Latest posts

First Page  |  «  |  1  ...  155  |  156  |  157  |  158  |  159  ...  1581  |  »  |  Last Search found 15809 matches:

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/10/2019 05:59 PM

Jonesy
Ik dronk van mijn bloodbag terwijl ik naar Melinda keek hoe ze zowat voor me stond in een bikini. Zuigend aan het ijsje met ondeugende zaadvragende ogen. Ik ging iets verzitten omdat het een reactie bij mijn vriend teweeg bracht. 'Dus je ziet het als een spelletje?' vroeg ik haar met mijn meest serieuze blik.

Cara
Ik nam vandaag meer leiding dan dat ik mee deed met de dansjes. Af en toe deed ik wel mee, maar bij elke sprong voelde ik mijn hoofd meer en meer bonken. Ik hoorde in de verte dat Sem met Thorsten in discussie ging. Ik draaide me naar het veld om en fronste. 'Ik denk dat je zusje best zelf kan bepalen wie ze date.' zei hij tegen Sem. Serieus? Ging hij nu opeens territoriaal doen? Hoe wil ik ooit verder gaan als Sem me steeds tegen werkte?

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/10/2019 05:43 PM

Melinda

Eenmaal gedoucht liep ik naar beneden. Sinds dat onze vader uit het plaatje was was het rustig hier geworden. Ik keek naar Jonesy die blijkbaar geen zin in me had ik grijnsde breed en besloot hem te pesten. Ik liep naar de koelkast en haalde een calipo uit de vrieskist terwijl ik in mijn bikini naar buiten liep zonder geen woord te zeggen. Ik opende mijn ijsje en begon er teasend aan te zuigen "i will win."

Sem
Thorsten kwam op Jack afgelopen terwiijl ik bezig was met een aantal push ups." Hoe was miss Cara?" Vroeg Alex "great we hadden een fijne avond.. Hopelijk word het meer tussen ons" ik sprong overeind en keek Thorston aam "jij als mijn schoonbroer dat gaat echt niet gebeuren." 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/10/2019 05:17 PM

Jonesy
Ik zuchtte geërgerd om haar reactie en liep naar beneden. Fine. Ik ging niet toegeven, want zij was degene die belachelijk deed. Uit de koelkast haalde ik een bloodbag en rukte het dopje ervanaf. Ik dronk er wat van en ging in de tuin zitten uitkijkend op de vijver. Ik was het zat om ruzie te hebben met Melinda, maar ik was het net zo zat dat ik altijd degene was die het oploste.

Cara
Als ik met Thorsten aankwam hielp hij me van zijn Quad af. Ik voelde zijn zachte kusje tegen mijn wang en het liet me lichtjes blozen. Hij kreeg al meteen commentaar, maar dat negeerde ik maar gewoon. Ik liep naar mijn dames en liet ze alvast beginnen. 'Sorry dat ik wat later ben.' zei ik en ik schoof mijn zonnebril wat rechter op mijn neus. Deze kater is killing me.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/10/2019 05:04 PM

Melinda
Ik nam diep adem en vouwde mijn armen overmekaar." Je bedoeld Cara is de juiste persoon die hem kan helpen" zei ik ironische denkend dat zij die capsules aan hem voert.. Ik schudde mijn hoofd "we zien wel hoe het loopt." Ik verliet de kamer en besloot een douche te nemen. 

Sem
"Yoo waar was je gister?" Vroeg Jack terwijl ik de kleedkamer binnenkwam en me snel omkleden "jongens we hebben niet alle tijd kom op snel het veld op!" Zei de coach terwijl ik Jack een antwoord gaf "moest snel naar huis Mel had de sleutels nodig." Als ik Thorston zie aan komen rijden met Cara in haar cheerleader pakje op zijn squat. Begint iedereen te joelen "oeeee Thorston!" Floot Alex terwijl ik hem een por gaf." Je bent te laat Thorston begin maar gelijk op de bank" ik keek mijn zusje kort aan maar begon met rennen net als iedereen.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/10/2019 04:10 PM

Jonesy
Ik haalde diep adem en zag de capsules. Ik herkende ze meteen. Als Melinda erover begint en Sem het dan ook meteen afkapt beet ik kort op mijn lip. 'Laat hem maar. Het duurt even, maar ik wou in het begin ook niet geholpen worden. Wij zijn niet de juiste personen om hem eraf te helpen.' zei ik. Doelend op de enige persoon waar Sem echt een zwak voor heeft in deze familie.

Cara
Ik kwam overeind van het bed en bleef even op de rand zitten om te acclimatiseren. Als ik Thorsten wat harder hoorde murmelen keek ik achterom en lachte als hij een beetje kwijl van zijn mondhoek veegt. 'Ik heb nog nooit zo lekker geslapen als naast jou.' zei hij met een grijns. Ik glimlachte. 'Sliep ik nog maar, mijn hoofd knalt uit elkaar.'zei ik en kwam overeind om me te gaan douchen. 'Ga je mee?' vroeg ik hem en liep de badkamer alvast in. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/07/2019 11:43 PM

Sem
Ik keek op bij het open gaan van mijn deur "ooit gehoord van kloppen?" Zei ik geirriteerd tegen Jonesy. Terwijl ik de capsules in mijn zak duwde. Gister was echt een ramp ik had training vandaag en was gelukkig zoet voor een gehele dag met Jack's capsules. 

Melinda
Ik keek de 2 fronsend aan en zag vervolgens dezelfde capsules als die wat Jonesy gebruikt in zijn zak gaan." Je moet stoppen Sem... Met doen alsof alles goed gaat" zei ik tegen hem. Hij keek me geirriteerd aan "alles is prima." Hij liep ons voorbij terwijl duidelijk nogsteeds een trauma had aan vaders daad
elizabeth_turner_coachella-48-369918.jpg

Reply Edited on 04/08/2019 09:26 AM.

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/07/2019 10:25 PM

Cara
Met zware hoofdpijn werd ik wakker. Ik ging murmelend op mijn onderarmen leunen aangezien ik op mijn buik lag en zag al snel een naakte Thorsten naast me. Net als dat ik naakt was. Ik grinnikte kort en voelde even aan mijn hoofd. Veel van gisteravond kon ik mij niet meer herinneren. Ik kon me alleen nog het voorval met Sem herinneren en vervolgens heel veel drank.

Jonesy
Ik kwam zuchtend overeind en hoorde verderop harde geluiden. Ik had weer in mijn eigen kamer geslapen. Sowieso was ik te dronken geweest om verder te lopen naar Mel haar kamer, maar ik vond nog altijd dat zij haar excuses moest maken voor haar stomme gedrag gisteren. Ik kwam overeind en liep naar de kamer van Sem waar het geluid blijkbaar vanaf kwam. Daar kwam ik ook Mel tegen. 'Hoelang is dit al bezig?' vroeg ik en opende de deur.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/07/2019 10:11 PM

Sem
De volgende dag lag ik de hele dag op mijn kamer en ik kwam er ook niet uit. Ik zocht naar mijn capsules die ik van Jack had gekregen en had mijn familie niet op de hoogte gesteld.. Van mijn reguliere trauma's.

Mel
Ik werd langzaam wakker en horde geraas. Ik kwam overeind en horde dat het uit Sem's kamer kwam." Sem alles oke!" Zei ik half wakker.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/07/2019 09:40 PM

Jonesy
Ik keek Sem na en liep vervolgens naar Cara. Ik knielde bij haar neer en zag de handafdruk van Sem in haar nek staan. 'Are you okay?' vroeg ik haar en hielp haar overeind. Ze knikte enkel en liep terug naar binnen. Iets ging hier niet helemaal goed en ik moest uitvinden wat er met Sem aan de hand was. Was dit een bijwerking? Omdat hij is teruggehaald van de dood? Of gewoon de drugs? 

Cara
Ik wankelde naar binnen en liep een beetje afwezig tegen Thorsten aan. 'Sorry.' zei ik vaag. 'Alles oké?' vroeg hij me. Ik knikte met een zwakke glimlach. 'Ik heb gewoon drank nodig, dan komt het wel goed.' zei ik tegen hem. Hij gaf me zijn beker die ik in een keer opdronk. 'Zullen we doorgaan waar we gebleven waren?'

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 04/07/2019 09:32 PM

Sem
Als ik word tegen gehouden door Jonesy kom ik bij." Laat me los" zei ik toen rustig als hij dat eindelijk doet. Kom ik overeind en verliet ik het panthuis onmiddelijk. dit was weer 1 van mijn vele episodes.. En nu ik Cara bijna wat aan had gedaan was dit het breek punt voor mij.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  155  |  156  |  157  |  158  |  159  ...  1581  |  »  |  Last

« Back to previous page