ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  50  |  51  |  52  |  53  |  54  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/01/2016 06:07 PM

Winttr
Even later zaten we op bed terwijl ik zijn haar droogde met een handdoek." Je bent stil" zei ik zacht "voel je je nog steeds schuldig?" Vroeg ik zacht.

Jace
Ik belde Kaillyn voor de zekerheid op om te vragen hoe haar visite was.  Ik kon echt niet te lang zonder haar aanwezigheid. Ik keek naar de klok en merkte dat ik nog niks van mijn vader had gehoord. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/01/2016 07:32 PM

Chris
Ik beet op mijn lip. 'Dat zal toch nooit weggaan.' zei ik tegen haar en kwam overeind. Ik liep naar de woonkamer waar ik wat whiskey vanuit de karaf in het kristallen glas en nam er een grote slok van. 

Kailynn
Ik zag dat mijn telefoon ging en zag de naam van Jace op het scherm staan. Ik aarzelde of ik zou oppakken maar liet hem gewoon gaan. Als mijn nek er weer beter uit zag dan zou ik hem het misschien wel uitleggen dan klinkt het minder erg dan wanneer hij ook echt ziet wat ze gedaan heeft. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/01/2016 08:07 PM

Jace
Als ze niet opneemt word ik langzaam achterdochtig en jaloers. Misschien was die "visite" kyle wel of een of andere dude. In een mum van tijd was ik al in mijn cabrio onderweg naar Kaillyn. Ik belde aan en zag Kyle's pick up niet staan dat was wel een hele opluchting.

Winttr
Ik zuchten zacht en keek naar de foto van zijn moeder en zijn broer op het nachtkastje. Ik hield echt van Chris maar ik wilde hem het liefst in zijn oude versie weer zien. Het zou me ook niet verbazen als hij straks weer weg ging om pillen te kopen of om te feesten. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/01/2016 08:28 PM

Chris
Ik liep terug naar de kamer met het glas en keek naar Winttr. Ik dronk mijn glas leeg en zette dat op het nachtkastje terwijl ik onder de dekens kroop en mezelf zowat ermee inwikkelde. 'Ik ga slapen, ik heb morgen een shoot.' zei ik tegen haar en sloot mijn ogen terwijl mijn gedachtes steeds meer naar mijn moeder afdwaalde maar ik uiteindelijk toch in een onrustige slaap viel.

Kailynn
Na een halfuurtje kwam ik zuchtend overeind en liep naar de deur die ik opende en ik keek recht in de ogen van Jace. Fuck! Ik bedekte mijn nek nog wat meer met de coltrui die ik nog aan had en slikte. 'Wat doe jij hier?' vroeg ik hem 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/01/2016 09:03 PM

Winttr
"Oke slaaplekker" zei ik zuchtebd terwijl ik overeind kwam en naar hem keek. Het maakte me zo boos. Gewoon zijn vader en alles ik besloot mijn sleutels te pakken en die vader van Jace en Chris face to face te spreken.

Jace
"Babe waar is je visite?" Zei ik achterdochtig terwijl ik gewoon langs haar naar binnen stapte. En ik opmerkte dat ze nogal een aparte kooltrui droeg. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/01/2016 09:48 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip en deed de deur dicht. 'Net weg... Er kwam wat tussen en ze werd gebeld.' verzon ik en keek naar hem. 'Wil je iets drinken?' vroeg ik hem terwijl ik al zenuwachtig naar de keuken stapte. Alsof ik iets had misdaan. Ik schonk voor ons beide een glas rode wijn in en nam een slokje. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/01/2016 10:49 PM

Jace
Ik fronste en knikte maar ik nam een nipje en bleef maar naar haar trui staren." Babe probeer je zuigzoenen te verbergen?" Vroeg ik terwijl er een lenthe bries buiten was. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/01/2016 11:23 PM

Kailynn
'Nee? Van wie zouden die moeten zijn. Van jou heb ik de afgelopen keer geen gekregen.' zei ik tegen hem en wreef langs mijn armen alsof ik het koud had. 'Ik vind het gewoon koud hier.' zei ik en nam nog een slok van de wijn. Waarom vroeg hij zo erg door en kon hij me niet gewoon op mijn woord geloven? 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/02/2016 10:10 AM

Jace
Dat maakte me nog meer achterdochtig. Ik keek Kaillyn aan "ik denk dat ik maar weer ga alles zit goed waarschijnlijk" zei ik geïrriteerd op de een of andere mannier "bel me maar wanneer je het niet koud heb." Ik liep naar de deur en nam diep adem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/02/2016 10:36 AM

Kailynn
'Babe waar maak je nou een probleem van?' vroeg ik hem en liep naar hem toe. Ik keek hem in zijn ogen. 'Denk je serieus dat ik vreemd zou gaan? Ik ben niet zo een soort meisje, Jace.' zei ik tegen hem en streelde langs zijn wang. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  50  |  51  |  52  |  53  |  54  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum