Latest posts

First Page  |  «  |  1  ...  148  |  149  |  150  |  151  |  152  ...  1581  |  »  |  Last Search found 15809 matches:

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/16/2019 10:55 PM

Cara
Ik voelde een stroomschokje door mijn hoofd gaan en keek vervolgens op. Ik wist op dit moment even niets. Ik wist alleen mijn naam en dat ik een witch was. Ik kwam van de tafel af en keek om me heen. 'Wat doe ik hier? Wie zijn jullie?' vroeg ik en keek naar de meid die er stond. 'Ik ben Alexi. Je halfzus.'zei ze. Ik glimlachte zwakjes. 'Hoe kom je daar nu weer bij? Ik...' zei ik en wou eigenlijk over iets beginnen maar wist niet wat. 'Volgens mij heb ik geen familie?' zei ik verward.

Jonesy
Ik keek hem na en draaide me naar Melinda. 'Ik weet het ook allemaal niet meer. Laat Joshua er maar mee dealen.' zei ik tegen haar en trok haar tegen me aan. 'Ik dacht dat ik je kwijt was.'zei ik en drukte een kus in haar haar. 'Hoe voel je je?' Ik nam haar hoofd in mijn handen en keek in haar ogen. Ik kon aan haar energie voelen dat ze ook een duivel was nu. Al beviel het me niet. Ik worstelde iedere dag nog met de woede te beheersen dat een duivel zijn met zich mee bracht. Gelukkig was ik goed in het beheersen. Tot het moment dat ik de controle verloor.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/16/2019 10:43 PM

Sem
Als Cara wakker word als haar oude zelf maar Alexi haar geheugen al snel wist. Zucht ik.." Ik heb even adem nodig" ik liep naar buiten. Dit zou ik voot de rest van mijn leven regretten. Cara was mijn soulmate.. En dat ik nu verwijderd van haar zou zijn en een totale stranger.. Deed me zeer.

Melinda
Onze oom verdween zonder wat te zeggen.. Terwijl ik me omdraaide naar Jonesy." Ik weet echt miet waar Sem mee bezig is.." Zei ik tegen hem terwijl ik me machtig voelde en me heel erg aangetrokken voelde tot Jonesy.. Ik was al aangetrokken tot hem maar nu voelde het intenser net alsof ik op dezelfdw lvl als hem ben.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/16/2019 08:44 PM

Jonesy
Ik keek hoe vader langzaam grijs wegtrok en kwam overeind. Hoe kwam oom Joshua nu weer hier. Ik haalde diep adem en beet op mijn lip. 'Toen vader verscheen zijn ze beide gevlucht. Geen idee waarnaartoe, maar Cara heeft Sem terug kunnen halen en daar tante Emilia gezien.' zei ik tegen hem. 'Ze wilt niet terug.'

Cara
Ik beet op mijn lip en voelde tranen langs mijn wangen rollen. Dit zou de laatste keer zijn dat ik Sem zou zien en zou herkennen als ik goed raadde wat hij van plan was. Ik merkte dat mijn bereik aan The Otherside zwakker werd. Ik greep naar mijn eigen lichaam en werd hier met een diepe adem haling in wakker. Ik kon me niets herinneren van The Other Side en keek op me heen. 'Waar ben ik?' vroeg ik en keek naar Sem. 'Sem, You killed me!!' schreeuwde ik en voelde hoe de meid achter me haar middelvingers op mijn slapen plaatste. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/16/2019 07:20 PM

Ron
Ik glimlachte zwak maar ongezien "i wish you both goodluck my children." Voor ik het wist voelde ik Joshua een dagger in me stoppen "bring her back.. Ron!" Zei hij met rode ogen terwijl ik grijnsde "Emilia is not coming back.. Because she don't love you Joshua." Voor ik het wist trok ik grijs weg en was ik in mijn eigen prison.

Melinda
Als oom Joshua komt binnen gevallen en Ron bedreigd.. Wist ik dat vader een feud had gecreeerd met both mom and uncle Joshua. Ik hielp Jonesy overeind en keek naar oom Joshua die er niet bepaald vrolijk uit zag "waar zijn Sem en Cara?" 

Sem
De cofin begon met een spell terwijl Jack binnen kwam gelopen." Weet je zeker dat je dit doet Sem?" Ik knikte "alles om haar en mijn tante te beschermen." Oom Joshua mocht Cara niet vinden ze was niet veilig thuis hier kon ze opgroeien tot de leider van haar eigen cofin. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/16/2019 06:47 PM

Jonesy
Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. 'Jij bent degene die ze drijft naar het uitzetten van hun switch.' zei ik tegen hem en keek op als Melinda wakker wordt. Als ze gelukkig niet echt veranderd is en mij niet haatte zoals vader zei haalde ik opgelucht adem. 'You can torture us all you want, but the only thing you'll achieve is making sure Sem makes that big of a pack. Make Cara lose herself and make us love eachother more than before.'zei ik tegen hem. Er was niets wat hij kon doen dat mijn liefde voor Melinda weg zou nemen. Zelfs als mijn switch uit stond dan had ik alsnog een zwak voor haar.

Cara
Ik zat vast aan The Other Side. Wetende dat ik me niets zou herinneren van mijn tijd hier als ik terug werd gebracht. Ik wou schreeuwen dat hij me niet zomaar achter moest laten. Ik kon alles zien, maar niets inbrengen, niemand aanraken en niemand wat vertellen. Ik bekeek de mensen die blijkbaar mijn echte familie waren en fronste. Waarom hebben ze mij nooit eerder gezocht? Waarom hielpen ze me nu pas, terwijl ze blijkbaar sterk genoeg waren om mij bij vader weg te halen?

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/16/2019 08:50 AM

Ron

"Ik heb ze binnen gehaald om ze voor zichzelf te beschermen Jonesy." Ik dacht aan Scott en Emilia die ik was verloren." Mensen zoals je broer en zussen zijn geboren om vervolgens dood te gaan Jonesy.. Bijvoorbeeld je zus Cara she is capable of killing a entire cofin en Sem als hij zijn humanity uit heeft.. Word het een tiran die een heel leger aan wolven kan maken.. En Melinda had vroeger kanker stage 10 achter gelaten door haar ouders om dood te gaan." Ik keek naar haar en vervolgens naar Jonesy "ze is de enige die ik heb geadopteerd omdat ik een zwak hart momentje had." Ik dacht aan de tijd dat ik een doktor was toen ik Jonesy een betere versie van ons ras wilde laten zien.. Ik wilde beter zijn dan mijn voorgangers.. Dan mijn vader die een kind met mijn moeder had gebaard en vervolgens trouwde met een ander." People like us zijn meestal de gene die niemand wilt.. We worden sneller hard en koud van binnen en liefdadigheid word een vijand voor ons." 

Melinda
Ik werd langzaam wakker en keek in Jonesy zijn ogen. Ik voelde me niet raar maar gewoon duizelig ik horde wat vader zei." Dat is niet waar" zei ik toen ik krabbelde langzaam overeind "Cara, Sem en Jonesy zijn anders.. Ookal kunnen ze hun humanity verliezen.. Er zal altijd een switch zijn.. Bijvoorbeeld Jonesy is mijn switch als ik me treurig of boos voel is het enige wat me kan genezen is de liefde van andere." Zei ik "you told us that we are everything for you." Zei ik "then why are you punishing us?" 

Sem
" You found her." Zei Alexi Roswell "ofcourse i did.. Hoe kunnen julkie haar terug halen?" Ik keek Cara's halfzus aan en had haar familie na jaren gevonden.. Ik wilde dat Cara gelukkig werd en een nieuwe start kan maken." En zal ze me vergeten als ze herboren is?" Vroeg ik Alexi knikte" we have a strong cofin we zijn specialized in het terug brengen van mensen.. Cara hord hier thuis je vader had haar nooit mogen afnemen." Ik keek naar Cara en legde mijn hand op haar wang .. Het is beter zo. Dit was haar echte familie maybe when we meet again we can start over.. Fall in love again but not knowing we used to grow up together. 

Reply Edited on 04/16/2019 08:54 AM.

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/15/2019 02:12 PM

Jonesy
Ik fronste en liep achter hem aan. Als ik daar Melinda zie liggen knielde ik naast haar neer en legde haar hoofd op mijn schoot. 'Waarom doe je dit? Je hebt ze binnen gehaald voor mij en nu neem je ze weer een voor een van me af? Wat voor een zieke geest ben jij!' riep ik woedend en streelde door Melinda haar haar tot ze wakker werd.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/15/2019 08:59 AM

Sem
Als ze het niet doet glimlach ik zwak. Ik kwam overeind en liep af op haar auto ik rukte de deur open." Now is my turn" ik dauwde mijn hand in haar borstkast en trok haar hart er uit " i will see you on the otherside my love." Ik voelde de pijn door mijn hart gaan zo wist ik dat ik een beta verloor. Ik tilde Cara's lichaam uit de auto en moest haar zo snel mogelijk in Arkansa krijgen.. De plek where she was born. 

Ron
Ik grinnikte "natuurlijk dood ik mijn eigen kinderen niet.." Ik liep grijnzend naar de kamer waar ze me gedaggered hadden "your sister is born again." Ik had er geturned in een duivel "kijken of ze nu nog van je houd." 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/15/2019 12:18 AM

Cara
Ik keek in zijn ogen als hij zegt dat ik het moet doen. Ik ramde mijn hand door zijn borstkas en nam zijn hart vast. Mijn ogen bleven in de zijne gehaakt. Ik kon het niet. 'Fuck!' riep ik en voelde tranen in mijn ogen komen. Ik rukte mijn arm terug eruit zonder zijn hart en draaide me om. 'Ik haat je.' zei ik met betraande ogen en beet op mijn lip om mijn tranen tegen te houden. Ik stapte terug in de auto en sloeg hard tegen het stuur aan.

Jonesy
Ik schudde mijn hoofd. 'Je liegt. Je zou je kinderen zoiets nooit aan doen.' zei ik tegen hem. Hij strafte ons op de meest heftige manieren, maar hij had het niet in zich om zijn kinderen te vermoorden. 'You're a manipulative liar. You've always been.' Melinda kon niet dood zijn. Het kon gewoon niet.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/15/2019 12:06 AM

Ron
Als Jonesy dat zegt lik ik het laatste beetje bloed van mijn mondhoek weg." I fed on her" Zei ik terwijl ik mijn zoon recht in de ogen aankeek "dacht je echt dat ik Melinda heel zou laten.. Na wat ze heeft bekokstoofd met Sem"  grinnikte ik "she is death now." 

Sem
Als ik in een grepel beland kijk ik naar Cara haar diepe rode ogen fel in de mijne." Do it" zei ik toen tegen haar ik ging in het gras liggen geen zin om nog langer op haar in te gaan. Mijn humanity stond de hele tijd al aan. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  148  |  149  |  150  |  151  |  152  ...  1581  |  »  |  Last

« Back to previous page