ORPG|| WD
First Page | « | 1 ... 28 | 29 | 30 | 31 | 32 ... 39 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 06/30/2019 10:25 PMDawn
Als hij het woord verliefd gebruikt in zijn zinnen kijk ik hem belachelijk aan." Nog in geen 1000 jaar dat ik verliefd word op een Lincoln" zei ik tegen hem ik kon me het niet voorstellen ik verliefd op hem... waarschijnlijk het neefje van Sem ofzo dat nog veel te jong voor me was. Als hij zegt dat hij nog steeds verliefd is wenk ik dat de chauffeur kon stoppen met rijden aangezien hij toch door de slums reed "word dan maar snel niet verliefd.." Zei ik tegen hem " ik hou er niet van als mensen dingen niet vanaf het begin vertellen en liegen." Ik stapte uit en liep geïrriteerd naar het motel waar ik woonde.. Alles wat ik me niet kon herinneren irriteerde me.
Benjamin
Ik legde mijn handen op haar heupen en begon goed en snel in haar te stoten. Hoor kreunen moesten wel door het hele huis te horen zijn. Ik klapte met mijn rechterhand een aantal keer op haar bil om haar zo sneller op en neer te krijgen op mijn dick. Ik lag hier lekker te neuken terwijl mijn zusje haar geheugen kwijt was.. of ik nou een slechte broer was dat wist ik wel zeker.
from LostSouls on 06/30/2019 10:47 PMSawyer
Ik rolde mijn ogen. Verdomde Heavens. Allemaal zo fucking koppig. Ik stapte uit en liep achter haar aan. 'Fijn dan geloof je het niet, dat maakt me geen bal uit. Ik wil alleen dat je veilig bent. Je hebt een dik ongeluk gehad en je bent 2 jaar van je leven kwijt. Het is niet verstandig om alleen te zijn.' zei ik en probeerde haar bij te benen.
Juniper
Ik kreunde hard en was super geil door al zijn acties. Mijn bil brandde van zijn klappen en het gaf een heerlijk sensationeel gevoel. Als ik ergens van hield was het om goed ruig genomen te worden en Benjamin voldeed daar altijd prima aan.
from walkingdead on 06/30/2019 11:14 PMBenjamin
Als ik me helemaal overgeef aan de seks draai ik ons vliegens vlug om. Ik plaatste mijn handen op haar keeltje en begon hard in haar te stoten." Fuck" zei ik grommend terwijl er zweet op mijn gespierde lijf ontstond. Vanille seks was echt niks voor me ik was meer dominant, ruig en een leeuw in bed.. niet raar als je 3 augustus jarig bent. Ik kneep haar keeltje half dicht en grijnsde breed.
Dawn
"Verstandigheid.. wat weet jij nou van verstandig zijn met al die dure kleding aan je lijf?" Vroeg ik hem geïrriteerd "je snapt niet dat een ziekenhuis mij een afrekening gaat achterlaten van duizende euro's ja.. duizende euro's die jij niet gaat betalen en waar ik mijn kut 24/7 voor op straat moet verkopen." Ik snoof nog is diep adem mijn ogen keken in die van hem het ergerde me dat het een soort van effect op me had. Zijn stem en dat gespierde lijf waar ik waarschijnlijk op gelegen had.
from LostSouls on 06/30/2019 11:41 PMSawyer
'Je bent zoveel meer waard dan mannen hun zaad maar voor hen plezier in je te laten pompen. Je bent ermee gestopt en ik ga je ook niet daarmee verder laten gaan nu je je geheugen kwijt bent.' zei ik tegen haar. 'Mijn kleren zeggen niets over wie ik ben als persoon. Jullie hebben maar een bepaald beeld van ons royals dat wij het allemaal goed hebben met al onze bergen geld. Geld maakt niet gelukkig en het zorgt al helemaal niet ervoor dat je je eigen keuzes mag maken in het leven.'
Juniper
Zodra ik zijn handen om mijn keel voelde kon ik geen kant meer op. Het maakte me super geil dat hij zoveel controle over mij had. Ik kreunde en merkte wel dat ik minder lucht kreeg. Natuurlijk zette hij meer kracht dan normaal als supernatural, maar het was gelukkig nog niet zo dat ik er echt geen lucht meer van kreeg. Het was de geilste seks die ik ooit in mijn leven gehad heb.
from walkingdead on 06/30/2019 11:51 PMDawn
Als hij zegt dat ik meer waard bent doet het toch wel wat met me." Goed," zei ik tegen hem " je mag me overal naartoe brengen behalve het ziekenhuis." Zei ik toen tegen hem "is kijken wat voor leugens je nog meer in mijn hoofd gaat stoppen .. of waarheid."
Benjamin
Ik kwam klaar op haar buik en moest even met mijn rechterhand door mijn natte haar glijden. Mijn ademhaling was gek genoeg nog steeds niet op ritme dat gaf al aan dat ik out of shape was. Ik drukte een kusje op haar voorhoofd en grijnsde "voor een mens kan je aardig wat aan."
from LostSouls on 07/01/2019 10:10 PMJuniper
'Je hebt gewoon geluk dat ik heftige seks geil vind. Maar je moet mijn keel niet dichter knijpen dan je vandaag deed, want dan krijgt dit weerloze mensje geen lucht.' zei ik met een grinnik terwijl ik zelf nog op adem moest komen. Ik haalde zijn sperma met mijn vingers van mijn buik af en likte mijn vingers terwijl ik Ben aankeek.
Sawyer
'Prima, geen ziekenhuis.'zei ik tegen haar. Zolang er maar iemand voor haar kon zorgen. 'Kom.' zei ik en nam haar mee terug de taxi in die heeft staan wachten gelukkig. Ik gaf hem het adres van het luxe hotel waar Dawn en ik toen onze nacht hebben gespendeerd.
from walkingdead on 07/01/2019 10:18 PMBenjamin
Ik grinnikte en keek naar haar "geil wijf." Ik nam haar middel vast en plaatste een aantal zuigzoenen in haar nek. Morgen moest ik weer naar school.. het verbaaste me dat mijn ouders de koste bleven betalen. Ookal waren ik en Dawn uit de familie gezet en gingen we geen van beide regelmatig naar school. Voor night academy zat ik op Richmond high een school in de slumps waar ik nogaltijd best bekend ben. Als het aan mij lag zat ik daar nog steeds op school maar mijn moeder was nou eenmaal getrouwd met een royal nu." Kan ik blijven slapen?" Vroeg ik toen "Morgen hebben we toch school.. in ruil kan ik je ochtend heel leuk maken." Zei ik grijnzend en speels.
Dawn
Even later kwamen we een hotel binnen luxe.. Ik keek Sawyer aan "wat is dit nou?" Vroeg ik hem terwijl ik naar de lakeien keek die al het zooi van de rijke naar de kamers bracht. Een bepaalde nostalgie ging door me heen maar ik kon mijn vingers er niet op leggen.
from LostSouls on 07/01/2019 11:00 PMJuniper
Ik grijnsde en beet op mijn lip als ik zijn zuigzoenen in mijn nek voelde. Ik kroelde wat onder hem en ging tegen hem aan liggen zodra hij me vroeg of hij mocht blijven slapen. 'Tuurlijk, je bent altijd welkom.' zei ik tegen haar. Sam dacht daar misschien anders over, maar hij kon me de pot op. Ik sloot mijn ogen en luisterde naar zijn hartslag.
Sawyer
'Dit is een 5 sterren hotel.'zei ik met een grijns en haalde de sleutel op. 'Welkom terug meneer Lincoln, mevrouw Heaven.' zei de receptioniste. Ik knikte en nam Dawn haar pols vast en nam haar mee naar de liften om vervolgens naar onze oude kamer te gaan.
from walkingdead on 07/01/2019 11:19 PMDawn
Welkom terug? Ik werd langzaam nieuwsgierig als we in een kamer komen ruik ik de geur van goeie seks." Dus wanneer was onze laatste keer?" Vroeg ik toen terwijl ik om me heen keek. En me niet kon voorstellen dat ik seks had gehad in zo een dure suite.
Benjamin
Als ze dat zegt maakt mijn hart een sprongetje. Ik deed mijn rechterarm om haar heen en frunnikte aan haar gitzwarte haar "Ik snap echt niet wat zo een mooi meisje in mij ziet." Zei ik zacht.
from LostSouls on 07/03/2019 10:40 PMJuniper
'Je moet minder onzeker zijn. Je bent hardstikke lekker en lief en zorgzaam.' zei ik tegen hem en drukte een kusje op zijn borstkas. 'You are my world, Benjamin Heaven.' zei ik zacht voordat ik in slaap viel.
Sawyer
'Een hele tijd geleden.'zei ik en keek naar haar. 'De masterbedroom is daar. De gasten slaapkamer is daar. Ik zal die wel nemen, dan kun jij in de Kingsize.' zei ik en glimlachte. 'Heb je nog iets nodig?'