Latest posts
First Page | « | 1 ... 139 | 140 | 141 | 142 | 143 ... 1581 | » | Last
Search found 15809 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 04/24/2019 08:53 PMCara
Ik ging op school meteen naar mijn kluisje en wisselde mijn boeken voor de eerste les. Kathy kwam naar me toe. 'Hey, hoe was het in huize Lincoln.' vroeg ze. Ik rolde mijn ogen. 'Melinda is echt een pain in the ass. Ik wou dat ze haar echte familie terug zou vinden en nooit meer bij ons terug zou komen.'zei ik geïrriteerd. 'Ze is ook zo een nerd. Ze past totaal niet in jullie familie.' Zei Kathy.
Jonesy
Ik zuchtte. 'Kan het nooit normaal gaan in onze familie.' zuchtte ik en nam de auto naar school. Eenmaal daar ging ik op het muurtje achter de school zitten en stak een joint op. 'Hey Jones. Wanneer geef je weer zo een cool feest?' vroeg Isaac. Een jongen waar ik opzich wel mee omging maar echt vrienden waren we niet. 'Misschien als ik terug kom van vakantie.'
from walkingdead on 04/24/2019 08:23 PMMelinda
Als Jonesy dat zegt kijk ik haar met een ironische lachje na." Is ze gek ofzo ik ben opgegroeid met jullie en dan zegt ze dat ik de familie verpest." Ik keek hem glimlachend aan "het doet me niks wat ze zegt.. Maar reken er maar op dat ik haar niet over me heen ga laten lopen." Ik verliet de mansion en pakte mijn fiets richting school.
Sem
Eenmaal op school kwam ik Josie tegen "hey Sem ik heb ons project af." Ik keek grijnzend op "thx Joos ik betaal je morgen.." Als ze me niet verder laat praten kijk ik op "vergeet het geld doe je vanavond wat?" Vroeg ze terwijl ik haar aankeek en mijn hoofd schudde "nee hoezo?" "Meet me vanavond in de stad bij pops." Ze drukte een snel kusje op mijn wang terwijl ik glimlachte en een beetje rood werd.. Ik was nog nooit eerder gevraagd door een meisje ik was ook namelijk stront vervelend.
from LostSouls on 04/24/2019 08:17 PMCara
Als Melinda er bij komt en meteen commentaar levert rol ik met mijn ogen. 'Go torment another family. Somewhere where atleast one person likes you.' beet ik haar toe en kwam overeind. Ik liep de eetzaal weer uit en liet Henry de limousine voorrijden zodat ik naar school kon om daar iedereen af te katten.
Jonesy
Ik keek op als Cara dat zei en fronste. 'Wat is met haar aan de hand?' vroeg ik en keek naar Melinda. Ik lag redelijk vroeg te slapen dus ik had niks van een ruzie in de gaten gehad. 'You know she is talking bullshit right? I like you.'
from walkingdead on 04/24/2019 08:11 PMSem
"En bedankt Caar.." Zei ik met een grijns hopelijk had ik dingen niet te awkward voor haar gemaakt. Ik bedoel ze wist dat ik een oogje op haar had al sinds we klein waren. Ik pakte mijn sleutels en keek de 2 nog even aan "vergeet niet morgen begint de zomervakantie vader komt ons ophalen om naar Brazilie te gaan." Zei ik nog terwijl ik de mansion verliet richting school.
Melinda
Ik kwam naar beneden en zag dat Cara niet in de mood was. Wat me verbaasde want ik had niet eens iets zo heel ergs geflikt. Meestal was ze altijd boos wanneer Jonesy en Sem meer optrokken met mij "wat nou weer is het prinsesje boos omdat ik niet geklopt heb gister?" Ik pakte een koekje uit de schaal en gooide een appel in mijn tas.
from LostSouls on 04/24/2019 08:03 PMCara
Ik was nog steeds in een chagrijnige bui. Dat betekende niet veel goeds voor mijn medescholieren want zij werden hier de dupe van. Ze mochten allemaal Melinda Lincoln bedanken. Stomme trut. Ik had het liefst alleen mijn twee broers gehad. Die waren tenminste wel normaal. Ik zet de laatste krul in mijn haar goed en liep naar beneden waar Sem rondrent voor zijn sleutels. 'In de schaal op het dressior in de hal.' zei ik star tegen hem en ging aan de ontbijttafel zitten.
Jonesy
Ik liep beneden en wou net Sem antwoord geven als Cara het al deed. 'Rij dat ding niet in de prak.' riep ik hem nog na en liep ook de ontbijtzaal binnen waar ik Cara met een chagrijnige arrogante blik zag zitten. 'Slechte zin? Lief zusje van me.'zei ik met een lachje. 'Shut up. Ik heb slecht geslapen.' zei ze terwijl ze van haar ontbijt at.
from walkingdead on 04/24/2019 07:57 PMMelinda
"Zeikwijf wanneer ik het niet doe jank je tegen Sem en Jonesy dat ik niks goed kan." Ik smeed haar deur dicht en liep naar mijn kamer waar ik ging liggen in bed. Ik vond Cara een arrogante trut ik wist niet waarom mijn broers haar als een lievelingetje zagen van mij kon ze de pot op.
Sem
De volgende dag maakte iedereen zich klaar voor school."Jones waar is mijn motor sleutel!" Riep ik rond terwijl ik er overal naar zocht ik had net mijn scooter bewijs gehaald en ree elke dag met dat ding naar school.. Ik noemde mijn motor Sabrina ze was een zij ja. Ik dacht kort aan gister hoe ik Cara vingerde ik had wel eerder iemand gevingerd maar mijn lul ergens insteken deed ik nog niet.
from LostSouls on 04/24/2019 07:53 PMCara
Net voor ik mijn hoogtepunt kon bereiken stopte Sem. Al snel werd duidelijk waarom. Ik keek Melinda chagrijnig aan. 'Kun je niet kloppen?' vroeg ik haar chagrijnig en draaide me op mijn zij alsof ik ging slapen. Ze hoefde niet te zien dat ik hier half naakt lag. Nu was ik echt chagrijnig dat ik niet klaar was gekomen.
from walkingdead on 04/24/2019 07:49 PMSem
Ik ging steeds sneller en horde toen Melinda's deur open gaan door mijn wolvenzintuigen. Ik stopte en sprong overeind terwijl ik mijn natte hand in mijn broekzak verborg. Ik horde haar de deur alsof het niks was open rukken van Cara's kamer." Cara de douche is vrij" zei ze simpel terwijl ze mij aankeek.
Melinda
"Is er wat Sem je kijkt me zo aan?" Zei ik hij werd wakker geschud en schudde zijn hoofd "nee hoor deed Cara alleen even een plezier morgen school he zorg dat je op tijd in bed ligt 4 oog." Zei hij terwijl ik fronste en langs me de kamer uitliep.
from LostSouls on 04/24/2019 07:44 PMCara
Ik kreunde en zoende met hem mee als ik zijn lippen tegen de mijne voelde. Zoenen had ik wel al ervaring mee. Het voelde heel anders wanneer iemand ander me vingerde. Veel beter. Ik beet kort op Sem zijn lip en keek hem vervolgens kreunend aan. 'Omg Sem.' hijgde ik.
from walkingdead on 04/24/2019 06:02 PMSem
Ik glee met mijn hand naar haar vriendin en wreef langs haar clitoris als ik het goed had. Ik bracht mijn lippen naar de haren en zoende haar teder terwijl mijn wijsvinger en middelvinger naar haar hol zochten. Sem Lincoln die zijn zusjes verlangens vervulde.

Reply