Latest posts
First Page | « | 1 ... 159 | 160 | 161 | 162 | 163 ... 1581 | » | Last
Search found 15809 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 04/02/2019 07:58 PMCara
Als hij terug valt en niet doorzet voelde ik de teleurstelling. Mijn gevoel zat weer verkeerd blijkbaar. Ik dacht dat het dit keer anders zou zijn. 'Het probleem zit hem niet in dat jij niet serieus genomen wordt. Het probleem is dat jij dingen zelf niet serieus neemt.' Als Melinda de kelder in kwam haalde ik diep adem en negeerde haar verder. Ik voelde me rot nu. Als Sem haar de fles geeft en de kelder uitloopt, zuchtte ik en voelde ik tranen opwellen. 'Ik had het kunnen weten.'zei ik terwijl ik overeind kwam.
Jonesy
Ik was net onderweg naar de keuken als ik op de gang Sem tegen kwam. 'Alles oké? Je kijkt niet blij.' zei ik tegen hem en fronste. Blijkbaar was er iets voorgevallen want hij was daarstraks nog zo vrolijk als een kip dat net een ei had gelegd.
from walkingdead on 04/02/2019 07:49 PMSem
Als ze terug valt slik ik en trek ik ook terug." Sorry" zei ik toen tegen haar "wijn?" Vroeg ik toen terwijl ik 2 glazen inschonk. En we het niet echt over Ginie hadden gehad.. Wat ik voor Ginie voelde was iets anders dan echte gevoelens hebben voor iemand." Ik ben ook niet echt sirieus te nemen na wat ik gedaan heb," zei ik zuchtend.
Melinda
Ik kwam de wijnkelder binnen in mijn badjas ik was namelijk net klaar met neuken en kon wel een borrel gebruiken. Als ik Sem en Cara zie in dat stomme tentje die Sem zo graag wilde om de koning te spelen kijk ik de 2 aan." Mijn cadeau brengt wel heel veel bij jullie naar boven" zei ik met een lachje "Sem mag ik die rose van jou?" Hij nam zuchtend een hap adem en kwam overeind "natuurlijk." Hij gaf me de fles en verliet de wijnkelder.
from LostSouls on 04/02/2019 07:37 PMCara
Ik gniffelde als hij over vroeger begon. Op dat moment in mijn leven vond ik jongens totaal niet interessant. Ik vond kussen vies en wou alleen maar vriendjes als ik later groot was. Ik beet op mijn lip als hij dichterbij kwam en voelde mijn hartslag versnellen. The usual effect wanneer ik hem een kamer binnen zag lopen. Ik keek naar zijn lippen en haalde diep adem. Wat ik nu ging zeggen kon alles verpesten, maar het was echt pure zelfbescherming. 'Don't do this. Not if you're not serious with me. You know how I feel and you've hurt me once by telling me you loved another. Please don't hurt me again.' zei ik tegen hem en keek in zijn ogen en vervolgens nog een keer naar die verrukkelijke lippen van hem.
from walkingdead on 04/02/2019 07:18 PMSem
Als dat zegt grijns ik ´ik vind het leuk als je jaloers of bezorgd bent.´ Zei ik zacht tegen haar ´want dat ben je ook alleen over mij´ ik draaide mijn gezicht naar haar toe.´ Wist je nog toen we 7 waren en je me keihard afwees toen ik je vroeg of je met me wilde´ zei ik met een lachje ´ik had al je poppen kapot gemaakt en een week niet tegen je gepraat.. wauw dat waren goeie tijden.´ Ik ging rechter zitten en was nu dicht bij haar gezicht ´ik wilde gewoon zien hoeveel je echt voor me gevallen bent.´
from LostSouls on 04/02/2019 06:10 PMCara
Ik grijnsde en nam de joint aan. Ik nam er een diepe hijs van en blies een dikke wolk uit. Ik gaf de joint weer terug. 'Heeeel lang geleden.' zei ik grinnikend en deed mijn jurk wat beter. 'Het was lief dat je de rest hebt uitgenodigd. Als had ik Kathy liever in de goot laten liggen maar goed. Ze is Mel haar vriendin nu.'
Jonesy
Ik beet op mijn lip wanneer ze overal zuigzoenen plaatste. De lippenstift bleef ook goed achter en ik kwam op een punt waar ik me afvroeg of ik dit de eerste 3 dagen wel eraf ging krijgen. Ik liet mijn hand door Mel haar haar strelen en merkte dat sommige plekjes waar ze kusten toch al wat bij me opwekte.
from walkingdead on 04/02/2019 01:13 PMMelinda
Als hij dat zegt glimlach ik zwak ik boog me naar voren en drukte mijn lippen zachtjes tegen de zijn." Can't wait" ik glee vervolgens naar onder en kuste zijn nek tedee vervolgens planfe ik zijn borstkast vol met zuigzoenen "you are mine now."
Sem
Ik grinnikte en stak haar mijn joint toe." Wanneer was de laatste keer dat we samen een blunt hebben gerookt?" Zei ik grijnzend terwijl ik me naar achterliet vallen.
from LostSouls on 04/02/2019 12:07 AMJonesy
Ik keek naar Melinda als ze me op mijn rug draait en legde mijn handen op haar heupen. Ik keek in haar ogen en grijnsde. 'I'll do everything that you desire on that island.'zei ik tegen haar en streelde langs haar arm terwijl ze mijn blouse open knoopte. Zij was echt de vrouw waar ik de rest van mijn lange leven mee wou delen.
Cara
Ik liep verder en grinnikte als ik zijn stem hoorde. Ik liep wat verder door en zag er een tentje staan. Een tent die me bekend voor kwam. 'Are you kidding me? Hebben we dat oude ding nog?' zei ik met een lachje. Ik kroop in de tent en zag Sem zitten. Ik keek naar hem en glimlachte. 'At least you brought wine.'zei ik met een grinnikje en keek in zijn geweldige sprekende ogen. Iedere keer wanneer ik dit deed werd ik opnieuw verliefd.
from walkingdead on 04/02/2019 12:02 AMMelinda
Ik schoot in de lach bij zijn opmerking maar zoende al snel weer met hem 'oef wat heb jij lekkere lippen.' Zei ik grijnzend terwijl ik zacht op zijn onderlip beet 'i love you to' ik draaide hem op zijn rug en ging op zijn middel zitten 'dus jij en ik naar een onbewoond eiland waar we geile dingen gaan doen op het strand?' Zei ik glimlachend terwijl ik zijn bloesknoopjes open maakte.
Sem
Ik horde Cara en zat helemaal achterin in een tentje die best wel groot was maar als kinderen gebruikte om in te spelen.'Kom nou gewoon' zei ik tegen haar terwijl ik een fles rode wijn had gepakt uit een van de wijncellars. Dit was de plek waar we verstoppetje speelde toen we jong waren en ook de eerste keer dat we seks hadden. Ik wilde haar vertellen dat ik van haar hield maar niet op de broederlijke mannier.. ik was verliefd op Cara en dat kon ik nu accepteren. Ik stak een joint op en nam een flinke hees om in de mood te komen.
from LostSouls on 04/01/2019 11:54 PMJonesy
Ik glimlachte. Iedereen kon mijn cadeau's waarderen. Ik grijnsde en liep de kamer van Melinda binnen. 'Vertel mij wat. Het verbaasde me dat Cara Kathy niet over ons diner heen sleurde.'zei ik met een lachje en deed mijn vlinderdas los. Ik deed mijn jasje uit en keek naar Melinda die op bed lag. Ik liep naar haar toe en drukte een tedere lange zoen op haar lippen. 'Bedankt voor je cadeau.'zei ik met een glimlachje en streelde langs haar wang. 'Ik hou van je.'
Cara
Ik had mijn cadeau's weggelegd en keek nog een keer in de spiegel op mijn kamer voordat ik naar beneden liep. Ik las het briefje nogmaals. De kelder? Ik vroeg me af wat hij in de kelder had verscholen. Ik streek mijn jurk nog even goed glad en liep voorzichtig de trap af. 'Is this the gratitude for your ressurection? A musty old basement?'vroeg ik met een lachje terwijl ik geen idee had waar hij uithing.
from walkingdead on 04/01/2019 11:48 PMSem
Als Jonesy me overtrefd met een helm en een jas om mijn dood herdenken lach ik.' Is het raar dat ik je nu wil omleggen voor deze verschrikkelijke maar toch coole jas' ik schudde mijn hoofd diep onder de indruk. Als ik Cara's extra vagante tas zie met een bundel geld rol ik mijn ogen 'nog steeds heb ik de beste cadeau's.'
Melinda
Ik was nog even Sem's bril en Cara's jurk aan het bewonderen maar kwam toen toch bij Jonesy cadeau. Als ik zie dat het een prachtige ketting is met bijpassende oorbellen glimlach ik 'you knew i loved it.' Zei ik met een glimlachje terwijl ik bij de evenlop kwam met een reis voor 2 na keuze 'dat word dan echt wel hawaii of brazilie.' Zei ik 'thx babe' ik drukte een zoen tegen zijn lippen terwijl we nog nooit zo hecht waren geweest. Het was een fijne avond geweest ik liet me uitgeput op bed vallen 'wat een dag.' Al die dure cadeau's van mijn siblings waren geweldig.

Reply