Latest posts
First Page | « | 1 ... 124 | 125 | 126 | 127 | 128 ... 1581 | » | Last
Search found 15809 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 05/03/2019 11:22 PMJonesy
Ik zuchtte hoorbaar als ik hem hoorde beginnen over Melinda. 'Moet jij er niet van gaan genieten dat je meisje er weer is in plaats van mij lastig te vallen?' vroeg ik hem en slikte aspirines om van mijn hoofdpijn af te komen. 'Blijkbaar red ik mij prima alleen. Net als Melinda zich red zonder mij.'
from walkingdead on 05/03/2019 11:11 PMSem
Als hij niet al te blij klinkt hoor ik aan zijn stem dat hij gedronken heeft. Ik keek Cara na en wilde zo graag een pets op haar bil nu geven maar ik moest Jones van zijn kater afhelpen. Ik trok een joggingbroek aan en liep toen naar beneden “j bent och niet aan het drinken vanwege Melinda?” Voeg ik hem terwijl ik naar de familie foto keek. En ik niet precies wist waarom ze weg was gegaan. Het had genoeg redenen waarschijnlijk want w gaven bijna van alles haar de schuld.
from LostSouls on 05/03/2019 10:51 PMJonesy
Het kwam pas laat bij mij binnen. Ik werd wakker met hoofdpijn en voelde me ruk. Een dikke kater. Natuurlijk zou het sneller wegtrekken door mijn vampier kant, but still. Ik struikelde half over de rotzooi in mijn kamer en liep de gang op. 'Schreeuw eens niet zo.' zei ik tegen hem terwijl ik langs de kamer liep en richting de keuken ging. Al denk ik dat ik zometeen zowat over mijn nek zou gaan van de geur van brood.
Cara
'Die klinkt vrolijk.'zei ik en kwam ook maar overeind. Ik nam de joint tussen de lippen van Sem met een grijns. 'Thank you.' zei ik ondeugend en liep in mijn naakte lichaam naar de badkamer die aansloot op Sem zijn kamer.
from walkingdead on 05/03/2019 10:45 PMSem
Ik grinnikte Z”nou ja zeg tenminste heb ik je ook meerdere malen laten klaar komen.” Zei ik met een knipoog ik kwam overeind en stak mijn joint aan. Waarna ik even mijn kamerdeur open deed en op de gang keek of Jonesy wakker was.” Hey Jones leef je nog” riep ik terwijl ik naar zijn deur keek,
from LostSouls on 05/03/2019 10:28 PMCara
'Ik zou nog lekkerder slapen als jij naast me bleef liggen.' zei ik murmerend en voelde mijn ogen nog moeër dan voor ik ging slapen. 'Please, je hebt me vannacht ook meerdere malen uitgeput.' zei ik met een grijnsje. Het was wel echt heerlijk uitgeput.
from walkingdead on 05/03/2019 10:12 PMSem
Als ik voel en hoor dat Cara wakker word glimlach ik “goodmorning babe.” Zei ik ik zacht tegen haar terwijl ik wel overeind moest komen om te checken of Jonesy nog leefde.” Heb je lekker geslapen?” Vroeg ik toen terwijl de zon mooi door de lamellen scheen zo op haar prachtige gezicht.
from LostSouls on 05/03/2019 09:44 PMCara
Ik kreunde als ik wakker werd van beweging in bed. 'Keep still.' zei ik en klampte me aan hem vast. Ik wou niet dat hij dit bed zou verlaten. Ik drukte kusjes op zijn borstkas en glimlachte. 'Ik heb je gemist.' zei ik en keek hem nu aan. Ik streelde door zijn haar en beet op mijn lip. Ik hield echt zo fucking veel van hem.
from walkingdead on 05/03/2019 09:40 PMSem
De volgende morgen werd ik vredig wakker met Cara in mijn armen. De seks was geweldig en ik was blij dat ze me weer terug genomen had. Al moest ik dit semester opnieuw doen en waren Jonesy en Melinda al geslaagd. Ik nam diep adem ik was natuurlijk weer de enige domme gans van mijn leerjaar die het opnieuw moest. Ik stak mijn hand uit naar mijn nachtkastje en voelde ergens of er een joint en een aansteker lag.
from LostSouls on 05/03/2019 08:59 PMCara
Als hij zijn dick uit mijn mond haalde kwam ik kort op adem en keek hem aan. 'Fuck, babe ik wil je zo fucking graag.'hijgde ik en merkte dat ik super opgewonden was door hem. Het was al een hele tijd geleden dat we seks hadden gehad en nu wist ik zeker dat dit niet de laatste keer zou zijn. Dit heerlijke lichaam ging mij vaker verwennen.
Jonesy
Ik zuchtte en had anderhalve fles bourbon op. Dit moest echt het laatste zijn want ik was al helemaal van de kaart. Ik nam mijn telefoon terug vast en besloot met mijn dronken kop om een berichtje te sturen naar Melinda. Natuurlijk met spelfouten aangezien alles een beetje draaide. - Ik mis je, bedankt voor Cara. X -
from walkingdead on 05/03/2019 08:45 PMMelinda
“Kijk maar hoe hij Cara en Sem verkiest boven jou Ron deed dat ook bij Dakota met Emilia.” Ik beet mijn kaken opelkaar en merkte dat zijn woorden woede bij me wekte.” Je bent de sterkste van onze bloedlijn je hebt hun niet nodig” hij nam me hand vast “morgen vertrekken we naar de Hell om die troon weer in te nemen.. je zal trouwen met iemand die je wel waardeerde.”
Sem
Na haar mondje gebruikt te hebben merkte ik dat mijn vriend slapper werd maar hij moest sterk blijven. Ik liet haar stoppen en greep haar kin dominant vast waarna ik een zoen op haar lippen gaf “hoe graag wil je het babe?” Zei ik grijnzend terwijl ik op haar onderlip beet en aan haar vriendin voelde die verschrikkelijk nat was.

Reply