Latest posts
First Page | « | 1 ... 125 | 126 | 127 | 128 | 129 ... 1581 | » | Last
Search found 15809 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 05/03/2019 08:25 PMCara
Ik merkte dat hij ging stoten en probeerde mijn keel zoveel mogelijk te ontspannen zodat hij diep kon doorstoten. Een paar keer heb ik moeten kokhalzen, maar ik hield me nog sterk. Ik kon wel zeggen dat ik het verschrikkelijk geil vond. Al was onze seks altijd wel kinky en geil.
Jonesy
Ik zat onder op de bank met mijn fles bourbon en keek naar een foto van Melinda en mij. Ik miste haar ontzettend, maar ik was bang dat de oude Melinda er niet meer zou zijn. Ik beet op mijn lip en voelde een traan langs mijn wang lopen. Ik was mijn soulmate kwijt.
from walkingdead on 05/03/2019 08:17 PMSem
Ik grijnsde breed en Glee met mijn rechterhand door haar haren waarna ik een staart maakte en in haar mond begon te stoten. Bij Cara kon ik letterlijk alles doen we waren beide freaks als het om seks ging en ik vond het geweldig.
Melinda
Ik brak mijn telefoon in tweeen en keek mijn vader aan “ had je Ron echt om het leven willen brengen van wegen mama?” Vroeg ik terwijl hij voor zich uitkeek “nee vanwege jou.. omdat hij je verzwegen voor ons heeft..” Hij nam mijn gezicht vast en drukte een kusje op mijn voorhoofd “het spijt me van Emilia en... hoe je geleden hebt onder zijn rangorde.” Ik beet op mijn onderlip en wilde het eigenlijk over Jonesy hebben.. waarom we niet samen kunnen zijn volgens hem.” Ik mis Jonesy” zei ik ineens zijn blik werd stijf “die jongen lijkt precies op zijn vader Melinda..”
from LostSouls on 05/03/2019 08:11 PMCara
Ik keek hem verleidelijk aan. 'Ik heb je al veel te lang niet in mij gevoeld.' zei ik en nam vervolgens zijn stijve in mijn mond om hem goed nat te maken. Ik plezierde hem precies zoals ik wist dat hij het lekker vond en voelde zelf dat ik ook nat werd van het hele tafereel.
from walkingdead on 05/03/2019 07:50 PMSem
Als ze ineens helemaal de leiding neemt bijt ik grijnzend op mijn onderlip "zo jij hebt je vriendje gemist." Zei ik terwijl ik naar mijn stijve keek en het hele huis ons ging horen binnen enkele minuten.
from LostSouls on 05/03/2019 05:26 PMCara
'Note taken, mr. Lincoln.'zei ik met een grijnsje en streelde door zijn haar. Onverwachts draaide ik ons om en pinde ik hem vast op bed. Ik trok zijn shirt open en drukte kusjes over zijn borstkas heen naar beneden waar ik de knoop van zijn broek opende. Als hij iets overeind kwam duwde ik hem abrupt weer terug in het matras en trok zijn broek en boxer naar beneden.
from walkingdead on 05/03/2019 04:49 PMSem
Ik grinnikte "vond het wel geil eigenlijk om je boos te zien al die tijd." Zei ik terwijl ik haar naar achter duwde en zo boven haar hing. Ik plaatste mijn lippen weer teder op de haren en kon gewoon niet zonder haar.. Geen enkel meisje topte haar geen enkel ex had net zo een lichaam als de haren. Zij was de gene waar ik mee wilde trouwen.
from LostSouls on 05/03/2019 03:47 PMCara
'Ik kan ze prima aan.' zei ik tegen hem. 'Ik zal heus wel naar ze terug gaan. Ik wil gewoon liever bij jou blijven dan bij hen.' zei ik tegen hem. Ik drukte mijn lippen tegen de zijne. 'Sorry voor mijn pogingen je te vermoorden.' zei ik met een lachje. Ik heb het nooit kunnen doorzetten ondanks de humanity switch.
from walkingdead on 05/03/2019 11:14 AMSem
Ik nam diep adem "je hebt gelijk." Zei ik toen terwijl ik in haat ogen keek "ik weet niet hoe het nu zit met je cofin maar ik hoop niet dat ze je achterna gaan." Zei ik terwijl ik lang geen seks had gehad maar ik er niet wilde pushen om nu gelijk met me naar bed te gaan.
from LostSouls on 05/02/2019 11:42 PMCara
Ik liep met hem mee en trok hem mee op bed. Gewoon om even te zitten. 'Geef hem wat tijd. Het is niet makkelijk voor hem en hij mist haar gewoon. Jij hebt hem de waarheid verteld en dat hij er nu mee moet dealen is, misschien gemeen om zo te zeggen maar, niet meer jou probleem. Over een week bedenkt hij zich wat hij mist en wordt hij weer de oude. En wat Mel betreft. Zodra we haar gevonden hebben kijken we of ze gelukkig is. Zo niet halen we haar terug. Het komt goed.'
from walkingdead on 05/02/2019 11:27 PMSem
Als hij dat zo zegt klinkt het niet als Jonesy “ik voel me schuldig.” Zei ik toen ineens “ik bedoel oké ze heeft die shit geflikt.. maar ze was een mens en nu dat ze een duivel is en sterker dan Jonesy.. is het net alsof de wereld voor Jonesy in duigen valt.. toen kon hij nog spelen met haar emoties en nu geeft ze ineen keer niets om hem.” Al betwijfelde ik mijn woorden “ik denk dat ze gesnapt is en iets heeft gezegd tegen hem.” Ik schudde mijn hoofd maar en liep met haar naar mijn kamer “sorry ik ben blij dat je terug bent babe.. maar alweer is onze familie niet compleet.”

Reply