Latest posts
First Page | « | 1 ... 146 | 147 | 148 | 149 | 150 ... 1581 | » | Last
Search found 15809 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 04/17/2019 11:10 PMJonesy
Ik haalde diep adem als hij begon met praten. 'Prima.' zei ik en smeerde gewoon mijn brood verder. 'Op zoek naar een nieuwe bezigheid?' vroeg ik. Hij had er zeker genoeg van om Cara te kwellen. Ik kon hem in mijn buurt gewoon niet hendelen. Ook het feit dat Melinda meer wist dan ik kon ik niet verdragen.
from walkingdead on 04/17/2019 10:56 PMSem
Ik keek hoe Jonesy een broodje smeerde. En kwam toen overeind "hoe is het werken in een garage?" Vrieg ik terwijl Mel al naar werk was gegaan. En het tijd werd dat ik met mijn broer moest praten kver Cara.
from LostSouls on 04/17/2019 08:41 PMCara
Ik had me aangekleed en trok mijn hakken aan voor ik de deur uit ging. Ik zou gaan lunchen met een goede vriend van me. Vanavond was er een groot feest in de stad waar alleen de belangrijke mensen binnen kwamen. Er zou een zwembad zijn, alcohol, drugs. Ik hield wel van een feestje. Bij die dingen waren er binnen ook geen paparazzi's dus ik kon doen wat ik wou.
Jonesy
Ik werd wakker en merkte dat ik alleen in bed lag. Ik had ook erg onrustig geslapen viel me op. Ik liep naar beneden naar de keuken om wat te gaan eten en rolde mijn ogen als Sem in de keuken stond. Ik negeerde hem en smeerde wat brood om te eten en om mee te nemen naar de garage.
from walkingdead on 04/17/2019 07:39 PMMelinda
Als hij dat zegt zucht ik zacht.. Bedankt Sem en Cara. Ik liep even naar mijn eigen kamer waar ik al 2 maanden niet in was geweest. Al die tijd had ik bij Jonesy geslapen en geneukt om expleciet te zijn. Onze familie was niet meer zoals vroeger.. Vroeger gingen we met de familie op vakantie vlogen Cara en Sem elkaar in de haren.. Vroeger was alles beter.
Sem
De volgende dag zat ik in de keuken Jonesy kwam binnenvallen. Maar zoals altijd negeerde we elkaar. De relatie met mijn broer was erg slecht vanwege Cara.. Melinda zat er niet mee en dat kon ik zien vooral hoe ze een duivel nu is.
from LostSouls on 04/17/2019 05:16 PMJonesy
'Na alles wat hij gedaan heeft en jij vertrouwd hem. Het is toevallig wel mijn zusje wat weg is. Wie weet wat hij met haar gedaan heeft.' zei ik en zuchtte. 'Ik ga naar bed. Ik heb morgen nog genoeg te doen.' zei ik maar om me er verder niet meer mee bezig te houden.
from walkingdead on 04/17/2019 02:06 PMMelinda
Ik nam diep adem "zijn humanity staat niet meer uit.. Ik weet niet waar hij mee bezig is maar het zal wel goed zitten" ik nam een ben en jerry uit de vries kist. En keek Jonesy aan "je hebt me beloofd dat je er niet al te veel mee zal bemoeien." Zei ik tegen hem volgens Sem was Cara in orde maar al wist ik dat hij niet de gene is om keuzes voor Cara te maken.
from LostSouls on 04/17/2019 11:36 AMJonesy
Ik wou eigenlijk achter hem aan gaan en hem een klap verkopen maar ik hield me in. Ik haalde even diep adem en wendde mij vervolgens tot Melinda. 'Waarom help je hem?' vroeg ik haar en beet mijn kaken op elkaar.
from walkingdead on 04/17/2019 01:26 AMSem
"Shut up Jonesy like you know shit about me and her." Ik bedankt e Melinda met een knik "Bedankt" en liep vervolgens naar mijn kamer.
Melinda
"Guys.." Maar vpor ik het wist was Sem er ookal snel klaar mee. Ik nam diep adem en zuchtte.
from LostSouls on 04/17/2019 01:21 AMJonesy
Ik was bezig met het maken van iets kleins te eten als ik in de woonkamer Sem en Melinda hoorde. Ik liep ernaartoe en zag de dagger. 'Help je hem nou serieus? Heb je Cara al niet genoeg aangedaan?' vroeg ik hem pissig en keek hem met rode ogen aan van woede. 'Ze heeft zichzelf afgemaakt door jou? Dat jij nog met jezelf kan leven.' siste ik.
from walkingdead on 04/17/2019 01:16 AMSem
Als ik hoor dat het oorlogsgebied veilig was gesteld kom ik eindelijk naar beneden. Waar ik Melinda aantref in haar pyjama en Jonesy in de keuken." Heb je al dat ene geregeld wat ik je vroeg?" Vroeg ik Melinda.
Melinda
Als ik Sem hoor kijk ik op "ook leuk om jou weer te zien Sem." Ik kwam overeind en pakte het ene wat hij vroeg.. Het was een dagger gemaakt om iemand dood te maken.. Zelfs een inmortal one "beloof me dat je het alleen gebruikt.. Voor hem " zei ik met een knik.

Reply