Re: orpg i am mummy

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  9  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

painkillers

27, female

Level 18

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 05/27/2016 03:56 PM

djennah
Ik duw de buggy naar de wachtruimte waar we heen moeten en aai door de haardjes van ivey heen. 'Komt goed schatje'Zeg ik en geef der een kusje op der hoofdje 'Wie is mama's kleine toppertje?'Vraag ik aan der en geef der nog een kusje en glimlach als de kinderarts er aan komt en geef hem een hand. 'Hoi'Zeg ik en we lopen rustig mee naar de afdeling waar ze onderzocht word. Ik zucht even als ze et weer op een krijzen begint te zetten. 'poppetje'Zeg ik tegen der en aai door der haren heen. 'Het komt echt goed meisje mama belooft dat je'Zeg ik tegen der en geef der nog een klein kusje op der wangetje. Ik doe rustig der kleertjes uit als de arts dat vraagt en leg der op de onderzoekstafel. 'Ze is 2 dagen dus dacht koorts kan niet veeel goeds zijn'Zeg ik en zie de arts knikken. 

Reply

Abrikoosje

22, female

Level 14

from Abrikoosje on 05/27/2016 04:40 PM

Liz
Als Djennah en ik naar binnen lopen worden we opgehaald door een man. Hij ziet er niet oud uit. We lopen achter hem aan en we lopen naar binnen toe. Ik ga op een stoel zitten en Djennah moet van de dokter haar kind uitkleden. Dus ze doet het ook. Ik ga er ook maar bij staan want dit kan voor mijn ook nog wel belangrijk zijn. Als de dokter de baby onderzoekt krijg ik een telefoontje. ''Ik moet deze echt even nemen.'' Ik loop weg de deur uit en ik ga op de gang staan. Normaal mag dat nooit maar ik doe het gewoon. ''Hallo met Liz.'' Ik hoor eerst niks maar dan hoor ik ''Hoi Liz.'' ''Wie is dit als ik vragen mag?'' ''Ik ben je moeder, ik heb een ander nummer daarom ken je dit nummer niet.'' Ik klik het weg. Ik heb al een tijdje ruzie met mijn moeder omdat ze me nooit wil geloven en omdat ik een baby heb. 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

27, female

Level 18

from painkillers on 05/28/2016 12:07 AM

djennah
Ik zie dan liz terug komen en hou faitlynn goed vast als de dokter bloed bij der prikt. Ik geef der een kusje al ze het op een krijzen zet. 'nee he boef dat is niet erg'Zeg ik tegen der en kijk naar der 'Je bent echt een kleine topper mama's kleine topper'Zeg ik en kijk naar de dokter die der verder onderzoekt. Ik hoop maar dat er niks ergs met der aan de hand is koorts bij zulke kleintjes is namelijk nooit iets goeds. Ik zucht even en kijk naar mijn kleine little boy die lekker ligt te slapen 

Reply

Abrikoosje

22, female

Level 14

from Abrikoosje on 06/04/2016 09:18 AM

Liz
Als de kleine baby begint te huilen kijk ik naar de jongen en zie dat hij lekker ligt te slapen. Bij hem is er niks aan de hand, maar bij het kleine meisje wel. Als het kleine meisje weer stil is vraag ik of het allemaal klaar is. ''Ik moet haar alleen even snel onderzoeken en dan kunnen jullie gaan. Ik heb wel liever dat julllie volgende week weer even terug komen voor nog een onderzoek.'' ''Is goed.'' En de dokter begint de kleine baby nog even te onderzoeken. 

Reply

painkillers

27, female

Level 18

from painkillers on 06/13/2016 03:33 PM

Djennah
Ik kijk naar me meisje die sondevoeding krijgt om te zorgen dat ze wel blijft eten. Ik glimlch even en kijk naar Liz als de arts uitlegt hoe het moet. I knik even en we zetten hem aan en glimlach als ze gelijk wat minder huilerig te worden gelukkig. Ik kijk naar Liz terwijl ze faitlynn nog beter onderzoeken. 'Moet ik bij jou weer even zorgen straks dat je kleintje wil komne?'vraag ik. 

Reply

Abrikoosje

22, female

Level 14

from Abrikoosje on 06/19/2016 12:33 PM

Liz

Als de dokter nog een paar dingetjes doet bij de baby, komt Djennah naar me toe en vraagt of ze moet zorgen als de kleintjes bij mij er zijn. ''Ja is goed maar zorg ervoor dat jou kleintjes ook nog aandacht krijgen.'' Als de dokter klaar is gaan we weer weg en ik bedank de dokter nog eventjes. We lopen naar buiten en bij de auto aangekomen stap ik de auto in en wacht tot Djennah de baby's in de auto heeft gezet en zij zelf ook instapt. Dan rij ik weg van het ziekenhuis, en we rijden weer naar huis toe.

Reply

painkillers

27, female

Level 18

from painkillers on 06/19/2016 03:08 PM

Djennah
Als we thuis zijn leg ik de kleintjes in de buggy en loop dan naar binnen toe. Ik lach even als faitlynn wakker word en me zielig aan kijkt. 'nee meisje we gaan niet je sonde er uit trekken hoor dan kan mama weer met je naar het ziekenhuis toe'Lach ik even ik weet hoe irritnt die is dus ik snap me meisje heel goed momenteel. 'Zo zus ga maar weer lekker liggen'zeg ik als de kleintjes inmiddels weer in slaap zijn gevallen en pak even wat gell 'Ik g even je buik weer maseren mischien dat je ukkie dan geboren wil worden maar ik ben bang dat je morgen gewoon naar het ziekenhuis toe moet'Zeg ik. Haar kleintje is al een week te laat en dat kan gevaarlijk zijn.

e63827e7c621e9155f0d78960013410a.jpg 

Reply Edited on 06/19/2016 03:14 PM.

Abrikoosje

22, female

Level 14

from Abrikoosje on 06/20/2016 01:36 PM

Liz
Ik ga zitten op de bank maar even later kan ik ook meteen weer opstaan. Ik ga liggen en Djennah doet wat gell op mijn buik. ''Ik wou morgen sowieso naar het ziekenhuis toe, maar wil je dan wel mee? Ik durf namelijk niet alleen en straks gaat het allemaal mis. Ik weet niet zoveel van baby's en dat soort dingen.'' Als Djennah klaar is ga ik weer staan en ga op de bank zitten. Ik pak mijn mobiel er bij en zet wat in mijn agenda. Morgen naar het ziekenhuis. Ik sla het bericht op zodat ik het niet meer vergeet. Ik stop mijn mobiel weer weg en ga naar boven toe om even op bed te liggen. Zoo wat ben ik moe en ik heb vandaag niet eens zoveel gedaan als ik dacht.  

Reply

painkillers

27, female

Level 18

from painkillers on 06/21/2016 07:22 PM

djennah
'De kindjes gaan naar papa en dan ga ik met je mee schat maar er valt van te voren niks te plannen mop, als ze niet wil komen krijg je een keizersnee'Zeg ik tegen der. Ik geef der een kusje en ga naast der liggen en trek der tegen me aan. 'zeg meisje niet te veel problemen doen bij mama hé'Zeg ik tegen der buik terwijl over der buik heen vrijf. 'as je het vanavond niet trekt maak me wakker he meid'zeg ik tegen der en hoor faitlynn huilen. 'faitlynn meisje'zeg ik en loop naar der toe terwijl der op til ze had weer liggen spugen. Voorzichtig maak ik me meisje schoon en daarna haar bedje. 'Zo weer lekker slapen he mup'Zeg ik n loop naar benden om nog wat te een omdat honger had als net beneden ben begin trylano te krijzen voor eten. Ik loop weer nar boven en leg hem rustig aan me borst

Reply Edited on 06/21/2016 07:53 PM.

Abrikoosje

22, female

Level 14

from Abrikoosje on 06/22/2016 06:47 PM

Liz
Als ik en Djennah liggen hoort ze opeens 1 van haar kindjes huilen. Ze gaat er heen en ze komt even later weer terug met Trylano. Als ik naar het kindje kijk wil ik eigenlijk ook wel een jongen hebben. Ik bedenk wat voor naam ik kan bedenken voor een jongen en een meisje. Het is altijd een moeilijke keuze. Opeens doet mijn buik super veel pijn. Ik schiet voorover en krijs van de pijn. Ik ga op mijn knieeen zitten en schreeuw tegen Djennah dat we naar het ziekenhuis moeten. Ik probeer overeind te komen maar dat lukt niet omdat mijn buik zoveel pijn doet. Ik ga weer op mijn knieeen liggen en kijk Djennah aan of ze nog wat gaat doen.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  9  |  »  |  Last

« Back to forum