Latest posts
First Page | « | 1 ... 163 | 164 | 165 | 166 | 167 ... 1581 | » | Last
Search found 15809 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 03/30/2019 08:21 PMCara
Ik glimlachte. 'Precies. Het is als het waren een dimensie hopper.'zei ik tegen hem. 'Ik heb Sem hierheen gehaald en een connectie met hem gemaakt. Ik heb blijkbaar toen ik de spell deed in de bar een alternatieve wereld gecreëerd toen die stoot van energie vrij kwam.' zei ik. 'Ik ga Sem terug halen.' zei ik tegen hem met een glimlach.
Jonesy
Wanneer ze haar vinger bij mijn mond likte ik mijn mond af en drukte een kusje tegen haar lippen. Ik maakte mijn riem los en deed mijn broek naar beneden. Ik liet mezelf in haar glijden en stootte rustig maar diep in het begin. Mijn lippen kleefden op de hare terwijl ik het tempo langzaam ietsje opvoerde.
from walkingdead on 03/30/2019 08:15 PMJack
Als ze me vraagt over een ascedant knik "yeah its a device to keep people in a magic prison world" zei ik tegen haar "alleen de mensen die vast zitten in die wereld weten niet dat het ook een apparaat is om vrij te komen.." Zei ik tegen haar.
Melinda
Als ik voel dat hij zijn tempo verhoogd kom ik klaar en hevig ook." Jonesy" zei ik hijgend terwijl ik naar hem keek en ik met mijn wijsvinger langs zijn onderlip glee die onder mijn goedje zat.
from LostSouls on 03/30/2019 08:06 PMCara
Ik beet op mijn lip. Moest ik hem vertrouwen hiermee? Ik haalde diep adem. 'There is.' zei ik en ik keek hem aan. 'Tenminste ik ben aan het zoeken naar een manier en ik heb er denk ik een gevonden.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip. 'Wat weet jij van de Ascendant?'
Jonesy
Ik grijnsde als ze vermeldde dat het niet lang meer zou duren voor ze zou komen. Ik deed wat extra mijn best om haar over het randje te duwen en merkte dat mijn apparaat ook niet stil stond.
from walkingdead on 03/30/2019 07:59 PMMelinda
Luide kreuntjes verlieten mijn lippen terwijl ik op mijn onderlip beet en ik hem voelde bij mijn clit.. Het was mijn zwakke plek en ook de snelste manier om me klaar te laten komen." O god" mijn rug werd hol terwijl ik mezelf een beetje omhoog duwde tegen Zijn mond "ik ga komen." Zei ik zacht.
Jack
"Sorry Van het verlies van je broer trouwens." Zei ik tegen haar terwijl ik aan die lafaard Kenzo dacht." Was er maar een mannier om hem terug te brengen."
from LostSouls on 03/30/2019 07:51 PMCara
Als ik beneden een stem hoorde keek ik op. Ik liep naar beneden, bleef halverwege de trap staan en zag Jack. 'Jack, what are you doing here?' vroeg ik met een zwak glimlachje en zag vervolgens dat hij mijn jas vast had. Ik liep de trap verder af. Ik nam mijn jasje over en beet op mijn lip. 'Thanks.' zei ik zacht en keek in zijn trouwe ogen.
Jonesy
Mijn handen verwenden haar borsten terwijl mijn mond naar haar vriendin ging. Wat had ik haar smaak gemist. Ik plaagde haar een beetje voor ik met mijn tong echt haar clit bevredigde.
from walkingdead on 03/30/2019 07:37 PMMelinda
Mijn lichaam voelde warm aan terwijl ik mijn nek strekte en al zijn kusjes voelde. Elke aanraking die hij maakte als ik hem na onder voel gaan strek ik mijn armen naar achter en nam ik een kussen vast.. I just wanted him to touch me everywhere.
Jack
Ik kwam de Lincoln mansion binnen terwijl Cara haar jas was vergeten bij de memorial." Cara!" Riep ik terwijl ik gekreun horde en dat vast Jonesy moest zijn met 1 of andere meid maar daar focuste ik me niet op.
from LostSouls on 03/30/2019 07:30 PMJonesy
Als ze me terug zoent kon ik niet gelukkiger zijn. Ik tilde haar op en sloeg haar benen om mijn middel. Ik liep naar het bed en legde haar daarop neer. Ik trok mijn shirt uit en kroop boven haar. Mijn lippen vonden die van haar terug en gleden na een paar tedere kussen af naar haar nek.
Cara
Snel liep ik naar boven. Ik had een boek. Een oud grimoire uit een oude witch bloodline. Ik pakte snel het boek en begon er doorheen te bladeren. In het boek stond precies hoe het ding werkte en welke onderdelen ervoor nodig waren om het te laten werken. Welke spell er nodig was om het ding te vernietigen en met Welke spell ik dus de poort naar mijn dimensie kon openen. Het was allemaal heel ingewikkeld en dit ging me denk ik veel te lang duren. Ik moest een snellere manier vinden om dit voor elkaar te krijgen.
from walkingdead on 03/30/2019 07:18 PMSem
Als ze dat zegt draai ik me langzaam om "i.." Maar als ze verdwenen is kijk ik fronsend om me heen." See i'm delusional" zei ik geïrriteerd terwijl ik met de ascendant naar beneden liep en tante Emilia zocht.
Melinda
Als hij me zoent weet ik niet wat ik moet doen mijn lichaam reageerde op al zijn aanrakingen.. Let hem in Melinda. Ik glee met mijn rechterhand door zijn haar en glee met mijn linker onder zijn shirt. Als ik een supernaturel being was geweest had ik hem sneller uit zijn kleding kunnen krijgen. Ik vergat te rouwen om mijn broer.. Ik vergat dat ik één jaar niet in Jonesy zijn leven was geweest. Dat was wat mijn gevoelens met me deden.
from LostSouls on 03/30/2019 07:12 PMJonesy
Ik beet op mijn lip als ze zich omdraaide en keek in haar mooie ogen. Ik legde mijn handen op haar wangen en ik drukte teder mijn lippen tegen de van haar. Ik vergat even alles wat er gaande was en herinnerde me weer dat deze vrouw echt alles voor mij was. Het boeide me niet dat ze me op een punt had willen vermoorden. Alles was vergeten. Ik wou gewoon met haar zijn.
Cara
Als hij me niet kan aanraken was ik ook teleurgesteld. Ik zie de Ascendant en glimlachte. Iets wat ik herkende. 'Hou dat ding bij je. Don't leave it out of your sight. Als het gloeit dan kom ik eraan. I'm going to find a way.' zei ik en keek hem aan. Ik merkte dat de connectie zwakker werd. 'I love you Sem.' zei ik nog en opende mijn ogen in de echte wereld. Ik slikte en voelde een opgelucht gevoel. Hij was er nog.
from walkingdead on 03/30/2019 07:07 PMSem
"Can i touch?" Vroeg ik terwijl ik mijn hand uitstak maar die zo door haar heen ging." Volgens mij is dit de fase dat ik begin te hallucineren" ik draaide me om en raapte de ascendant op die nog heet was."
Melinda
Als Jonesy me aanraakt voel ik dat ik kippenfel krijg... Hij was lang niet meer zo dichtbij geweest. Ik draaide me naar hem om en keek in zijn ogen terwijl mijn handdoek van mijn lijf afgleed. Hoe langer ik keek hoe langer ik besefte dat ik naakt voor hem stond.

Reply