Latest posts
First Page | « | 1 ... 1491 | 1492 | 1493 | 1494 | 1495 ... 1581 | » | Last
Search found 15809 matches:
Re: Klein ideetje
from AestheticRain on 05/18/2015 07:04 PMDat kan wel, maar ik zou ook een special boxje kunnen maken voor de orpg's.
''In the end, we only regret the chances we didn't take.''
Klein ideetje
from Sophie on 05/18/2015 06:59 PMAls je op de homepage bent en je kijkt bij forumberichten, zie je vaak alleen maar orpg's. Dat vind ik jammer omdat je dan niet snel op topics kunt reageren die bedoelt zijn om op te reageren (als je begrijpt wat ik bedoel). Mijn idee/vraag was of het misschien mogelijk is dat topics bij het onderwerp Rollenspellen niet meer op de homepage verschijnen.
Als je het er niet mee eens bent vertel het dan (:
x

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. ![]()
Re: COMPETITIE: Moderators {Binnenkort!}
from blame on 05/18/2015 06:40 PMGaaf! Ook ontzettend leuk dat je ook badges die hebt toegevoegd. Heeft toch weer een toegevoegde waarde aan de site, haha. :)
Druifje
from KatnissEverlark on 05/18/2015 06:20 PMIk ben benieuwd 

from AestheticRain on 05/18/2015 06:03 PMZe zullen niet al te sterk zijn, hoor. :)
from Shorsep on 05/18/2015 06:01 PMNice, ben benieuwd naar de eisen c:

Re: Ik ga het er gewoon uitgooien..
from TattooedHeart. on 05/18/2015 06:00 PMVoor Quarintox: Ja, ik hoop echt dat ik niet zwnager ben. M'n hele leven kan zomaar ineens veranderen. Ik ben zelf nog een kind om het zo maar te zeggen. En m'n ouders zouden me vermoorden denk ik. Ze heeft het altijd zo gezegd als ik zwanger ben, dat ze me uit huis zet. Ja dat zei hij ook. Hij zei dat hij me altijd even graag zal zien enzo en dat we er samen wel doorheen komen, en daar haal ik ook heel wat steun uit eigenlijk.
Voor Season: Ja, ik vind het maar normaal dat ik hem ook vertel wat er aan de hand is, we zijn tenslotte met twee die er verantwoordelijk zouden zijn. Ja, het is heel lief van hem, dat vind ik ook. (:
Voor KatnissEverlark: Ik hoop het ook.
Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.
from AestheticRain on 05/18/2015 05:57 PMGoed dat je dat doet, ik hoop voor jou het beste en als je zwanger bent, wat echt een kleine kans is van doogseks 9dat was het toch) dan denk ik wel je dat je vriend je er doorheen helpt met de goede beslissing(en).
Season
from Season on 05/18/2015 05:55 PMGoed van je dat je hem er gewoon over inlicht, veel meiden zouden dat waarschijnlijk niet durven. En natuurlijk superlief van hem dat hij je steunt en zelfs met je meegaat!! ♡

Reply