Latest posts

First Page  |  «  |  1  ...  129  |  130  |  131  |  132  |  133  ...  1581  |  »  |  Last Search found 15809 matches:

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/01/2019 10:15 PM

Jonesy
De woorden bleven even in mijn hoofd hangen, maar ze waren niet nieuw. Hoe denk je dat het voelt als je als enige bloedverwant van je ouders opeens 3 geadopteerde siblings krijgt? Dan voel je je sowieso al niet goed genoeg. Dat had ik al mijn hele leven gevoeld, dus wat ze vertelde deed niet veel meer pijn dan normaal. Eenmaal bij de garage vertelde ik dat ze naar huis konden en dat ik het vandaag af zou maken.

Cara
Als Malik binnen komt zuchtte ik. 'keep your bloody voice down.'zei ik lichtelijk geïrriteerd door mijn kater. Ik kon mij de jongen vaag herinneren. Ik wist wel zeker dat ik de naam Lincoln had gehoord. 'Gewoon een fan die zich voor heeft gedaan als een agency om mijn aandacht te trekken.' zei ik tegen hem.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/01/2019 10:07 PM

Melinda
Als die woorden zijn mond verlaten voel ik hoe verknipt ik zou worden. Ik liep hem achterna en zei toen iets dat hem echt wel moest raken "jij bent de oorzaak dat je ouders ons leven zo verknipt hebben gemaakt.. Ik mag wel de reden zijn dat die 2 nu niet met elkaar zijn maar jij bent ook echt de aller grootste reden dat ik mijn leven haat.. Alleen omdat jij niet de perfecte zoon voor je ouders kon zijn." Ik wist dat mijn woorden een driepunter in zijn hart had gemaakt.. Nu kon hij voelen wat ik al die tijd heb doorstaan ik heb zijn ouders tevreden gehouden terwijl hij kon genieten van het hebben van een zusje en broertje die van hem hielden en er altijd voor hem zouden staan. Zoiets heb ik nooit ervaren." Succer er mee kroonprinsje" ik stapte in mijn auto en racete weg om vervolgens nooit meer terug te komen. Al die manupilatie van zijn vader had een hoogtepunt bereikt hij wist dat als ik zou veranderen in een duivel dat ik deze familie met heel mijn hart de schuld zou geven over hoe ik nu inmekaar zat. 

Malik oudere broer
Ik liep Cara's kamer in en keek naar haar "wie was die blonde jongen van gister?" Vroeg ik wat jaloers. Ik wist niet waarom ik jaloers was maar ik zag haar liever niet met zo een figuur. Ik keek mijn zus aan die ook waarschijnlijk meer wist en beet.op mijn onderlip.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/01/2019 09:54 PM

Jonesy
Ik trok kort mijn wenkbrauwen op. 'Alsof jij ooit iets hebt gegeven om Cara.'zei ik tegen haar. 'Als het aan jou ligt rot ze ergens in de goot weg.'zei ik. 'Jij bent tenslotte een van de oorzaken dat die twee zo verknipt zijn. Als jij je mond vroeger tegen vader gehouden had.'zei ik en kwam overeind. 'Succes ermee.' zei ik op een sarcastische toon en liep naar buiten. Ik nam de auto naar de garage. Ik zou daar wel even blijven.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/01/2019 09:50 PM

Melinda
Ik keek hem met rode ogen aan "ik sta aan Sem zijn kant niet die van jou." Zei ik terwijl ik mijn sigaretje uitbranden "tenslotte moet ik toch maar in zijn reet gaan aangezien iemand zich hier als een hond gedraagd." Ik trok mijn jas aan en had het over het terug halen van Cara. Ik appte Sem -ik kom na werk richting Arkansa we regelen het wel.-

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/01/2019 09:33 PM

Jonesy
Ik luisterde naar wat ze zei en hoorde Sem door de telefoon. Dat hij zich nog interesseert in hoe het met mij ging. Als Melinda dan verteld dat hij maar moet regelen dat Cara terug moet komen keek ik naar haar op. 'Dus nu sta je opeens aan mijn kant?' vroeg ik haar om haar reactie te pijlen.

Cara
Ik werd wakker en was kort gedesoriënteerd. Pas na een halve minuut herkende ik mijn kamer. Mijn zus zat naar mij op bed. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ik. 'Je hebt teveel gedronken en teveel coke gesnoven.' zei ze terwijl ze met een nat doekje mijn voorhoofd depte. 'Vandaar dat ik me zo slecht voel.'zei ik.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/01/2019 09:19 PM

Melinda
Ik liep met een sigaret half in mijn mond naar beneden. Terwijl ik een dikke inkijk had en voirdat ik de kindertjes les zou geven nog een sigaretje op had. Melinda Lincoln dochter van Emilia en Joshua Lincoln dood gegaan als fetus maar herezen als mens door haar oom. Nu ik een duivel was voelde ik steeds minder sympathie voor andere. Ik keek op als ik Jonesy zie en stak mijn sigaret aan waarna ik op de bank plofte en mijn telefoon opnam." Sem" zei ik.

Sem 
"Gaat je niks aan" zei ik tegen hem en liep hem met een schouderduw voorbij. Ik hield mijn telefoon aan mijn oor "hey Mel hoe is Jonesy?" Vroeg ik terwijl ik en hij nog niet op goodterms waren." Hij wilt Cara terug" zei ze "regel het." Ze hing toen op terwijl ik zuchten "god Melinda hoe krijg ik dat voorelkaar met die gigantische familie van haar.. Terwijl haar echte familie niet eens 1 unit waren."

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/01/2019 09:00 PM

Jonesy
Het hele huis was maar stil. Melinda en ik zaten in aparte kamers. Ik was echt boos dat ze Sem zijn kant koos. Ik rookte mijn jointje op en drukte deze uit in de asbak. Ik kon haar telefoon horen door heel het huis. Kan ze haar schoothondje niet even opnemen?

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/30/2019 09:56 PM

Melinda
Als hij me zoent worden mijn ogen groot maar voelde ik me kalmer worden. Woorden konden dit gevoel niet eens beschrijven.

Het heden

Sem
Ik probeerde Melinda op te bellen maar kreeg geen gehoor. Ik was gekickt door een paar bewakers maar besloot voor mezelf geen ruzie te zoeken op het feest. 1 haar familie kon me de dood in jagen en 2 zij had hun nodig om weer te helen. Ik beet mijn kaken opelkaar en stak een joint op waarna ik een net zo blonde jongen als Cara naar me zag staren.” Wie ben jij en waarom zit je achter mijn zusje aan?” Vroeg hij toen brutaal.

Melinda
Ik maakte me klaar voor werk en sprak nogsteeds niet tegen Jonesy. Ik kon dat spelletje net zo goed als hem spelen.. vroeger was ik gelijk achter zijn reet aan gegaan maar nu deed ik dat niet.. ik bedoel ik ben niet meer die menselijke Melinda die altijd zijn hulp nodig heeft. Ik was een geboren dochter van de duivel.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/30/2019 09:06 PM

Jonesy
'Ik zou er alles voor doen om maar een mens te zijn.' zei ik en keek haar in haar ogen aan. 'Als jij je leven neemt, dan neem ik het mijne.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. 'Je hebt echt geen idee hoeveel je voor mij betekend.' zei ik tegen haar en streelde wat haar uit haar gezicht. Mijn lippen kwamen langzamer dichterbij totdat ze teder de hare raakte.

Cara
'Ik ben zoveel meer dan alleen jou zusje.'zei ik tegen hem en keek hem verleidelijk aan terwijl ik op mijn lip beet om mij in te houden. Het liefste rukte ik zijn hemd van zijn lijf.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/30/2019 08:34 PM

Melinda
Als hij dat zegt kijk ik hem verbitterd aan.”Jij bent nogsteeds iemand met of zonder mij” zei ik tegen hem “ik bedoel je bent de kroonprins van de hell.” Zei ik met een schore stem “ik ben maar een mens.”

Sem
Als ze dat zo geil zegt met die geile oogjes van haar. Grijns ik breed “niet te geloven dat jij mijn zusje bent.” Zei ik lachend terwijl ons 3e jaar op de middelbare bijna zou beginnen. Ik wist niet hoe ik al die meisjes moest gaan ontwijken.. maar voor Cara deed ik alles.
-
Can jonesy Kiss her dan klopt de timeline wel

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  129  |  130  |  131  |  132  |  133  ...  1581  |  »  |  Last

« Back to previous page