Latest posts

First Page  |  «  |  1  ...  104  |  105  |  106  |  107  |  108  ...  1581  |  »  |  Last Search found 15809 matches:

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 06/01/2019 01:06 AM

Juniper
Met een kleine tas met spullen liep ik stiekem naar buiten. Ik had niemand verteld dat ik wegging en al helemaal niet waarheen. Ik zag in de verte Ben al staan en glimlachte.Ik rende op hem af en nam eenmaal bij hem zijn hand vast. Ik zou Sam pas een bericht sturen dat ik ergens anders sliep en dat zijn mercedes buiten stond als ik ver weg was. Dan kon hij me ook niet meer tegenhouden. 'Ready?'

Sawyer
Met mijn motor kwam ik aan en zag Dawn al op de afgesproken plek staan. Ik keek verlekkerd naar haar. Gelukkig was het warm weer anders had ze het verrekte koud gehad op mijn motor. Ik gaf haar een helm en glimlachte. 'Je ziet eruit om op te eten.' zei ik door mijn helm heen en had wel zin in ons nachtje samen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2019 01:00 AM

T’s

Dawn

Ik stond precies om 8 uur in een sletterig kort topje en lekker kort rokje met daaronder hoge stilleto’s bij de grens wachtend op Sawyer die me maar beter naar een geweldig hotel kon brengen. Wat hij zou beleven was het dubbele van mijn salaris toen ik nog pros was. Ik had wel in dure hotels geneukt maar niet zo iemand als met Saw.. ik vond Sawyer leuk dat was het enige verschil. En hij ook mij waarschijnlijk maar dat was prima.. als ik hem maar kon verslinden.

Benjamin

De Mercedes van Sam voelde licht aan het was een makkelijke auto. Ik parkeerde de auto precies waar we afgesproken hadden om de bus te pakken naar mijn huis. Ik had Dawn’s spullen allemaal in de kast geduwd zodat ik de kamer op ze minst kon gebruiken om te slapen met Juniper. Ging het niet te snel Ben.. je was ook snel met Jane. Ze tonen even begrip voor je en je valt al voor ze. Ik schudde mijn nare gedachtes van me af en wachte geduldig op Juniper.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2019 12:39 AM

Juniper
Ik knikte. 'Tuurlijk niet.'zei ik tegen hem en beet op mijn lip. 'Ik verheug me er nu al op.'zei ik en drukte een kusje tegen zijn lippen waarna ik terug de school in liep. De vlinders waar ik het eerder al over had die waren nog altijd druk bezig met fladderen. Ik betwijfelde of ze vandaag nog gingen stoppen.

Sawyer
Grijnzend keek ik haar na. Dit werd nog leuk. Ook ik verliet het lokaal en liep naar mijn kluisje waar ik boeken nam voor de volgende les. De coke was alweer uitgewerkt en ik had wel zin in meer, maar ik deed het niet. Wetende dat ik gevoelig was voor verslaving. Ik hield het gebruik beperkt. Ik wist wat de verslaving met je kon doen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2019 12:22 AM

Benjamin

Als ze vanavond al aandringt knik ik “tuurlijk.. hopelijk blijft Dawn weg ik haal je wel op.” Zei ik tegen haar “al hoop ik dat je het niet erg vind om terug te gaan met de bus aangezien ik Sawyers Mercedes terug moet brengen,” natuurlijk vond ze het niet erg ze was niet echt een royal ze was nu mijn meisje. Benjamin die dacht dat hij niet meer wederzijds kon zijn... had het goed mis.. ik wilde Juniper vanavond in mijn armen hebben haar zien in 1 van mijn truien die half over haar bil kwamen waarschijnlijk wond me op.

Dawn

“Daar ben je zeker goed voor.. seks en geld.” Zei ik ironische “als jij je nou bewijst vanavond zal ik misschien Joules skippen.. en de avond met jou gezeik spenderen.” Ik kreeg nu al het gevoel dat deze jongen niet genoeg had aan 1 keertje klaar komen. Hij had meer spanning nodig en ik ook en een hotel zou me goed doen even uit de slumps ver weg van Benjamin en Sam’s gezeik.” Tot vanavond lekkere kuthond” ik Glee nog 1 keer langs zijn bloes en liep toen weg.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2019 12:13 AM

Juniper
Ik knikte en beet glimlachend op mijn lip. 'Kan het vanavond? Dan kan ik morgen meteen zijn auto terug brengen. Misschien is hij dan beter gezind.' zei ik tegen hem en hoorde de bel gaan voor de volgende les maar negeerde deze nog even. Ik keek in Ben zijn mysterieuze ogen en kon daar een hele dag in staren. Ik was blij dat ik hem had geholpen. Hij voelde zich niet meer rot en was volgens mij zelfs even vergeten dat Lasol hier was.

Sawyer
'Ah, dus daar ben ik goed voor.' grapte ik en keek naar haar. 'Ik weet wel een plekje. Als jij vanavond aan de rand van de slumps wacht rond 8 uur. Dan neem ik je mee, skippen we morgen school en dan ben je in de avond helemaal uitgerust en ready om met die kwakzalver van een Joules naar het feest te gaan.'zei ik tegen haar. 'Tenzij je liever met mij gaat en hem lekker laat zitten.'zei ik schouder ophalend.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2019 12:00 AM

Dawn

Ik rolde mijn ogen grijnzend en beet op mijn onderlip.” Je bent toch een model” zei ik tegen hem “dan lijkt het me ook iets voor jou om een hotel te regelen.. de beste die je kent plus met een sauna of badkuip erbij alles inclusief.” Ik kwam dichter naar hem toe “waar breng je een meisje van de slumps anders naartoe.. niet naar je geweldige rijke familie lijkt mij.” Wetende dat ik wist dat hij geen stap in de slumps mocht zetten want als Ben er achter kwam dat ik neukte met Sawyer op de bank waar hij sliep maakte hij me af.

Benjamin

Ik beet op mijn onderlip ik wist wat voor hond Sam was..” Als je wilt kan je soms bij mij overnachten.. aangezien ik geen stap in die mansion zet.” Niet omdat Sam daar was.. maar een bepaalde nostalgie ervan af zou komen als ik in een rijk huis was.” Dawn is steeds minder thuis.. we kunnen haar bed gebruiken.” Dawn had nooit seks in haar eigen bed ze kende mijn regels prima geen dudes in mijn huis en al helemaal geen royal. Tenzij je Juniper Lincoln heten.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/31/2019 11:51 PM

Juniper
Ik beet op mijn lip als hij over de mercedes begint. 'Hij was alles behalve blij. Ik denk dat ik vooral geluk had dat Sawyer er was om het voor me op te nemen.' zei ik tegen hem en keek kort naar de grond. 'Bedankt nog, dat je hem hebt laten maken.' zei ik tegen hem. Sam was de laatste tijd niet meer echt de Sam van vroeger. Hij was veel zuurder, agressiever. Het interesseerde hem allemaal niks en alles moest gaan zoals hij het wou. Precies vader.

Sawyer
Ik gromde als ik merkte dat ik op het randje kwam en hijgde zodra ik haar keeltje volspoot. Mijn vriend verslapte en ik stopte hem dan ook snel weer in mijn broek voordat iemand binnen kwam om ons te betrappen. Nu vond ik dat altijd wel spannend. 'Ik ben satisfied. Nu is de vraag kun jij nog even zonder.' zei ik met een grijnsje en drukte een kus tegen haar lippen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 05/31/2019 11:33 PM

Benjamin

“Oja Sam helemaal vergeten dat hij ook nog bestaat.” Ik bekeek haar en legde mijn rechterhand op haar linkerarm “hoe ging het thuis.. was hij nog boos geworden om die Mercedes?” Vroeg ik haar bezorgd terwijl ze zijn auto alweer kon ophalen. Ik had hem gerepareerd hij zat gelukkig veilig in een garage. Ik wilde niet dat ze in de problemen kwam.. ik wist hoe Sam kon zijn wanneer hij de onzichtbare kettingen verstrakte. Het schoolfeest kwam er ook aan ik had geen idee of ik daar zou komen om drugs te verkopen.. of gewoon een oogje te houden op Dawn en Juniper die een nieuwe aanwinst was in mijn leven.

Dawn

Ik zoog hem alsof mijn keven ervan afhing zijn goedje spoot in mijn mond alsof hij een glas melk vulde. Ik kwam overeind en veegde mijn mond met mijn mouw.” Nou ben je voorlopig zoet nu Saw?” Vroeg ik hem terwijl er eigenlijk ieder moment iemand de klas kon binnen vallen. Nou het was niet alsof wij de enige 2 waren die vieze dingen deden in de school lokalen.. ik had Sam zovaak gezien met Jniffer,

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/31/2019 11:24 PM

Juniper
'Doe dat maar niet nee. Als Sam dit hoort maakt ie eerst jou af en komt hij dan achter mij aan.'zei ik en kwam met zijn hulp overeind. Ik keek in zijn ogen en glimlachte. Ik streelde langs zijn wang en voelde me als een klein schoolmeisje. Helemaal hyper vanbinnen en blij dat Benjamin nu soort van van mij was. Natuurlijk was hij geen bezit, al kon ik wel territoriaal zijn. 

Sawyer
Ik lachte. 'Wel een lekkere kuthond.'zei ik met een grijns en keek hoe ze op haar knieën ging. Ik beet op mijn lip en gromde als ik haar voel zuigen. Daar was ze zeer zeker goed in. 'Fuck, Dawn.' zei ik en streelde haar haar uit haar gezicht en hield dit in een staart vast zodat ze er geen last van had en zodat ik een beetje de controle kon hebben.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 05/31/2019 11:07 PM

Dawn

Als hij me zo in een lokaal trekt en uiteindelijk toegeeft dat hij territoriaal grijns ik.” God wat ben je een stomme kuthond” ik ging op mijn knieën en maakte zijn riem los om hem vervolgens te pijpen in het lokaal. Zijn stijve sprong er al snel uit terwijl ik die vast nam en hem begon te zuigen. Ik zoog bijna nooit maar aangezien ik wist dat ik de laatste 2 keer hier op had gezeten zoog ik het alsof het een lolly was. Ik denk dat ik voorlopig loyaal zou zijn aan Sawyer totdat ik echt wist dat hij de gene was die ik in mijn leven zocht en nodig had. Sawyer je weet het nog misschien niet maar je bent van mij zolang je hier op school zit.

Benjamin

Als dat zegt laat ik haar voorzichtig los ik glimlachte zwak.” Ik ga je hier niet uitkleden” zei ik zacht in haar oor afvragend of ze maagd was. Ik wilde haar niet gelijk neuken alsof ze 1 of andere Jennifer is. Dit was Juniper Lincoln het 2e meisje waar ik liefde bij een 2e kans zou geven . Ik hielp haar overeind en had haar gelukkig nog niet hoeven vertellen wat voor klootzak ik was vroeger.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  104  |  105  |  106  |  107  |  108  ...  1581  |  »  |  Last

« Back to previous page