Latest posts

First Page  |  «  |  1  ...  143  |  144  |  145  |  146  |  147  ...  1581  |  »  |  Last Search found 15809 matches:

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/20/2019 05:30 PM

Cara
'Is het echt zo een verschrikkelijke familie als iedereen beweerd?' vroeg ik hem aangezien hij er duidelijk iets van afstand had gedaan. Ik haalde een hand door mijn haar en merkte dat ik wat wankel op mijn benen stond door de alcohol en drugs wat ik allemaal had gebruikt. Morgen ging ik echt spijt hebben van dit feest.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/20/2019 05:27 PM

Sem
Als ze dat zegt glimlach ik zwak "ik woon niet meer bij ze maar draag wel hun naam." Zei ik tegen haar terwijl ik een joint opstak en mijn ogen langs haar lichaam gleden. Ik vond er altijd al aantrekkelijk maar nu ze helemaal iemand anders is.. Vond ik er nog aantrekkelijker.

Melinda
Ik drukte mijn joint uit en kwam Jonesy tegen in de woonkamer. Ik negeerde hem volledig en pakte mijn opladder.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/20/2019 02:11 PM

Cara
Ik grijnsde wanneer hij vertelde een Lincoln te zijn. 'Dus van jou moest ik wegblijven van mijn ouders.'zei ik. Ik was een koppig meisje. Je moest mij niet vertellen om ergens weg te blijven. Dan raakte ik geïntrigeerd en moest er in de buurt komen. Nu was deze jongen zoals eerder verteld ook een jongen met een hele knappe kop.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/20/2019 02:07 PM

Sem
"De lincolns" zei ik tegen haar terwijl ik haar reactie probeerde te pijlen aangezien haar bloedlijn ons haten.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/20/2019 02:06 PM

Cara
Ik keek hem fronsend aan en beet op mijn lip. 'Laten we het erop houden dat ik blij moet zijn dat ik een familie heb.' zei ik. Natuurlijk hield ik van ze, maar ik voelde me soms ook wel gebruikt. Alsof ik alleen maar goed was voor mijn spells en om ons nichtje in leven te houden. 'Ik mag niet klagen.' zei ik en keek naar hem. 'En jij? Welke almachtige familie heeft je geadopteerd?'

Jonesy
Ik hoorde haar thuiskomen en beet op mijn lip. Ze was dus gelukkig niet bij Sem. Die gedachte kalmeerde me al wat, maar ik zou nog steeds niet met haar gaan praten. Al helemaal niet omdat ik dronken was en onze hele woonkamer had gesloopt.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/20/2019 01:57 PM

Sem
Ik grinnikte en keek haar aan "een soort van grote ben geadopteerd." Zei ik tegen haar terwijl ik in haar ogen keek "hoe is het om de machtigste witch van je cofin te zijn?" Vroeg ik toen wijzend naar het feit dat haar familie machtig is. 

Melinda
Ik kwam thuis en niet in de mood. Ik zocht naar een joint om mezelf te kalmeren wat dacht hij wel niet dat ik hem ben.. Rennen naar een andere sibling als we het even oneens zijn. Ik stak de joint aan en zuchte zacht.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/20/2019 01:50 PM

Cara
Ik hoorde nog een stem die kwam vragen of ik oké was. Ik zuchtte even. 'Ja, ik heb volgens mij een lijntje teveel gesnoven.'zei ik en keek vervolgens op. 'Jij weer.'zei ik met een grijnsje. 'Je geeft niet makkelijk op heb ik het idee.'zei ik en beet op mijn lip. 'Blijkbaar moet je een grote zijn, want anders kom je hier niet binnen.' zei ik en leunde tegen het balkon aan.

Jonesy
Ik had inmiddels de halve fles leeg gedronken en Melinda was nog altijd niet thuis. Dar betekende misschien wel dat ze met Sem mee was gegaan en mij letterlijk had genomen. Ik heb altijd beweerd dat ik niet jaloers was en dat ben ik eigenlijk ook nooit echt geweest behalve met Ben, maar als ze er nu vandoor zou gaan met Sem dan vermoord ik die jongen in zijn slaap. No joke.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/19/2019 08:36 PM

Sem
Als ik Cara alleen zie op de balkon neem ik diep adem en loop ik op haar af "alles oke?" Vroeg ik met een glimlach. Melinda had gelijk het was een nieuw begin voor mij en Cara alleen was ze nu met haar echte familie. Ik moest niet denken aan wat Jonesy of de wereld er van vond. Ik wilde met Cara zijn. 

Melinda
Ik keek Sem na en nam diep adem dit betekende dat Sem vast zou settelen in Arkansa. En ik nu met een chagrijn thuis zat die zijn zusje het liefst terug had. Cara was gebroken toen ze bij ons woonde nu is opnieuw begonnen een beter leven in gegaan.. Niet denkend aan het feit dat ze Sem haten en een eeuwige liefde voor hem had.. Het was beter zo.. Geen lincoln naam die de 2 vervloekte. Jonesy was feitelijk de enige Lincoln.. Maar het betekende niet dat ik hem zou achter laten omdat zijn familie me alleen heeft opgezadeld met ongeluk.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/19/2019 08:30 PM

Cara
'Alles oké?'vroeg een meid die naast me kwam staan. Ik opende mijn ogen. 'Ja, ik heb misschien iets teveel gebruikt.' zei ik tegen haar. 'Wil je dat er iemand bij je blijft?' vroeg ze. Ik glimlachte. 'Nee, ik red me wel.  Bedankt.' zei ik en keek haar na terwijl ze naar binnen liep. Ik keek voor me uit en haalde een hand door mijn haar.

Jonesy
Ik schonk me een glas Bourbon in uit het favoriete jaar van Cara en ging op de bank zitten. Misschien was alles wel beter zonder humanity. Dan zou ik Cara niet zo missen. Sem zou me niet zo dwarszitten en Melinda kon dan samen met Sem optrekken. Ze was het vaker met hem eens dan met mij dus wat zou het.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/19/2019 08:21 PM

Sem

Als Melinda tegen me uitvalt hou ik mijn mond.. Zij was wel de laatste waar ik ruzie mee wilde. Als ze met die maatregelen komt kijk ik Paul aan hij sloot zijn ogen en snoof diep "goed maar probeer maar niet haar geheugen terug te krijgen." Melinda knikte en trok me vervolgens mee de menigte uit waarna ze me een klap in me gezicht verkocht." Ben je gek geworden ofzo... Zulke deals maken terwijl je weet dat je niet zonder haar kan.. Sem je zou niet hier zijn geweest als je niet van haar hield." Als ze dat zegt voel ik tranen in mijn ogen "ik heb alles verpest Mel." 

Melinda
Als hij begint te huilen neem ik hem vast "nu is je kans.. Ze mag je misschien vergeten zijn.. Maar nu kan je een betere kant van jezelf laten zien." Zei ik aanmoedigend "wij zijn misschien ons zusje kwijt maar jij niet je lover." Ik wilde dat Sem geen domme keuzes meer maakte voor Cara's sake hij moest nu of nooit zijn verliefdheid voor haar uiten.. Anders zou hij zijn leven met schuld gevoel zitten. Ik hees hem omhoog deed zijn stropdas goed "go talk to her." 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  143  |  144  |  145  |  146  |  147  ...  1581  |  »  |  Last

« Back to previous page