Latest posts
First Page | « | 1 ... 1496 | 1497 | 1498 | 1499 | 1500 ... 1581 | » | Last
Search found 15809 matches:
Re: Idee: bloggers (?)
from Shorsep on 05/17/2015 05:37 PMHmm, ik zou het ook wel leuk vinden om zo nu en dan iets neer te zetten! 

Re: idee: model
from Shorsep on 05/17/2015 05:30 PMhaha, zou wel leuk zijn 
En meiden hier zijn creatief genoeg, je zou er een wedstrijd van kunnen maken wie het leukste 'basis' voor een poppetje kan maken! 

Season
Re: black out (14/15+)
from Season on 05/17/2015 03:43 PMOh, heftig! Uhm, misschien kun je erover praten met mensen die daar ook waren? Wellicht weten zij nog wat er is gebeurd. Verder heb ik geen idee wat je zou kunnen doen. Het is lastig omdat je zelf ook niet weet wat er gebeurd is.
Het lijkt me wel verstandig om je ouders niet ongerust of boos te maken zolang jijzelf nog geen poging hebt gedaan om meer informatie te krijgen.
Kitten
WINNAARS: Shizz Art Competitie.
from AestheticRain on 05/17/2015 02:45 PMAls eerst ga ik mijn excuses aanbieden voor het lange wachten. Ik ben echt heel ziek geweest, dus ik had gewoon geen puf om die aantal tekeningen te bekijken. Het waren er maar een paar, maar toch. Ook is de TDS pagina lang niet geupdated. Het spijt me allemaal heel erg dus jullie mogen ALLEMAAL wat op de TDS pagina schrijven, je artikel dus EN je krijgt iets meer coins. Maar dit zijn de uiteindelijke winnaars:
1: Sophie
Jij krijgt 7.000 coins en je mag een artikel schrijven op de TDS pagina!
2: Kitten
Jij krijgt 6.000 coins en je mag een artikel schrijven op de TDS pagina!
3: frouke
Jij krijgt 4.000 coins en je mag een artikel schrijven op de TDS pagina!
Veel plezier met de prijzen en bedankt voor het meedoen!
De prijzen worden naar jullie toegestuurd en jullie krijgen een mail met verdere informatie over je artikel.
Liefs,
''In the end, we only regret the chances we didn't take.''
Re: Idee: overzichtelijker
from AestheticRain on 05/17/2015 01:13 PMHet klopt wat je zegt, er is niet heel veel aan aan te passen. Helaas..
''In the end, we only regret the chances we didn't take.''
mint
Re: Idee: overzichtelijker
from mint on 05/17/2015 01:11 PMHmm ja ik denk dat je er eigenlijk wat aan moet wennen, dit is een gratis site dus veel kan je er niet aan aanpassen :c
Idee: overzichtelijker
from AmareDiligite. on 05/17/2015 01:08 PMHoi! Mijn naam is Esra,
ik ben nieuw hier en ik vind het al super leuk! Maar, is het handig om het iéts overzichtelijker te maken? Ik bedoel maar, het is best lastig op het topic om weer naar een andere pagina te gaan, vroeger op gSm ging dat vanzelf!
Het zijn kleine dingetjes dat het hier weer makkelijker in gebruik maakt!!
Liefs

Reply