Latest posts
First Page | « | 1 ... 147 | 148 | 149 | 150 | 151 ... 1581 | » | Last
Search found 15809 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 04/17/2019 01:11 AMJonesy
Ik grijnsde en liet mijn tong doen waar die het beste in was. Ik streelde ondertussen over haar borsten en kneep er wat in. Ze smaakte heerlijk zoals altijd. Ik wou haar alleen maar meer en meer. Er zou echt nooit een tijd komen dat ik genoeg van haar had.
Cara
Ik kwam in de kamer van Olivia waar ik haar op bed zag liggen. Tot nu toe heb ik de vloek kunnen beperken tot alleen haar hand. Ik streelde door haar haar. 'Het gaat weer even veel energie vergen van ons beiden oké? Maar je gaat je beter voelen zoals altijd.' zei ik geruststellend en nam haar hand vast. Ik sprak de spell uit en sloot mijn ogen. Ik merkte dat de energie levels wat minder werden. Als ik klaar was merkte ik dat ze zich iets beter voelde. 'Thanks Car.' zei ze. Ik grijnsde. 'Altijd toch.' Ik haalde diep adem en dacht weer aan die jongen. Ik kon mijn vinger niet plaatsen erop dat hij me bekend voor kwam.
from walkingdead on 04/17/2019 01:00 AMSem
Als ik hoor wat Jonesy tegen Melinda zegt vanuit de keuken cringe ik. Ik liep naar boven richting mijn kamer en liep langs die van Cara. Niemand kwam daar binnen totdat ze terug was.. Maar ze zou niet meer terug komen ze had een happy familie om al haar aandacht aan te geven. Ik keek op mijn instagram en scrolde wat door haar instagram "i wish you where here."
Melinda
"I beg youu to eat me" zei ik overgeil tegen hem ik nam zijn kin vast en lijden hem naar mijn vriendin. Als ik nat genoeg was zou hij me alle kanten laten zien van de keuken. Uit elkaar trekken was hij namelijk goed in.
from LostSouls on 04/17/2019 12:51 AMJonesy
Ik grijnsde als ze het plagen niet meer aan kon. 'Beg me to stop.' zei ik met een grijns en drukte een zuigzoentje in haar dij. Ik hoorde Sem thuis komen maar liet dat absoluut de pret niet bederven. Die jongen kon me door de grond zakken. Voor wat hij Cara had aangedaan en waar hij deze familie door had gesleept zou ik hem nooit vergeven.
Cara
De jongen bleef door mijn hoofd spoken. Als ik thuis kwam gooide ik de sleutels op het dressior in de entrance hall en keek op als mijn broer vanuit de woonkamer kwam. 'Weer terug?' vroeg hij. Ik glimlachte en drukte een kus op zijn wang als begroeting. 'Het was maar een portfolio shoot.'zei ik tegen hem. 'Nog iets gemist? Hoe is het met Olivia?' vroeg ik. Olivia was onze nicht die een vloek had die door haar lichaam reisde als een ziekte. 'Het is weer verspreid. We hebben je echt even nodig.'zei ik. Ik knikte en liep alvast naar boven.
from walkingdead on 04/17/2019 12:22 AMSem
"What.. Wait" maar voor ik het wist ree ze weg in haar dure bentley. Ik nam diep adem en keek naar Sally "temminste heb ik jou." Ik stapte op mijn motor en ging maar terug naar huis. Hoppelijk trof ik Melinda en Jonesy niet aan.. Die 2 hadden volledig schijt aan waar ze seks hebben in het huis. Sinds dat Melinda een duivel was geworden.. Was ze precies als Jonesy carefree en allday bezig met seks. Ik kwam aan op de parking lot van de mansion
Melinda
Als hij me teast bijt ik op mijn onderlip "babe stop teasing me." Zei ik me met een pruillipje. Terwijl ik door zijn haar ging en in zijn mooie ogen keek. Ik horde Sem thuis komen en hoopte niwt dat hij de keuken in zou lopen.
from LostSouls on 04/17/2019 12:14 AMJonesy
Ik grijnsde en legde haar met haar rug over de keukentafel. Ik deed mijn hemd uit en stond alleen nog met een overal waarvan de armen waren vastgeknoopt om mijn middel. Ik liet met mijn lippen vanaf haar enkel naar haar dij een spoor van kusjes achter en begon haar vervolgens te teasen bij haar vriendin. Net langs de plekjes waar ik wist dat ze mijn tong en lippen wou hebben.
Cara
Ik bekeek hem grondig. 'Met alleen goede looks kom je er niet. Je hebt een betere pitch nodig.' zei ik tegen hem en knipoogde waarna ik in mijn Bentley stapte en wegreed richting huis. Ik zat nu al 4 maanden in deze wereld en kon zeggen dat ik het gemaakt had. Ik wist meteen wanneer iemand over zoiets loog. Die jongen had geen Agency. Al had ik hem graag onder andere omstandigheden mijn nummer gegeven.
from walkingdead on 04/17/2019 12:08 AMMelinda
Als hij al snel handeld zoen ik grijnzend met hem mee." I promise" als ik uiteindelijk in de keuken beland op de keukentafel grijns ik." Fuck me up babe" zei ik grijnzend zodat ik straks heerlijk kon slapen en morgen goed kon functioneren voor de klas. Ik was blij dat ik het goed had met mijn Joney.
Sem
Als ze vraagt of ik een fan ben bijt ik op mijn onderlip "nee... Maar.. Ik zou je wel willen scouten.. Voor mijn agency" loog ik terwijl ik naar haar keek. Het was nogsteeds raar dat ze niet wist wie ik was ik miste mijn Cara.
from LostSouls on 04/16/2019 11:53 PMJonesy
Als ik Melinda naakt van de trap af zag komen lopen had dat meteen een reactie op mij. Ik beet op mijn lichaam. 'Fuck Melinda!'zei ik terwijl ik haar helemaal uit elkaar wou trekken. Ik liep op haar af en tilde haar op met beide benen aan een kant van mijn lichaam. Mijn lippen wellustig tegen de hare. 'Promise me that you'll never stop surprising me like this.'zei ik met een grijnsje en liep met haar naar de keuken die het dichtst bij was.
Cara
Net als ik wil instappen hoorde ik mijn naam. 'Niet moeilijk te raden met mijn gezicht op alle bussen en gebouwen hier in de stad.' zei ik tegen hem en fronste. 'Ben je een fan?' vroeg ik en sloeg de auto deur weer dicht en keek hem aan terwijl ik tegen de auto leunde. Er was iets aan hem dat mij heel erg aantrok, maar ik probeerde het te negeren. Ik had geen tijd voor jongens. Op one night stands na. Zelfs daar moest ik mee oppassen voor ik in een of ander roddelblad stond.
from walkingdead on 04/16/2019 11:37 PMSem
Als ik Cara's stem hoor voor een split second. Gaat mijn hart te keer nog sneller dan dat het normaal klopte als ik haar zag. Ik keek haar na naar buiten.. Het was weer de 1ste keer in 2 weken dat ik haar zag. Ik ben bijna naar al haar shows geweest. Ik kon haar nogsteeds niet loslaten.. Maar ik moest het wel loslaten. Ik liep haar achterna en dacht aan Jonesy en Melinda.. Jonesy haten mij na het veraad dat ik had gepleegd Melinda vond me maar vaag omdat ze dacht dat ik Cara kidnapped had. Maar temminste geloofde ze dat ze ergens anders beter af is. Vooral met oom Joshua die op me hielen zat "you Cara right?" Zei ik tegen Cara terwijl ik haar aankeek en ze vast wel moest denken.. Wat moet deze totale vreemde van me?
Melinda
Ik was net klaar met douchen en liep naakt naar beneden." Net op tijd voor je o zo vermoeiende vriendin die heel veel zin heeft in je." Zei ik met een glimlachje terwijl ik naar hem keek hij was echt lekker.. Nu ik geen mens was voelde seks zoveel beter en was ik minder op mijn hoede.
from LostSouls on 04/16/2019 11:26 PMJonesy
'U kunt de auto komende woensdag weer ophalen.'zei ik terwijl ik aan mijn witte hemd het smeer afveegde. Ik nam de sleutel van de auto aan van de vrouw en keek hoe ze in de auto van waarschijnlijk haar man wegreed. Ik zuchtte en hing in mijn kantoor de sleutel in het sleutel kastje. 'Jongens, ik zie jullie morgen.'zei ik terwijl ik zelf klaar was met mijn dienst en liep naar mijn eigen witte Bentley sportauto. Ik werkte niet in de garage om geld te verdienen, maar om mijn leven nog een beetje normaal te laten lijken. Ik reed naar huis waar ik zag dat Melinda thuis moest zijn. Ik parkeerde mijn auto naast de hare en liep naar binnen. 'Babe, I'm home!' riep ik met een grijnsje.
Cara
Verveeld kwam ik uit de shoot en liep naar mijn kleedkamer. Het was een normale shoot vanuit het agency om mijn portfolio uit te breiden. Nu ik mijn familie had gevonden was mijn leven wel op de rails. Alles voor die tijd was dan ook een groot zwart gat. Ik probeerde er vooral niet te veel mee bezig te zijn. Ik kleedde mij om en paradeerde op mijn hakken door het gebouw. Ik was hun topmodel. Hun oogappel. Het gezicht van hun agency. Als ik beneden kwam liep ik naar de receptie waar de receptioniste zat. 'Ik ben er weer vandoor. Alle belletjes kun je doorverbinden naar Linda. Zij beoordeeld de aanbieders.'zei ik en keek heel kort naar de jongen die er stond. Hij had wel iets bekends. Zeker iets heel knaps, maar ook daar besteedde ik niet teveel aandacht aan. Ik liep naar buiten waar mijn grijze Porsche stond. Ik keek kort op mijn telefoon waar ik een bericht had van mijn broer en halfzus uit een groepsapp. - Ik ben nu klaar en kom naar huis X - stuurde ik.
from walkingdead on 04/16/2019 11:15 PM4 maanden later
Melinda
Jonesy en ik waren de laatste 2 in huizen lincoln. We hadden beide onze diploma's gehaald ik werkte als kinderjuf op een opvang voor weeskinderen en probeerde mijn duivel in toom te houden. Jonesy werkte in een garage de seks was 10 keer beter geworden en alles liep goed voor ons. Behalve dat Sem om de haverklap verdween en alleen met mij wilde praten maar hij zei geen woord over Cara wat Jonesy kwaad maakte.
Sem
"Werkt ze vandaag of niet?" Vroeg ik aan de receptie terwijl ik het over de geweldige Cara Roswell had. 1ste rang model van Arkansa "ze heeft een afspraak bij gucci maandag loopt ze de catwalk van Prada.. Bent u een fan?" Vroeg de reciopnist terwijl ze al naar de bewaker keek "no love.. I am her brother."

Reply