Latest posts

First Page  |  «  |  1  ...  145  |  146  |  147  |  148  |  149  ...  1581  |  »  |  Last Search found 15809 matches:

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/19/2019 11:12 AM

Cara
Eenmaal op het toilet werkte ik mijn make up wat bij en keek mezelf aan. Op dit soort momenten voelde ik altijd een bepaald gemis wat ik nooit heb kunnen plaatsen. Misschien kwam dat wel door het ongeluk dat mijn ouders zeiden dat ik gehad had. Ik kon me niks meer herinneren van mijn leven voor die 4 maanden geleden. Ik kon mij niet eens letsel herinneren. Ik schudde mijn hoofd en liep vervolgens terug de zaal in. Als ik een jongen tegen kwam waar ik mee geshoot had afgelopen week voor Guess bleef ik er even mee kletsen.

Jonesy
Eenmaal buiten leunde ik tegen mijn auto en stak een joint op. De frisse lucht had ik wel even nodig. Cara is altijd mijn favoriete zusje geweest omdat ik Melinda nooit als mijn zusje zag. Zij was mijn lover. Ik snap niet waarom Sem dit gedaan heeft. Ze paste prima bij ons. Ze had ook bij ons kunnen blijven en haar familie ontmoeten. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/19/2019 11:00 AM

Sem
Als Jonesy boos op me af komt en mijn glas uit mijn handen slaat zucht ik." Je weet dat ze niet bij ons thuis hord" Ik nam diep adem en had Melinda het al verteldd.. Hoe vader Cara had ontnomen van haar familie.. Als ik niet zo graag een zusje wilde was het ook niet gebeurt. 

Melinda
Ik horde wat Jonesy zei tegen Sem en liep op Sem af." Dus dit is haar nieuwe leven.. She quit the same person but without us.." Ik nam diep adem en keek hoe ze met iedereen danste "weet je als ze ooit onze hulp nodig heeft weet haar familie ons te vinden." Ik nam een nipje van mijn wijnglas terwijl een fotograaf ons vroeg om te poseren ik ging goed tegen Sem aan staan "miss Lincoln en mister Lincoln." Horde we op een gegeven moment een oude man zeggen "you two used to be involved with my daughter." Zijn ogen gleden naar Cara terwijl zijn blik me niet beviel op de 1 of andere mannier.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/19/2019 12:11 AM

Jonesy
Ik bekeek Cara en fronste. Ik liep op haar af. 'Car, are you okay?' vroeg ik. Ze draaide zich naar me om en keek me fronsend aan. 'Ik voel me prima, en wie mag jij wel niet zijn?' zei ze. Ik fronste. 'I'm your brother. Jonesy. It's me Cara.' Ze keek me nog altijd fronsend aan. 'Ik heb maar een broer en dat ben jij niet.' zei ze en draaide zich weer om. Al snel had ik in de gaten wat er gaande was. Ik zag Sem en sloeg zijn glas uit zijn handen. 'Ik weet niet hoe je aan de magie bent gekomen om haar Melinda en mij te laten vergeten, maar ik vertel je hierbij dat ik nog niet klaar met je ben.' siste ik en verliet het feest. 

Cara
Ik liet het rare gesprek met de jongen achter mij en ging maar gewoon verder met dansen. Als de jongen kwam met mijn cosmopolitan nam ik deze aan en wuifde hem weg. 'Ik moet even naar het toilet.' zei ik tegen Alexi en liep snel naar de toiletten toe terwijl ik mijn drankje op dronk.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/19/2019 12:02 AM

Melinda
Ik kwam aan en wel gedressed "Melinda Lincoln." Zei ik toen "je bent al de 3e vandaag welkom." Ik grijnsde en zag algauw Sem loerend naar Cara.

Sem
Ik liep met een glas whiskey tussen de menigte en zag Alexi.. Die haar zus in bedwang probeerde te houden. Ik zag op een gegeven moment Jonesy en wilde zien hoeveel hij zichzelf voorschut ging zetten. Cara kwam niet terug en dat moest hij na vandaag accepteren.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/18/2019 11:52 PM

Cara
Ik had mijn armen om een leuke jongen geslagen tijdens het dansen en was me niet meer bewust van mijn omgeving. 'Wil je ook iets te drinken?' vroeg hij me. Ik grijnsde. 'Doe maar een cosmopolitan.' zei ik en trok Alexi naar me toe. 'Zou je niet wat minderen?'vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd. 'Neem ook wat.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip.

Jonesy
Ik kwam na een uurtje rijden aan en vertelde mijn naam. 'Jonesy Lincoln.'zei ik en keek de man doordringend aan. 'Welkom meneer Lincoln.'zei hij. Ik liep binnen en scande de kamer. Van verderop zag ik Cara. Ze leek totaal niks veranderd. Nog altijd een feestbeest.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/18/2019 11:39 PM

Melinda
Ik kwam thuis en zag in de keuken een briefje -ik ben naar Arkansa Cara is daar X Joney- Ik nam diep adem.. Dat betekende dat ik me in een jurk moest hijzen en toch maar naar dat achterlijke feest moest gaan.

Sem
Ik had een smoking aangetrokken en liep het gebouw binnen "naam?" Zei de bodyguard "Sem Lincoln" hij hoefde niet eens op de lijst te kijken en gaf me een knik." Welkom" als ik een druk feest binnen kom en al die nep elite zag grijns ik.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/18/2019 11:26 PM

Jonesy
Nadat hij dat zei belde ik werk af. Dit was even een beetje belangrijker dan de garage. Ik zuchtte en at snel wat voor ik een briefje schreef voor Melinda als ze thuis kwam. Ik zou waarschijnlijk niet lang blijven. Ik had Cara zo overtuigd dat ze bij ons hoorde. Ik kleedde me om in een goede outfit zodat ik zou blenden. Ik stapte vervolgens in de auto en reed naar Arkansas. 

Cara
Ik danste mee op de muziek en had een lijntje gesnoven. Ik voelde me op dit moment het gelukkigst. Ik hoefde me even niet druk te maken om paparazzi of mijn nicht. Gewoon mijn leven leiden. Lekker los gaan met drugs, drank en mannen zonder dat het overal in de roddelbladen staat.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/18/2019 11:17 PM

Sem
"Omdat ze niet meer de Cara is die je kent." Ik keek hem aan "vanavond is een feest voor bekende supernaturels.. Vader is uitgenodigd maar aangezien wij de kinderen zijn hebben we free pass." Ik keek hem kort aan en zou sowieso gaan "als je daar bent zal je zien waarom Cara hier nooit gelukkig zal zijn." Ik verliet de mansion en stapte in mijn auto.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/18/2019 10:37 PM

Jonesy
Als hij dat zomaar even dropt sneed ik in mijn vinger. Het genas gelukkig meteen. 'Ho ho, wacht even.' zei ik tegen hem als hij weg loopt. 'Wat doet ze in Arkansas? Waarom is ze niet terug gekomen als jij haar niet vast houdt?' vroeg ik hem en keek hem doordringend aan.

Cara
Ik had me helemaal goed opgemaakt en klaar gemaakt voor het feestje en liep het gebouw naar binnen. De lift bracht ons naar de bovenste verdieping van het grote gebouw. Eenmaal binnen bruisde het al van de mensen. Ik zag mijn zus verderop staan en liep naar haar toe. Ze was niet bekend, maar onze familie bestonden uit belangrijke witches. Dit feest was ook voor belangrijke supernaturals.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/18/2019 08:33 AM

Sem
Ik stak een sigaret op en schudde mijn hoofd "she is in Arkansa." Ik verliet de keuken en hoopte dat hij hiermee genoeg wist. Al leek het me sterk dat Cara uberhaupt intresse in hen ging tonen als hij haar eenmaal vond. She don't know none of us. Ik keek op mijn telefoon en zag dat ze op 1 of andere randebielen feest was.. Eentje voor rijke mensen. Ik had mijn diploma gehaald maar het enige wat ik deed is mijn vaders fortuin opmaken aan drank en drugs. 

Melinda
"You doing a great job Jacky." Zei ik tegen 1 van mijn leerlingen die net pas heeft leren schrijven.  Ik keek even naar buiten en had misschien iets meer begrip voor Jonesy's pijn moeten tonen. Het was ons zusje ja.. Ik miste haar arrogante aanwezigheid wel is." Juf Mel wanneer komt u man weer laten zien hoe hij auto's maakt?" Ik keek op bij het horen van dat en vond het nog steeds grappig dat ze Jonesy mijn man noemde." Snel genoeg hij is jullie niet vergeten hoor" zei ik met een glimlachje.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  145  |  146  |  147  |  148  |  149  ...  1581  |  »  |  Last

« Back to previous page