Latest posts

First Page  |  «  |  1  ...  153  |  154  |  155  |  156  |  157  ...  1581  |  »  |  Last Search found 15809 matches:

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/12/2019 06:23 PM

Jonesy
'Prima, breng ze hier heen. Zorg wel dat het duidelijk is dat ze zich moeten gedragen. Ze zijn op ons terrein.' zei ik tegen hem en keek vervolgens naar Cara. 'Prima, ik help ze wel. Ik garandeer alleen niet dat ik Sem vind. Er zijn genoeg manieren om verstopt te blijven voor iemand die niet gevonden wilt worden.' zei ze en liep vervolgens naar de woonkamer.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/12/2019 07:30 AM

John

"We hebben alleen Jack maar die heeft op het moment andere problemen." Zei ik terwijl ik knikte "Sem heeft 3 andere geturned maar we zijn niet bepaald een hechte pack.. We are just keeping Sem alive." Zei ik tegen ze "ik can trace them all and send them to you."

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/11/2019 11:28 PM

Cara
'Ugh, shut up bitch.' riep ik haar achterna en keek naar de kapotte fles drank die op de grond lag. 'Wat moet ik nu drinken?' zuchtte ik en begon alles op te rapen.

Jonesy
Als John dat vraagt wist ik niet goed wat te zeggen. 'Hij trok het even niet meer. Er is veel gebeurd.' zei ik tegen hem en als Cara ertussen door komt keek ik haar streng aan. 'Niks, want jij gaat nuchter worden en een locator spell doen.' zei ik tegen haar. 'Dat heb ik al geprobeerd.' zei ze. 'Try harder. Als je iemand van de dood kunt terug halen, dan kun je al zeker iemand vinden.'zei ik en keek naar John. 'Hebben jullie zelf nog een witch? Anders kunnen jullie hier komen. Cara heeft vast middeltjes om de ziekte en pijn te verminderen.' zei ik. 'Mag ik dat zelf nog even bepalen?' vroeg Cara. 'Nee.'

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/11/2019 11:17 PM

Melinda

Ik veegde een beetje bloed van mijn mondhoek "the next time you hit me i make you say sorry witch." Ik keek naar John die geen idee had wat er aan de hand was en liep geirriteerd naar mijn kamer.. Sinds Sem weg was konden ik en Cara niet door 1 deur Jonesy die helaas als enige jongen achterbleef moest het hier balanceren tussen mij en Cara. Ik blaimde Cara dat Sem vertrokken was en zij blaimde mij dat hij dood was gegaan en niet meer als de oude was terug gekomen.

John
Ik keek de 2 vechtende meiden aan en schudde toen mijn hoofd." The pact is dying and or Alfa isn't here where in the hell is he?!" Zei ik tegen Jonesy "waarom is hij uberhaupt weg?" 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/11/2019 11:07 PM

Cara
Als ze me in mijn gezicht slaat bracht ik mijn hand naar mijn wang en voelde de woede opborrelen. Ik trok haar hard aan haar haar tot ze op de grond lag en sloeg haar net zo hard in haar gezicht als ik kon. Net wanneer ik haar nog een klap wou verkopen trok Jonesy mij van Melinda af.

Jonesy
Zodra de catfight ontstond rolde ik met mijn ogen. Waarom kon het nooit goed gaan in dit huis? Ik trok Cara van Mel af. 'Kappen nu! Allebei!' riep ik boos en hielp Melinda overeind. 'Wat denken jullie wel niet? Wij zijn de enige die nog over zijn en dan gaan jullie elkaar hier als 2 gestoorde viswijven staan meppen? Als jullie denken dat dat wat oplost...'zei ik en keek vervolgens naar John. 'We vinden hem wel.' zei ik.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/11/2019 11:02 PM

Melinda

Als Cara dat allemaal zegt pak ik de fles af en gref ik haar een pets in haar gezicht." Ga ergens anders aandacht zoeken met je dronken hoofd" zei ik tegen haar "niemand heeft wat aan je." Ik zei het niet om Sem of Jonesy.. Ik zei het omdat zij mij al die vorige keren beschuldigde dat ik de oorzaak ben van alles... En nu was zij de oorzaak dat Sem weg is.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/11/2019 08:51 PM

Jonesy
Ik fronste. 'Je ziet er beroerd uit. Is dat waarom je hem nodig hebt?' zei ik tegen hem en keek op als ook Cara met haar fles aan kwam lopen. Ik zuchtte en rolde mijn ogen. Uit haar kwam niks zinnigs meer.

Cara
'Dan kun je lang wachten hoor. Het enige wat hij goed kan is weglopen dus die zie je toch niet meer terug.' zei ik terwijl ik me bij het gesprek sloot. Ik nam een slok uit de fles die nu 3 kwart leeg was. 'Je ziet er inderdaad beroerd uit. Slokje?' vroeg ik en stak de fles naar hem uit.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/11/2019 08:40 PM

Melinda

Ik deed de deur open en zag John staan ik fronste." Is Sem er?" Vroeg hij terwijl hij achterlangs probeerde te kijken." Nee hij is al een maand nergens te vinden" zei ik tegen hem "hij zal wel opduiken." Zei ik simpel terwijl ik dat betwijfelde "de pact heeft hem nodig." 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/11/2019 06:23 PM

Cara
Ik zapte wat door de kanalen op de tv terwijl ik uit mijn fles dronk. Ik zat hier maar ongeïnteresseerd bij. Af en toe vroeg ik mij af of als ik een vampire zou zijn of ik op dit moment mijn humanity uit zou zetten. Zo voelde het namelijk wel.

Jonesy
Ik fronste. 'Ik kom er zo aan.' zei ik tegen haar en trok mijn badjas ook nog wat meer dicht. Ik trok nog een boxer aan, aangezien ik nog altijd naakt was onder de badjas en liep vervolgens achter Melinda aan naar beneden. 'Wie is het?'

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/11/2019 06:07 PM

John

Ik belde aan bij de Lincoln's met de laatste capsule die ik had om me wat beter te voelen.

Melinda

Als ik de bel hoor af gaan en Jonesy en ik net onze badjassen aan hadden frons ik "het is 23:00 wie zou dat in godsnaam kunnen zijn?" Zei ik fronsend terwijl ik mijn badjas wat dichter deed en naar beneden liep om de deur open te maken.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  153  |  154  |  155  |  156  |  157  ...  1581  |  »  |  Last

« Back to previous page