Latest posts
First Page | « | 1 ... 154 | 155 | 156 | 157 | 158 ... 1581 | » | Last
Search found 15809 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 04/11/2019 01:43 PMCara
Ik liep naar beneden en pakte een fles bourbon. Ik plofte op de bank. Het was helemaal stil in huis. Er was dan ook niemand, behalve personeel. Dat zat natuurlijk allemaal in de keuken of ergens te poetsen. Zuchtend opende ik de fles en dronk er recht uit. Merendeels van de tijd was ik zat. Wanneer ik met Thorsten was probeerde ik alleen aangeschoten te zijn zodat hij niet weer begon te zeuren dat ik teveel dronk.
Jonesy
Ik grijnsde breed en liet mijn stijve de vrije lucht voelen door mijn boxer shirt uit te doen en gleed vervolgens in Melinda. Wanneer ik seks had met Melinda dan was dat het enige waar ik aan kon denken. Aan Melinda. Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom Cara zich gedraagt als een konijn met die Thorsten.
from walkingdead on 04/11/2019 08:14 AMMelinda
We waren met zijn tweeen in het panthuis terwijl we elkaar aan het verwennen waren op zijn kamer. Ik zoende hijgend met hem mee en beet vervolgens zacht op zijn onderlip. Sinds Sem weer weg gelopen was had Cara een nieuw vriendje over de vloer genaamd Thorston. Niet dat het mij veel kon schelen ik lag lekker in bed met Jonesy die me de hele week al lekker behaagde.
Kenzo
Ik kwam de stad binnen met Ginie in mijn armen ze was ineens ernstig ziek geworden... Geen idee wat het veroorzaakte maar ik moest die stomme heks vinden. Ik viel een huisje binnen en legde Ginie neer op de bank." Maak je geen zorgen we vinden wel een cure."
John
Ik kotste bloed uit terwijl ik me de hele week al niet lekker voelde Sem was nergens te vinden en liet me achter met een pact die dood ziek was. Ik greep naar mijn telefoon en belde Sem continu op als ik zijn voicemail hoor gooi ik mijn telefoon kapot "die motherfucker neemt niet op dat word dan zijn familie lastig vallen." Ik keek Teresa aan die in mijn bed lag net zo ziek als ik ze knikte en was het met me eens.
from LostSouls on 04/11/2019 12:02 AMCara
Het was nu al een maand geleden dat Sem weg was gegaan. Ik nam het hem kwalijk, maar ik had na 5 dagen al de moeite opgegeven om hem te vinden. Dit was waar hij goed in was. Weglopen. Om maar niet aan hem te hoeven denken was ik samen met Thorsten. Het leek wel alsof ik een of ander seks konijn was, want dat was een van de weinige dingen waartoe ik mij kon zetten. Seks, drank en af en toe een beetje drugs.
Jonesy
Ik plezierde haar vriendin op alle gevoelige plekjes met mijn tong totdat ze genietend klaar kwam. Ik kroop boven haar en drukte kusjes in haar nek. We hadden het weer goed gemaakt. Al ging het met Cara bergafwaarts. Ze leek en deed zich voor alsof ze gelukkig was, maar we wisten wel beter. Ik probeerde me er minder mee te bemoeien dan normaal aangezien ik geen zin had om hier weer ruzie over te krijgen met Melinda nu het zo goed ging.
from walkingdead on 04/10/2019 11:57 PMSem
Als ik Jonesy hoor kijk ik hem met ogen aan die leeg zijn." Ik denk dat ik hier gewoon weg moet gaan voor een tijdje" ik kwam overeind en keek naar de foto van mij en Cara " het is over tussen ons zij en ik horen niet bij elkaar." Ik scheurde de foto van ons door 2 en verliet de mansion "you sure you ready to move on Sem?" Horde ik een stem in mijn achterhoofd zeggen "yes." Ik ree de stad uit op mijn motor om voorlopig niet terug te komen.
from LostSouls on 04/10/2019 11:48 PMJonesy
Zodra ik haar lippen tegen de mijne voelde greep ik naar haar billen waar ik al ons hele gesprek naar verlangde. Als we worden verstoord door een slopend geluid binnen zuchtte ik kort. 'Let's finish this later.' zei ik en drukte nog een zoen tegen haar lippen en beet subtiel in haar lip. Ik tilde haar van me af en liep naar binnen waar ik Sem gebroken op de grond geknield zag. Ik knielde bij hem en zei gewoon even helemaal niets. Ik keek naar de foto van Cara en hem en beet op mijn lip. Het enige wat hij moest doen is zeggen hoeveel hij van haar hield. 'Het is oké, laat het er allemaal uit. Je leven is niet meer hetzelfde. Rouw voordat je verder kunt.'
Cara
Ik haalde diep adem om mijn tranen te beheersen en liep vervolgens naar buiten waar Thorsten al stond te wachten. 'Alles oké, babe?' vroeg hij. Ik zuchtte even. 'Ik wil gewoon naar huis. Ik heb even tijd voor mezelf nodig.'zei ik tegen hem en liep naar zijn Quad zodat hij me naar huis kon brengen.
from walkingdead on 04/10/2019 11:42 PMMelinda
Ik keek hem met een lachje aan en kwam toen overeind waarna ik mijn ijsstokje weggooide." You talk to much" ik schoof op zijn schoot en kuste hem om vervolgens heftige seks buiten te hebben. Maar als ik geluiden ineens van binnen hoor komen merk ik sat er dingen gebroken worden "dat moet Sem zijn."
Sem
Ik trapte alles omver wat me aan vader moesf denken. Hij had mijn leven verpest.. Ik probeer de oude te worden maar ik miste iets in mijn leven. Als ik bijna een fotolijstje van mij en Cara kapot sla stop ik.. Ik zakte ineen mijn hart werd zwaar en ik begon te janken als een kleine kleuter uit woede en frustatie.. The old Sem will never come back.. Ik was op een punt om mijn humanity volledig uit te zetten.
from LostSouls on 04/10/2019 11:34 PMJonesy
Ik keek haar recht aan. 'Nee, want uiteindelijk kom je toch altijd terug bij mij. Omdat je gevoelens voor mij echt zijn en bij de andere twee het niets voorsteld.'zei ik. Al wist ik zeker dat ik de koppen van hun romp had afgerukt als ze met een vinger aan Melinda kwamen. 'Gelukkig weet ik zeker dat je Sem niet zou doen, want Sem is Sem.' zei ik tegen haar en keek hoe ze met haar behendige mondje om dat ijsje sloot.
Cara
'Fuck you Sem.' zei ik terwijl het voelde als een steek in mijn hart wat hij zei. 'Laat hem toch. Denkt dat hij wat de beschermende broer moet uithangen en vervolgens zielig lopen doen.'zei Thorsten. Ik keek hem aan. 'Ik zie je zo wel.' zei ik tegen hem terwijl ik er niet meer op in ging en naar de kleedkamers liep. Eenmaal binnen voelde ik frustratie omhoog komen en schopte ik de prullenbak die er stond omver.
from walkingdead on 04/10/2019 11:25 PMSem
Als Cara thorsten helpt is het wel duidelijk voor mij "je had me niet terug moeten brengen." Zei ik sissend tegen haar ik kwam overeind en verliet het veld razend... Boos op mezelf omdat ik mijn emoties niet zoals vroeger kon onderdrukken.
Melinda
"Wat zou je doen als ik ineens met een andere jongen naar bed ga tijdens een break?" Zei ik terwijl ik aan het topje zoog en rechter ging zitten ik keek in zijn ogen "hmm bijvoorbeeld met Ben of uhmm... Sem." Zei ik uitdagend "zou je ook niet jaloers zijn tot op het bot?"
from LostSouls on 04/10/2019 06:56 PMCara
Ik rolde mijn ogen en liep naar de twee. Ik stak mijn handen uit en deed een non-verbale pain infliction spell. Terwijl ze beide elkaar loslieten en naar hun pijnlijke hoofden grepen keek ik naar de twee voor ik stopte. 'Stop it, both of you.' zei ik . Het hele cheerteam was inmiddels ook gestopt en stond in een paar aparte groepjes toe te kijken hoe het er hier aan toe ging. 'Stop meddling in my life. Je bent duidelijk.' zei ik tegen hem zonder dat iedereen hieruit kon opmaken dat ik doelde op dat hij me niet wou. Ik hielp Thorsten overeind en keek naar zijn wonden maar die heelden zich al door zijn vampier strength.
Jonesy
'Jij bent degene die haar jaloezie niet los kan laten, niet ik.'zei ik tegen haar en keek naar haar heerlijke ronde billen waar ik nu zo graag een pets op wou geven. Zo graag dat mijn handen er gewoon van jeukten.
from walkingdead on 04/10/2019 06:11 PMMelinda
"Huh waar heb je het over?" Zei ik tegen hem terwijl ik mijn Calipo nu helemaal naar mijn keel bracht en hrm vervolgens er langzaam uit liet." Jij bent de gene die er nog mee zit" Ik ging liggen op mijn buik op een lichtstoel zodat mijn billen de zon ook kon zien.
Sem
Ik keek hem belachelijk aan "denk jij dat mijn zusje gezien wilt worden over een paar jaar met zo een lelijke zwakke gast als jij." Zei ik uitdagend "Sem." Zei Jack kalmerend terwijl ik dichter naar hem toeliep en mijn lippen naar zijn oor bracht "my sister will never love you." Voor ik het wist gaf hij me een duw en een stoot terwijl ik hem met mee trok en we op de grond elkaar raken klappen probeerde te geven.

Reply