Latest posts

First Page  |  «  |  1  ...  123  |  124  |  125  |  126  |  127  ...  1581  |  »  |  Last Search found 15809 matches:

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/05/2019 09:42 PM

Jonesy
Ik keek de klas rond en als ik zag dat ik Sem in mijn klas had liet ik een klein grijnsje zien die ik snel weer verborg. 'Hallo klas. Mijn naam is Jonesy Lincoln.'zei ik terwijl ik mijn naam op het bord schreef. 'Jullie mogen mij meneer Lincoln noemen. Ik ben jullie nieuwe docent geschiedenis.' Ik leunde tegen mijn bureau en sloeg mijn armen over elkaar terwijl ik de klas rondkeek. 'Regels zijn simpel. Zolang je je boeken bij je hebt en oplet zijn wij de beste vrienden. Zodra je mijn les verstoord of mij irriteerd op welke manier dan ook, vlieg je er uit.' Ik dronk kort wat koffie uit de mok. 'Open bladzijde 10 van jullie nieuwe studieboek. We beginnen met het begin. Het ontstaan van alle bovennatuurlijke wezens.'

Cara
Ik bukte mij met moeite en ging op een kussentje op de grond zitten. De grote kaart lag voor mij en de kaarsen branden. Als een van de twee in mijn buik begint te schoppen legde ik mijn hand kort op de plek waar ik het stompen voelde. 'Please babes, niet nu.' zei ik en wreef even waardoor ze rustiger werden. Ik zuchtte en keek op de kaart. 'Please Mel.' zei ik en sneed in mijn hand. Ik liet het bloed op de kaart sijpelen en begon met de locator spell. 'quaerite et invenietis.' herhaalde ik een paar keer en zag dat het bloed een baan maakte. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/05/2019 06:24 PM

1 jaar later

Melinda

Ik kamde mijn haren door en keek in de spiegel terwijl ik over me schouder naar Brent keek die halfnaakt in mijn bed lag. Brent was mijn verloofde al was ik niet smoor.. ik was nooit echt verliefd op iemand behalve. Ik stopte mijn gedachte’s en kwam overeind “dus jij en je vrienden gaan een avondje uit en ik moet hier in het kasteel blijven zaken regelen met mijn vader?” Zei ik lipbijtend terwijl ik boven op hem ging zitten en mijn vingers langs zijn borstkast liet glijden.” Yves babe en jij moet leren om je zelf te vermaken met je vrienden bijvoorbeeld.. doe iets leuk morgen gaan we trouwen” hij drukte een kusje in mijn nek. Terwijl ik zuchte “klinkt zo raar dat we morgen al gaan trouwen.”

Sem

Ik keek raar op bij het zien van Jonesy als mijn nieuwe leraar “can i die.” Zei ik sissend tegen een jongen naast me genaamd Jason aangezien Jack al afgestudeerd was en Cara ook. Het was al een jaar zonder Melinda en onze ouders oom Joshua liet ook niks van zich horen. Zelfs onder de supernaturals horde we niks over ze. Ik wist niet hoe het precies onder de Lincolns ging vooral omdat ze niet van deze wereld waren. Ik bedoel Jonesy en melinda’s Grootouders waren letterlijk hier neergestort en hebben kinderen met elkaar gemaakt.. en nu waren zij hier de baas. En oja waarschijnlijk werd ik een vader niet van 1 kind maar van 2 kinderen. Cara was 5 maanden al zwanger van een tweeling eerst vond ik het niet oké vooral omdat ik nog moest afstuderen.. en ik niet wilde leunen op de erfgoed van onze familie. Maar nu kon ik niet blijer zijn dan blij. Jonesy was oké maar hij leek wel een opa alle vrouwelijke collega’s vonden hem waarschijnlijk aantrekkelijk maar hij hun niet denk ik.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/05/2019 05:38 PM

Cara
Als hij het terug zegt voel ik een warm gevoel door mijn lichaam en draaide me om in zijn armen. Ik drukte een kusje tegen zijn lippen en bleef kort zo in een omhelzing staan. Het voelde altijd zo goed met hem en nu had ik eindelijk uit zijn eigen mond de bevestiging gehoord dat hij ook van mij hield.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/04/2019 07:11 PM

Sem
"I will keep it in mind." Zei ik pestend "i love you to." Zei ik voor het eerst zonder er over na te denken. Ik drukte een kusje in haar nek en had haar gemist.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/04/2019 06:19 PM

Cara
Als hij me een pets gaf op mijn bil klonk er een klein kreetje uit mijn mond. 'I know. Please, maak dit setje niet kapot. Dit is mijn favoriet.'zei ik met een grijnsje en deed wat lippenstift op. Ik legde vervolgens mijn handen op de zijne en legde mijn hoofd tegen zijn schouder. 'I love you.'

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/04/2019 06:16 PM

Sem
Ik keek hem na en zuchte toen zacht. Als ik hoor dat ze bijna klaar is loop ik naar boven en zie ik haar staan in een lingerie. Ik bekeek haar fine ass en wist dat ik haar gisteravond wel heel erg had aangepakt door de zuigzoenen en blauwe plekken. Ik liep op haar en gaf een pets op haar bil waarna ik mijn armen om haar heen sloeg "je ziet er goed uit babe." 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/04/2019 04:34 PM

Cara
Ik was mijn haren aan het drogen als ik Sem hoorde. 'Ja!' riep ik terug naar beneden en keek in de spiegel. Ik stond in enkel mijn lingerie en mijn inmiddels droog geföhnde haar. Ik bekeek mijn lichaam en zag een paar blauwe plekken en zuigzoenen over mijn hele lichaam verspreid. Tekenen dat de vorige nacht er ruw aan toe was gegaan. Als heks heb ik natuurlijk een menselijk lichaam dus het zou er wel nog even op te zien blijven.
 IMG_5633.jpg

Jonesy
'Have fun.' zei ik tegen hem en liep de keuken weer uit naar de woonkamer. Ik plofte op de bank en keek op mijn telefoon. Geen berichten. Ik wist niet eens of ze het bericht gelezen had. Misschien heeft ze wel een andere telefoon genomen om van mij af te zijn.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/04/2019 04:11 PM

Sem
Als hij dat zegt zucht ik "wat jij wil Jonesy." Ik schonk mezelf wat appelsap in het was voor het eerst dat ik mezelf serveerde. Ik wist niet wat ik moest zeggen ik wist ook niet hoe hij zich voelde over alles. Hij had Melinda los gelaten voor Cara's veiligheid he cares a lot about family maar hij weet ook dat er nadelen aan vast zitten." hè Cara ben je al klaar met douchen?!" Riep ik terwijl ik vandaag even een dagje voor ons 2 wilde.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/04/2019 02:25 PM

Jonesy
'Ze komt niet terug.'zei ik strict en nam de aspirine aan van Sem. Ik slikte hem meteen door en zuchtte. 'Ze is aan het genieten van haar duivelleven. Het verbaasd mij eerlijk gezegd dat ze even is teruggekomen om Cara te redden.' zei ik en ging op het aanrecht zitten. 'We hoeven nergens meer op te hopen. Ze is gewoon weg.'

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/04/2019 02:03 PM

Sem
Ik nam diep adem "ik heb gisternacht CCara's terugkomst gevierd zoals je gehoord hebt." Zei ik tegen hem terwijl we zeker wel tot 2 uur 's nachts door waren gegaan met neuken." Don't blaim her.." Zei ik tegen hem terwijl ik een apserine voor hem pakte ookal had het geen werking "ze draait wel bij en jij draait vast weer ook bij als ze terug is.." Ik beet op mijn onderlip ik zei dat alleen omdat ik niet zo goed wist wat er gebeurt was tussen die 2. Ik moest toegeven hun waren nu de enige 2 die ook echt daadwerkelijk familie van elkaar zijn..Lijkt er op dat vader de incest niet kon voorkomen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  123  |  124  |  125  |  126  |  127  ...  1581  |  »  |  Last

« Back to previous page