Latest posts
First Page | « | 1 ... 132 | 133 | 134 | 135 | 136 ... 1581 | » | Last
Search found 15809 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 04/28/2019 11:11 PMJonesy
Ik beet op mijn lip als hij Melinda zijn lieveling noemt. Natuurlijk was zij ook zijn kind, maar ik was zijn biologische kind. Ik zou zijn favoriet moeten zijn. Ik keek maar zuchtend naar mam. 'Gelukkig is jullie vlucht goed verlopen.'
Cara
Ik glimlachte en keek naar vader die alleen oog voor stomme Melinda had. 'Als jullie mij willen excuseren. Dan ga ik terug naar het zwembad.' zei ik tegen mijn moeder en vader. Moeder knikte waarop ik terug naar het zwembad liep buiten. Veel oog hadden ze toch niet voor mij.
from walkingdead on 04/28/2019 10:04 PMMelinda
"Vader" zei ik als enigste terwijl hij opkeek van zijn telefoon." Mel" hij nam me algauw vast "mijn lieveling." Ik glimlachte en drukte een kus op zijn wang "welkom terug papa." Ik focuste me vervolgens op moeder en maakte een buiging "welkom terug."
Sem
"Ja de zon schijnt dat is misschien wel het leukste van hier." Zei ik met een grijns terwijl ik een buiging voor vader maakte." Welkom terug pap" zei ik met een glimlachje terwijl ik eigenlijk niet zo blij was dat hij er was.
from LostSouls on 04/27/2019 10:38 PMCara
Als we aan het zwemmen zijn en de hoorn klinkt dat onze ouders er zijn kwam ik uit het zwembad. Ik droogde me snel af en liep naar de hal waar mama en papa binnen waren gekomen. 'Hey, jullie zijn er.'zei ik en zag mam blij opkijken. Ze gaf als eerste Sem een kus op zijn wang en daarna mij. 'Hebben jullie het al naar je zin gehad?' vroeg ze. Ik keek kort naar Sem. 'Ja, enorm.' zei ik met een grijnsje.
Jonesy
Ik had de gekochte spullen boven gedumpt en kwam weer naar beneden als ik hoorde dat vader er was. Ik knikte kort. 'Vader, moeder.'zei ik en mam gaf meteen een knuffel. 'Je bent nu al bruiner.'zei ze. Ik grinnikte. Vader was zoals altijd druk aan de telefoon.
from walkingdead on 04/27/2019 10:30 PMMelinda
Als we eenmaal thuis zijn zag ik dat Sem en Cara gewoon aan het zwemmen waren niks vreemds. Ik beet op mijn onderlip en keek Jonesy aan waarna ik Capri horde zeggen dat onze vader was gearriveerd.
Sem
Ik zat te zwemmen met Cara terwijl we lol hadden. De seks was zo goed dat we de hele dag alleen maar grijnzend naar elkaar konden staren en spelen. Nooit gedacht dat seks zo goed zou zijn so naar Jonesy dan. Ik keek op bij het horen van de horn en wist dat vader en moeder waren gearriveerd. Ik keek Cara aan "mama" zei ik grijnzend ik was een moeders kindje en heel erg
from LostSouls on 04/27/2019 10:25 PMCara
Als ik opeens op mijn buik lig wist ik al waar het naartoe ging. Als ik hem dan in mij voel glijden kreunde ik. Ik merkte dat ik extreem nat was en genoot van elke stoot. 'Fuck Sem!' kreunde ik en ik beet op mijn lip terwijl ik in het matras onder mij grijp.
from walkingdead on 04/27/2019 10:18 PMSem
Als ze dat zegt grijns ik en draai ik haar op haar buik waarna ik mijn stijve vanachter erin schoof. Doggy was waarschijnlijk beter want zo kon ik haar kont ook neer slaan. Ik begon hevig te stoten en nam haar heupen vast.
from LostSouls on 04/27/2019 10:12 PMCara
Ik haalde een hand door mijn haar en kreunde steeds harder tot ik op mijn hoogtepunt kwam. 'Fuck!!'riep ik uit en keek naar beneden als hij boven de dekens kwam. Ik kuste met hem mee en knikte op zijn vraag. 'Neuk me totaal los.' zei ik tegen hem met een dirty grijnsje.
Jonesy
Inmiddels had ik mijn ijs opgegeten. Eigenlijk was ik hypocriet. Zelf zat ik ook altijd naar Melinda te gluren. Hell, ik heb zelfs een keer gefantaseerd dat ik haar neukte terwijl ik een andere meid vanachter nam. Ik beet op mijn lip. Ik wist gewoon dat het niet correct was.
from walkingdead on 04/27/2019 09:53 PMMelinda
Als hij dat zegt slik ik.. Ik nam hapjes van mijn ijsje en schaamde me ergens.. Wat als ik en Jonesy het waren geweest? Ik schudde mijn Jonesy verliefd op mij? Dat zal nooit gebeuren.
Sem
Als ik haar hoor genieten streelt mijn tong alleen maar meer over haar vriendin "je smaakt echt geweldig weet je dat." Zei ik met een lachje vanonder de dekens als ze klaar komt kom ik weer naar boven en druk ik een kus op haar lippen." Ben je er klaar voor?" Vroeg ik glimlachend.
Re: ORPG[][]WDD
from LostSouls on 04/27/2019 09:50 PMCara
Ik grijnsde tegen zijn lippen en keek naar hem als hij onder de dekens verdwijnt. Zijn tong voelde heerlijk en ik kon alleen maar kreunen. Er was toch niemand thuis dus nu wist ik dat ik me kon laten gaan. 'Omg.'hijgde ik en greep in het matras.
Jonesy
Ik beet op mijn lip. 'Hij mag hier niet achterkomen.' zei ik tegen haar. 'Ik zal met Sem praten.'zei ik tegen haar en nam nog een hapje van mijn ijs. Ik kon het gewoon niet geloven. Nu waren we niet familie bij bloed, maar toch.
from walkingdead on 04/27/2019 09:47 PMSem
Als ze me zoent val ik met haar neer op bed en verdwijnen we onder de lakens. Ik trok haar japon stuk en zag dat ze geen ondergoed aan had "en nu is het mijn beurt." Zei ik tegen haar lippen aan terwijl ik verdween onder de dekens en haar vriendin begon te verwennen met zachte likjes.. Als ik merk dat ik het lekker vind begin ik mijn mond iets meer te gebruiken.
Melinda
"Nee echt niet ik zag ze het in de woonkamer doen." Zei ik tegen hem "ik denk als vader er achter komt dat hij 1 van hun iets aan gaat doen." Onze vader was zwaar tegen incest ookal waren we niet related by blood... Hij wilde het gewoon niet hebben.

Reply