Latest posts
First Page | « | 1 ... 151 | 152 | 153 | 154 | 155 ... 1581 | » | Last
Search found 15809 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 04/13/2019 10:24 PMCara
Ik was terug. Ik voelde mijn magie niet meer. Ik voelde helemaal niks meer. Ik zette het glas bloed neer. 'Laat ze dat drinken en vermoord ze. Hij is een hybrid.' zei ik enkel en liep vervolgens naar mijn kamer. Ik ging op mijn bed zitten en pakte mijn grimoire erbij. Normaal voelde ik iets wanneer ik het boek vastnam. Nu helemaal niets. Ik was alleen. Ik had helemaal niks meer, alleen maar dorst en de geur van menselijke Melinda deed me niet goed. Ik voelde me leeg, ik voelde woede, verraad. Eigenlijk wou ik niets meer voelen. Ik wou gewoon dood.
Jonesy
Ik glimlachte en wou terug naar boven lopen wanneer Melinda weg liep, maar hoorde haar iets anders zeggen. Ik liep fronsend naar de woonkamer en zag daar Cara staan. 'Fuck.' zei ik en keek naar haar. Een gevoel van schuld bekroop me. Het waren Melinda en ik die haar hadden gestuurd. Een heks die makkelijk te vermoorden was. Ze was nota bene gewoon een mens. Ik had zelf moeten gaan.
from walkingdead on 04/13/2019 10:17 PMRe: ORPG[][]WD
from LostSouls on 04/13/2019 06:35 PMJonesy
'Mij raak je sowieso niet kwijt.' zei ik tegen haar en trok haar tegen me aan. Ik haalde diep adem. 'We krijgen zo gewoon een belletje van Cara dat alles oké is en dat Sem naar huis komt.
from walkingdead on 04/13/2019 06:26 PMSem
Als ze dat zegt kijk ik naar haar ik sneed mijn pols opnieuw door en vulde het glas opnieuw. Als ze wakker zou worden had ze mijn bloed wel nodig om thuis te komen. Ik zakte bij haar neer en drukte een kusje in haar haren waarna ik de bar verliet "welcome to my world Caar."
Melinda
"Ik weet het niet hoor... Die 2 doen altijd herzenloze dingen." Ze ik tegen hem ik nam zijn gezicht vast " ik ben bang dat ik jullie alle 3 ga verliezen" nu vader er niet was had hij 1 ding dat niemand anders had.. Discipline en ons er vanaf houden om domme keuzes te maken. Voornamelijk Sem, Cara en Jonesy.
from LostSouls on 04/13/2019 06:17 PMCara
Ik voelde de energie langzaam uit me weggaan. Ik had dus te zware verwondingen om te helen door het bloed. Ik zou sterven. 'Dat is waar je fout zit.'zei ik met moeite. 'Ik heb altijd van je gehouden en zodra ik weer wakker wordt, ben jij hetgene wat ik het meest zou haten.' zei ik en merkte dat mijn bewustzijn langzaam wegzakte totdat alles zwart werd.
Jonesy
Ik glimlachte naar John en keek op als Melinda me riep. 'Een momentje.' zei ik en liep naar haar toe in de woonkamer. 'Wat is er?' vroeg ik en zag haar bezorgde blik. Ik slikte en wist wel waar ze bezorgd om was. 'Ze red zich wel. Sem zou haar nooit iets laten overkomen.'zei ik, al begon ik er zelf aan te twijfelen.
from walkingdead on 04/13/2019 05:58 PMSem
Als ze dat ene doet wat de oude Sem nooit zou toestaan. Kijk ik naar haar ik ging rustig zitten aan de bar." Nu word je wel van mij" zei ik met een lachje "iets wat de oude Sem had gewild." Ik schoot mezelf bourbon in "when you wake up you will hate everything.. Behalve mij." Ik keek toe hoe ze dood bloede "maybe you will be my new favorite Beta."
Melinda
Als ik merk dat het huis te stil is kom ik overeind "babe!" Riep ik terwijl ik een soort van zorgen in voelde kicken.. Net alsof 2 delen van mij werden losgekoppeld.
from LostSouls on 04/13/2019 05:52 PMCara
'Vooral doen. Dan kan ik genieten van jouw schuldgevoel dat je mijn leven hebt verpest.'zei ik en sloeg de fles bourbon vervolgens kapot en stak mezelf in mijn buik met de scherp afgebroken hals. Ik probeerde te ademen maar het ging niet zo lekker. Van de pijn zakte ik langs de bar ineen en ik proefde het bloed dat uit mijn mond kwam. 'Happy now?'
from walkingdead on 04/13/2019 05:45 PMSem
Als ze mijn bloed naar achter gooit voel ik een steek in mijn hart." Je durft niet" zei ik toen tegen haar "je zal al je krachten verliezen." Ik kwam dichter naar haar toe "you will lose your humanity and i will make fun of you" zei ik met een lachje "and laugh in your face how pathetic you are." Ik nam de mes van haar af en gooide het naar achter.
from LostSouls on 04/13/2019 05:39 PMCara
Ik keek naar hem en vroeg me af of hij zijn humanity überhaupt nog aan had staan. Ik nam het glas beet en dronk het in een keer leeg. Vervolgens liep ik achter de baar en nam een scherp mes. 'Je moet naar huis komen Sem.' zei ik en richtte het mes op mezelf. Ik hoopte echt dat dit ging werken want ik wou alles behalve een vampier worden.
from walkingdead on 04/13/2019 05:32 PMSem
Als Cara verschijnd uit de middle of nowhere grijns ik." Is dit 1 van je vele pogingen om me weer terug in dat hole te krijgen Cara?" Ik keek naar haar en horde haar aan als ze over mijn beta's begint. Knik ik.. Ik snee mijn pols door boven een glas en goot mijn bloed erin." Take it and leave" ik schoof het glas naar haar toe "een paar nipjes is genoeg om ze te redden." Ik likte het bloed van mijn pols af en keek haar niet eens aan.

Reply