mijn glas leeg. 'Is er iets?'vroeg Alexis. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik probeer iedereen hun leven overeind te houden en het valt gewoon allemaal uit elkaar.' zei ik tegen haar en legde mijn handen op haar heupen. Het was fijn, neuken met Alexis en andere wijven, maar ik miste Dawn.
from walkingdead on 06/08/2019 06:12 PMDawn
Als Juniper het net zo lekker als mij vind laat ik het werk aan Duncan over. Ik liep naar de bar voor een drankje en bestelde een glas 49.
Benjamin
Ik kwam aan op het feest en zag Dawn eindelijk en Juniper op de dansvloer met die nietsnut van een Duncan. Ik balde mijn vuisten en was zo kwaad dat Dawn Juniper hier naartoe had gebracht. Ik liep op het tuig af en duwde hem weg bij Juniper “raak haar niet aan.. maak van iemand anders misbruik.” Ik ging voor Juniper staan terwijl Duncan 1 van mijn gezworen aartsvijanden was in de slumps.. ik kon me nog herinneren hoe hij Jane drogeerde en haar huilend op straat achterliet. Ik wist dat ik geen 2e kans bij Juniper zou krijgen na wat ik had gedaan met Jennifer.. maar ik kom het feit niet loslaten dat ze mens was en zich liet gebruiken door ons supernaturels.
from LostSouls on 06/08/2019 06:31 PMJuniper
Ik kon niet anders dan het overnemen van Dawn en voelde hoe Duncan zijn handen naar mijn billen bewoog. Voor ik er dan ook erg in heb verdwenen zijn lippen en keek ik recht tegen het achterhoofd van Benjamin aan. Ik rolde mijn ogen. Tuurlijk moest hij het weer komen verneuken. Ik liep langs Benjamin. 'Ga iemand anders haar leven verneuken, ja. Je hebt je recht om mij te beschermen verloren.' zei ik en keek naar Duncan die pissig naar Ben keek en zich eigenlijk klaar maakte om hem op zijn gezicht te slaan, maar ik hield hem tegen. 'Hij is het niet waard.'