Latest posts

First Page  |  «  |  1  ...  1513  |  1514  |  1515  |  1516  |  1517  ...  1581  |  »  |  Last Search found 15809 matches:


Imstillhere

26, female

  Level 7

Posts: 29

Idee verjaardag!

from Imstillhere on 04/28/2015 08:18 PM

Is het geen leuk idee dat de jarigen ergens vanboven op de homepage staan zodat iedereen dat ziet of dat er een '' of een kroontje naast staat?

http___signaturesmylivesignaturecom_54493_151_5245D3AF325C570056202A84B3594287.png

Reply

girl-j

22, female

  Level 7

Posts: 15

Re: Heb weer wat ruzie met m'n vriend...

from girl-j on 04/28/2015 08:18 PM

Ik snap dat het allemaal ingewikkeld is maar als jij je er niet goed bij voelt moet je het uitmaken ookal voel je nog veel voor hem, maar elkaar kwetsen willen jullie ook niet toch ? Ik zou hem toch wel proberen hem aan het verstand te brengen hoe jij je voelt. Miss is het beter om het gewoon ff uit te praten en samen tot een oplossing komen. 
Mijn mailbox staat altijd open, dus mail me maar als je wil ♥ 

Reply

Imstillhere

26, female

  Level 7

Posts: 29

Re: Moderators (en focussers?)

from Imstillhere on 04/28/2015 08:09 PM

04/28/2015 08:05 PM - Sophie Volgensmij komen er competities als er rond de 500 leden zijn, en het worden er elke dag meer dus dat komt nog wel.

Hopelijk.
Het lijkt me ook wel zeer leuk om het hier te houden

http___signaturesmylivesignaturecom_54493_151_5245D3AF325C570056202A84B3594287.png

Reply

Imstillhere

26, female

  Level 7

Posts: 29

Heb weer wat ruzie met m'n vriend...

from Imstillhere on 04/28/2015 08:08 PM

Het is elke dag hetzelfde.
Hij kwetst me, we plagen elkaar, ik kwets hem, hij kwetst mij harder, en nog harder.
We plagen elkaar weer, hij kwetst mij, ik kwets hem.
Ik stort in, na een half uur zegt hij sorry en is precies alles weer opgelost.

Hij heeft zo weinig respect maar ik hou van hem en hij nog altijd van mij.
Het is zo ingewikkeld allemaal.

Ik heb hem al zo vaak willen uitleggen hoe ik mij voel en eerst heeft hij er alle begrip voor maar de volgende dag vergeet hij het gewoon weer.
En nu zijn we al 8 maand en 2 weken samen.
Ik weet echt niet of ik het nog veel langer volhou...


http___signaturesmylivesignaturecom_54493_151_5245D3AF325C570056202A84B3594287.png

Reply

Sophie

26, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Moderators (en focussers?)

from Sophie on 04/28/2015 08:05 PM

Volgensmij komen er competities als er rond de 500 leden zijn, en het worden er elke dag meer dus dat komt nog wel.

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Imstillhere

26, female

  Level 7

Posts: 29

Moderators (en focussers?)

from Imstillhere on 04/28/2015 08:03 PM

Zullen hier ook zo moderators (en misschien focussers) gekozen worden?
Zoals de verkiezingen of niet?

http___signaturesmylivesignaturecom_54493_151_5245D3AF325C570056202A84B3594287.png

Reply

britt

25, female

  Level 9

Posts: 127

meer levels

from britt on 04/28/2015 07:49 PM

Komen er meer levels?

             

              Miss-brittney154

Reply

britt

25, female

  Level 9

Posts: 127

Re: Drop je Wattpad-link!

from britt on 04/28/2015 07:37 PM

Heb geen wattpad

             

              Miss-brittney154

Reply

britt

25, female

  Level 9

Posts: 127

Re: Verhaaltjes in mijn HelloBlog?

from britt on 04/28/2015 07:36 PM

Geen idee sorry, maar je vindt vast wel iets

             

              Miss-brittney154

Reply

britt

25, female

  Level 9

Posts: 127

Re: WINNAARS! Van de coins

from britt on 04/28/2015 07:34 PM

gefeliciteert

             

              Miss-brittney154

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  1513  |  1514  |  1515  |  1516  |  1517  ...  1581  |  »  |  Last

« Back to previous page