Latest posts

First Page  |  «  |  1  ...  131  |  132  |  133  |  134  |  135  ...  1581  |  »  |  Last Search found 15809 matches:

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/29/2019 01:04 PM

Cara
Als Melinda toegeeft het gedaan te hebben beet ik woedend mijn kaken op elkaar. Fuck vader zijn regels met elkaar niks aan doen. Ik zal haar laten lijden. Als de wachters komen om Sem mee te nemen schudde ik mijn hoofd. 'Hij heeft niks verkeerds gedaan! Ik heb hem misleid. Het zal niet meer gebeuren.' zei ik tegen vader, maar hij duldde geen tegenspraak. Ik werd zo boos dat ik een bom van magie in me voelde razen. Ik wendde me naar de wachters en voor ik het wist had ik met mijn magie hun hard eruit gezogen en had ik deze nu in mijn handen. Naderhand realiseerde ik pas wat ik gedaan had. Ik keek naar mijn handen die nu onder het bloed zaten en liet uit walging de harten vallen. Dit was de eerste keer dat ik had gemoord.

Jonesy
'Vader, is dit niet wat overdreven. Ze zeggen toch het niet meer te doen.' zei ik en werd gewoon straal genegeerd. Als Cara opstaat en voor het eerst echt haar magie voor iets slechts gebruikt beet ik mijn kaken samen. Ik kon aan haar zien dat het niet iets was wat ze wou doen. Ik keek naar vader in spanning. Zou hij ze nu beide straffen? 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2019 12:58 PM

Melinda
Als dit nieuws op tafel word neer gegooid voel ik Jonesy gewoon wijzen naar mij dat ik het heb gezegd. Ik hield mijn mond en zag hoe Sem weer voor Cara naar de kerkers moest gaan als ik niet snel iets deed." Ja van wie komt het eigenlijk?" Vroeg ik toen terwijl vader me diep aankeek "i like to have my source anonymous." Zei hij subtiel terwijl alle servants hier niet aanwezig waren die dag ik schoot overeind "did you compelled me?" 

Sem
Als Melinda overeind komt en dat zegt kijk ik haar vurig aan. Was dit om ons terug te pakken ofzo vanwege die dag dat Cara haar nat maakte. Hoeveel ik ook wilde schreeuwen en kwaad wilde zijn op Melinda voor het begluren van ons ik kon het niet toelaten om 1 van mijn zusjes de kerker in te zien gaan." Sem ik zweer dat ik..." "shut your mouth Melinda het is al irritant genoeg dat je een mens bent je kon beter naar een andere familie gaan." "Wachters" zei vader toen terwijl ze me in de boeien sloegen de laatste keer dat ik zo was opgepakt was ik 11.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/29/2019 12:50 PM

Cara
Ik slikte als hij over gisteren begint. Ik voelde mijn onderlip beginnen te trillen. Als Sem het toegeeft schudde ik mijn hoofd. 'He's Lying. Ik weet niet wie u deze leugen heeft verteld. Hij was op mijn kamer inderdaad, we hebben geen seks gehad en hij heeft me al helemaal niet gemanipuleerd. Je zou de leugenaar die je deze onzin verteld moeten straffen en niet Sem die mij gewoon gezelschap houdt omdat ik me hier een outsider voel in dit land.'zei ik tegen hem. Nu was ik goed in liegen, maar ik wist niet of hij dit zou geloven. Misschien dat hij op zijn minst de bron onthuld zodat ik diegene kan vermoorden.

Jonesy
Als ik hoor waar dit naartoe gaat keek ik naar Melinda. Wij waren de enige die het wisten en ik heb niks gezegd dus Melinda bleef over. Ik hield mijn kaken op elkaar en greep verder niet in. Ik zei niets en keek Melinda verder ook niet aan. Hoe kon ze dit doen?

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2019 12:31 PM

Ron
"Sem stand up." Zei ik kalm terwijl ik naar de wachters keek die al klaar stonden." Wat deed je vanochtend en gisteren in de kamee van je zusje?" 

Sem
Als ik moet staan voel ik de adrenaline door mijn aderen gaan." Wat bedoel je vader?" Vroeg ik bijna piepend "als hoe ik het zeg.. Ik horde van iemand dat je daar zat te flikflooien.. Wat heb ik gezegd over intieme interactie met je siblings.. Semual." Als hij dat zegt weet ik dat dit het moment is om Cara te beschermen "het is mijn schuld i tricked her to have seks with me.. Now father can you give me my punishment already?" Zei ik koel vroeger had het me gedeerd dat ik naar kerkers moest maar nu was het ik of Cara.. Ik weet niet wie ons had gesnicht maar die gene zal boeten.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/29/2019 12:25 PM

Cara
Als iedereen zich bij ons had gevoegd wou ik net beginnen met eten als vader opeens meldt dat er slecht nieuws is. Ik zuchtte. 'This couldn't wait till after diner?' vroeg ik hem en merkte dat hij mijn woorden niet waardeerde. Ik ging iets rechter zitten en keek vervolgens maar naar mijn bord.

Jonesy
Ik fronste als vader het over slecht nieuws heeft. 'Welk nieuws?' vroeg ik hem om uit te leggen. Waarom kon hij nooit de drager van goed nieuws zijn? Dit is dus waarom ik liever niet om hem heen was.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2019 12:13 PM

Melinda
"Niet dat het mij veel kan schelen." Zei ik met een grijns terwijl ik op hem afliep en zijn stropdas netter zette." Let's go handsome" zei ik met een glimlachje terwijl ik in zijn ogen keek.

Sem
Ik liep met moeder naar beneden waar vader al zat. Hij sneed zoals in een beefstuk en begon altijd eerder met eten dan ons. Ik ging tegenover Cara zitten en glimlachte ongezien naar haar. Als ik dan vaders bestek hoor kletteren op tafel kijkt iedereen op "ik heb slecht nieuws voor jullie."
1080full-elizabeth-turner.jpg

Reply Edited on 04/29/2019 12:25 PM.

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/29/2019 12:06 PM

Cara
Ik keek in de spiegel. Ik had mijn haar los gelaten en deed nog snel wat oorbellen in. Ik had een simpel maar mooi wit jurkje aan gedaan en een lichte smokey eye gemaakt. Als ik mijn tasje had liep ik naar beneden waar ik even appte met Kathy.

Jonesy
Ik trok de strik aan van mijn smoking en ging nog een keer door mijn haar. Ik liep vervolgens naar de kamer van Melinda. Als ik haar zie met een lippenstift van Cara grinnikte ik. 'Laat haar maar niet merken dat die van haar is. Dan slaat ze je kop eraf met een bevroren kalkoen.' zei ik tegen haar.

IMG_5553.jpg

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2019 08:24 AM

Dinner time

Sem
Ik maakte me klaar voor vanavond en trok een smoking aan waarna ik wat gel gooide in mijn haar. Ik keek op als ik ineens mijn moeder zag bij de deuropening "you looking like a fine youngmen." Zei ze glimlachend terwijl ik grijnsde "natuurlijk moeder ik ben tenslotte ook je zoon."

Melinda
Ik deed een jurk aan en fixeerde mijn haar voor een keertje met een stijltang en een gestolen lippenstift van Cara smeerde ik op mijn lippen. Ze had toch een hele collectie aan lippenstiften dus het opmerken zou ze toch niet. Ik keek glimlachend in de spiegel en maakte me alleen op als mijn ouders er waren. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/28/2019 11:53 PM

Cara
'Ja ja!'riep ik nog na en ging terug het water in. Echt zin had ik niet meer in de rest van de vakantie. Met mam en pap hier was er veel minder vrijheid. Ik ging kort onderwater en ging door mijn haar zodra ik weer boven kwam.

Jonesy
Als Sem me aanstoot keek ik even op. 'Uhm.. ja, ik ga even naar boven.' zei ik en merkte dat ik een terugval had. Ik moest weer denken aan tante Emelia. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/28/2019 11:24 PM

Sem
Als ik merk dat Jonesy en Cara allebei keken naar Melinda die het meeste aandacht kreeg van vader. Zucht zacht ik wist niet zo goed waarom ze de meeste aandacht kreeg.. Waarschijnlijk omdat ze de zondebok was die geen krachten had." Vanavond gaan we uiteten" zei moeder Cara no achterna terwijl ik Jonesy een duwtje gaf "je staart zo pik." 

Melinda
"I played chess the whole semester." Zei ik tegen grijnzend tegen papa terwijl we in de woonkamer gingen zitten." Heb je alles gewonnen?" Ik knikte hevig "tuurlijk ik ben de slimste natuurlijk." Hij glimlachte zwak en glee met zijn hand langs mijn gezicht "je lijkt op je moeder." Als hij dat zegt bijt ik op mijn onderlip ik wist wie mijn moeder was en waar ik vandaan kwam.. Al horde je me er niet vaak over praten. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  131  |  132  |  133  |  134  |  135  ...  1581  |  »  |  Last

« Back to previous page