Latest posts
First Page | « | 1 ... 144 | 145 | 146 | 147 | 148 ... 1581 | » | Last
Search found 15809 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 04/19/2019 05:30 PMJonesy
Eenmaal thuis haalde ik alles overhoop. Ik gooide kasten om en trapte dingen stuk. Hoe kon ze nu partij kiezen voor die klootzak? Hij heeft me mijn kleine zusje ontnomen en maakte het hele leven voor meerdere mensen zuur. Ik zou die familie zelf wel uitroeien als ze Cara niet gelukkig konden maken. Alsof zij zou instemmen met een huwelijk dat niet is gekozen door haarzelf.
Cara
Ik had genoeg gedronken en genoeg gesnoven. Mijn wereld was niet meer helemaal realistisch. 'Ik moet even frisse lucht hebben.' zei ik tegen mijn zus en liep naar het balkon dat er was. Ik sloot mijn ogen terwijl ik tegen de rand hing en genoot van alle frisse lucht.
from walkingdead on 04/19/2019 03:43 PMSem
Ik beet op mijn onderlip en keek naar Cara. Ze betekende de wereld voor me Jonesy had in alle opzichte gelijk.. Maar waren we niet zelfzuchtig als we voor onze eigen verlangens kozen? Ik wilde het liefst voor altijd met Cara zijn maar ik kon niet de kans oplopen dat Joshua of vader haar te pakken kreeg ik en Jonesy wisten beide dat we niet tegen die 2 opkonden.
Melinda
Als Jonesy me duidelijk maakt dat ik nu moest gaan kiezen tussen die 2. Snuif ik en voel ik mijn duivel inkicken "goed Cara krijgt haar geheugen niet terug op 1 voorwaard." Zei ik tegen Paul "ze trouwd niet met Kenzo.. Zowel dan ben ik de gene die de bruiloft omste kop zal zetten." Ik keek haar vader aan "en je sluit een contract af met Sem dat wij goeie familie vrienden zullen zijn en we haar regulier mogen zien.. Tenslotte zijn wij de gene met Ron's lichaam.. " Aangezien Sem hier geen deals wist te maken en volledig uit Cara's leven wilde blijven en zichzelf er alleen mee deed." Mel.." Ik keek hem duivels aan "don't Sem you piss me off." "Fine maar die echte Lincoln blijft uit de buurt." Ik knikte "ik kan je niks beloven maar Cara gaat en zal Sem regulier zien punt uit." Het sloeg helemaal nergens op wat Sem nu deed hij was zichzelf aan het verwijderen van Cara.. Maar kon niet zonder haar.
from LostSouls on 04/19/2019 03:29 PMJonesy
Ik schudde mijn hoofd. 'Suit yourself. Maar weet dat als ik niet krijg wat ik wil en Cara de dupe wordt dat jij de prijs betaald.'zei ik tegen de vader van Cara. 'Dan ben ik pas niet te vertrouwen.' zei ik en keek vervolgens pissig naar Melinda en Sem. 'Als je dat vind kun je bij hem blijven.' zei ik tegen Melinda en liep vervolgens weer naar buiten en stapte in mijn Porsche onderweg naar huis.
from walkingdead on 04/19/2019 03:11 PMSem
"Hmmm ik weet niet of ik je kan geloven.. Indeed you have the face of your father." Zei Paul terwijl ik Jonesy aankeek "maar ik maak geen deals meer met de Lincolns... They can't be trusted." Ik zag vanuit mijn ooghoek bodyguards op ons aflopen.
Melinda
"Jones.. Als ze haar herinneringen terug krijgt zal ze alleen maar herinneren hoe veel ze Sem haat.. Ik wil het niet altijd opnemen voor Sem.. Maar hij is ook onze sibling.." Zei ik tegen hem "ik wil Cara ook terug maar hij heeft gelijk she don't belong with us."
from LostSouls on 04/19/2019 02:56 PMJonesy
Ik schudde mijn hoofd. 'I'm nothing like my father.' siste ik naar Sem en wendde me vervolgens naar de vader van Cara. 'Wij Lincolns doen niemand kwaad. Sem deed mensen kwaad. Vader deed mensen kwaad. Ik heb ook mijn periodes gehad. Nu is dat voorbij. Er hoeft niemand dood. Cara niet en de Lincolns niet. We doen gewoon wat we eerder hebben gedaan. We daggeren vader en dan zijn we beide van hem af en dan kan Cara haar geheugen terug krijgen. Een andere deal is vanaf nu ongeldig.'zei ik tegen de twee partijen en keek ze streng aan. 'We zullen Cara niet mee sleuren. Ze kan dan zelf besluiten welke kant ze op wilt.' Ik zuchtte en keek naar ze. 'Ik ben niet van plan om mijn leven op te geven om een mens te zijn.'
from walkingdead on 04/19/2019 02:02 PMSem
"Father took her in to end your bloodline.. Hij zal haar opofferen om ons allemaal in normale mensen te veranderen." Zei ik tegen Jonesy "dat betekend dat iedereen die ooit als een supernaturel dood is gegaan herboren zal worden als mens.. Daalrom zit oom Joshua achter mij en Cara aan." Zei ik "your stupid father adopted us to die.. Elke keer als ik naar je kijk zie ik hem Jonesy.. Dat is waarom ik mijn mond tegen je heb gehouden."
Melinda
Als hij dat zegt zie ik waar dit naartoe loopt "je wilt zegen dat Cara de anker is tussen de mensheid en supernaturels how is that possible?" Vroeg ik toen "Because 2 decades ago your grandfather married a Salmizno witch.. Hun cofin is later gesplitst in 2 delen Cara komt uit de Rosewell cofin hun cofin heeft later wraak genomen op de Lincolns.. Door een kind te maken sterk genoeg om tussen de otherside en de echte wereld te zitten.. We planned on using Cara to destroy the lincolns but we didn't because Ron Lincoln came with the offer to do it himself maar anders zijn bloedlijn zou herboren worden als mens." Zei paul "hij zei tegen ons dat Cara daar niet voor dood hoefde en niemand er onder hoefde te lijden accept him and his family.. We agreed with that op de dag toen Cara 10 werd moest ze de spell doen hij lied to us and took her that same day.. We hebben jaren naar haar gezocht totdat Sem kwam en ons kindje terugbracht." Als hij dat zegt herken ik mijn vader daaruit zo.. Hij zou liegen om te krijgen wat hij wilt hij zou Cara dood laten gaan om zijn eigen bloedlijn van de wereld af te helpen he hated being a half devil and angel he hated everything what killed his sister.
from LostSouls on 04/19/2019 01:39 PMJonesy
Ik merkte dat mijn ogen ook rood werden. 'Don't forget that I am older and there for stronger than you.' siste ik naar Sem. Als Melinda voor me komt staan om mij in toom te houden beet ik mijn kaken op elkaar om niet te flippen. 'Hoe bedoel je dood op haar 20e?'vroeg ik en keek verderop waar ze alle lol van haar leven had.
from walkingdead on 04/19/2019 12:04 PMSem
Ik rol mijn ogen als Jonesy weer de held wil spelen. Paul glimlachte "als jij ook maar 1 keer bemoeid.. Breng je niet alleen jezelf in gevaar maar ook dat van Cara." Zei ik tegen terwijl mijn ogen rood werden "ze zou toch dood gaan op haar 20ste.. Zonder haar cofin leeft ze niet lang."
Melinda
Als Sem dat zegt zucht ik.. Ik merkte nu pas hoe erg geonintresseerd ik was in Cara en Sem zijn research deed over zijn liefste zusje. Ik wist niet eens dat ze zou overlijden op haar 20ste wie of wat haar heeft gebaard." Sem you took all her memories of us.. Why did you that?" Hij keek me aan terwijl ik Jonesy in toom probeerde te houden door voor hem te gaan staan "omdat het niet onze recht was om haar te ontnemen van haar familie." Als hij dat zegt voel ik dat hij schuldgevoel heeft.
from LostSouls on 04/19/2019 11:32 AMJonesy
Ik liep weer binnen en zocht naar Melinda. Ik kreeg het mee wat de man bij hen zei. 'Daar komt niets van in. Cara moet trouwen met iemand waarvan ze houdt en al helemaal niet met dat vieze onderkruipsel.' siste ik tegen de man. 'Ik neem aan dat je haar vader bent en ik weet ook niet welke deal de kakkerlak van een broer van mij met je gemaakt heeft, maar Cara moest hier beter uitkomen. Als ze uitgehuwelijkt wordt is dat niet beter.' zei ik tegen hem en keek hem intimiderend aan. 'Jullie mogen een machtige coffin zijn, maar denk eraan. You're not immortal.'
from walkingdead on 04/19/2019 11:17 AMSem
"Paul" zei ik simpel "ik zie dat ze het goed heeft bij jullie.. Alles loopt op railtjes.. Maar is ze ook beschermd?" Vroeg ik toen terwijl hij nonchalant glimlachte "natuurlijk is ze beschermd straks nog meer want ze word namelijk uitgehuwelijkd aan een sterke cofin leader." Als hij dat zegt voel ik mijn hart in verschillende stukjes breken maar liet ik het niet zien "zolang ze maar gelukkig is he."
Melinda
Als hij dat zegt kijk ik Sem aan die alles voor een korreltje zout neemt." Is er mee eens wie is die guy eigenlijk?" Vroeg ik toen "Kenzo Marisati" als hij die naam uitspreekt.. En het me bekend voor komt frons ik.

Reply